djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 25.09.04 20:46
|
|
|
Sooja mootoriga ei tööta korralikult
Profiilis märgitud autoga siis järgnev probleem: külma mootoriga käivitub üldjuhul ideaalselt, kuid kui mootor soe ja seisma jätta, siis enam
normaalselt ei käivitu. Tühikäigul pöörded liiga madalad ja kipub välja surema, mootor töötab ebaühtlaselt, kui mõnda aega sõita, kaob probleem
taas.
Olen autot omanud paar nädalat, tagant ei suitse, peale õli- ja küünalde vahetust nurrub mootor muidu väga kenasti. Enne õlivahetust tahmas koledalt
küünlaid, peale õlivahetust ja sadat kilomeetrit sõitu küünlad ideaalselt puhtad.
Ilmselt pole viga mootoris, vaid pigem toite- või vaakumsüsteemis, kuid milles täpsemalt? Kustkohast ja kuidas tasuks kurjajuurt otsima hakata?
Üks küsimus veel- oskab keegi öelda, kui suur oleks kõnealusel autol normaalne kütusekulu?
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 26.09.04 05:54
|
|
|
Kontrolli üle kõik vaakumvoolikud. Kütust peaks minema keskmiselt 8-9 l sajale.
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 26.09.04 08:25
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Kontrolli üle kõik vaakumvoolikud. Kütust peaks minema keskmiselt 8-9 l sajale. | Kas viga võiks olla ka tihendis, mille peal karbuss
istub? Kütusekulu hetkel 12-13 sajale... 
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.09.04 08:28
|
|
|
Just, vaata üle karpa jala tihend ja muud voolikud/pistikud/tihendid.
Üldiselt kipub karbussi jala tihendi vahelt lisa õhku tõmbama jne.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 26.09.04 08:36
|
|
|
Kavatsen selle kontrolli ette võtta. Kuna see karbussi jala tihend tundub olevat tüüpviga, siis oskaks keegi ka selle hinda öelda? Ja veel üks küsimus
seoses vaakumi ja voolikutega- eestpoolt vaadatuna vasaku rattakoopa külge on kinnitatud mingisugune roheline plastikmuna, mille küljes üks voolikuots
ja mis tundub olevat mingi vaakumividin. Voolikut seal küljes mul pole. Millega üleüldse tegu ja kui vajalik see millegi tööks on?
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
elar
klubiliige
Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2dq + 4dq
|
postitati 26.09.04 14:19
|
|
|
selle jala hind oli ~300krooni kui oma audil vahetatud sai. aga selle tellimisega oli igavene häda. kuskil seda sees polnud ja oodata tuli igavesti
kaua (lennukite ja arvutite ajastu kohta)! miskit 3 või 4 nädalat läks sellega
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 26.09.04 14:57
|
|
|
1,9 mootorile maksab karpa padi forsis ca 250.- ja revalis 600-700.- soovitan soojalt 600.- kuna neid odavaid vahetasin kunagi iga 3 kuu
takka...kallimaga probleeme ei esinenud...mõlemas kohas laokaubana saada
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
elar
klubiliige
Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Tartu/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2dq + 4dq
|
postitati 26.09.04 15:00
|
|
|
mul järelikult see odavam variant ja olnud juba ~aasta ja siiamaani probleeme pole esinenud. aga vb r5'el erinev kui r4 mootoril
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 26.09.04 15:27
|
|
|
oleneb karpast ja muidugi tootjast...osa 4sil ja 5sil karpa patju sobib omavahel..samas teisekarpa tüübi b-varuosa mis maksis 400.- pidas paar aastat
vastu.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 26.09.04 17:41
|
|
|
Tänan kasuliku infi eest! Samas, kas keegi teadjam oskaks vaadata üle kõik vaakumvoolikud ja karpajuhtmed? Ise tegin seda, voolikud paistavad kaunis
"emased" ja vajaks ilmselt väljavahetamist, samas on osad voolikud justkui puudu ja osad karpajuhtmed justkui ühendamata. Sooviks siis
kedagi, kes konkreetset süsteemi tunneks, mitte ei hakkaks midagi oletama, aga mingit hiigelsummat ka maksta ei tahaks. Töö oskan ise ka ära teha, kui
teadjam on vead kätte näidanud ja seletanud, mida täpselt tegema peab. Ehk oskab keegi kedagi vastavat soovitada?
|
|
|
|
djstallion
huviline
Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SAAB
|
postitati 27.09.04 17:35
|
|
|
Ehk siiski keegi okab ise väikese tasu eest või soovitada kedagi, kes vaakumisüsteemi üle vaataks? Kahjuks ei leia ka www.elcats.ru lehelt
karpamootori vaakumsüsteemi joonist, seal miskipärast ainult monopritsungi versioon. Kui kellelgi oleks kasvõi joonis R5 1,9 karpamootori
vaakumsüsteemist, oleks sellest palju abi!
|
|
|
|