juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.11 15:23
|
|
|
Ainult ühe nukkvõlli väljavahetamine - on mõtet?
Täna hoolduses selgus, et kõrvalistuja-poolne nukk on märgatavalt kulunud. Ülejäänud kompott aga 250k km kohta vägagi heas seisus. Mootor nurrub
ilusti, mingeid kuuldavaid-tuntavaid probleeme ei ole. Mehaaniku sõnul käib kordades paremini, kui seal hiljuti nukavahetuse läbinud 1.9TDI.
Mootoriks õnnetu 2.5TDI 110kW, 98.a ja küsimus on pealkirjas.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.03.11 17:04
|
|
|
Mis kulumata asjadest ikka vahetada. Kulumust paraku ei oska üle neti hinnata ja usaldan su mehhaaniku arvamust.
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 11.03.11 18:50
|
|
|
Jah, ja iga mehaaniku kulumise hindamine on erinev, mõnele on 0,2mm kulumine ja teisele ei ole ka 1mm probleem!
Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
|
|
|
|
juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.11 08:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arro
Jah, ja iga mehaaniku kulumise hindamine on erinev, mõnele on 0,2mm kulumine ja teisele ei ole ka 1mm probleem! |
See mees on pigem selle esimese variandi poole kalduv.
Teemasse: On keegi sellise asja ette võtnud ja oskaks kogemusi jagada?
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 13.03.11 14:58
|
|
|
Minu masinal võeti kogu kompott lahti ja selgus et nukad nagu uued. kas siis oli varem vahetatud juba või ei. Aga põhimõtte pärast lasin mina vahetada
oma autol nookurid tõukurid seibid ja muu kompoti. Ainult nukad jäid minu isendile samad edasi. Niiet kui teha siis korralikult
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.03.11 16:05
|
|
|
Tahtsingi tegelikult ka küsida, et kas nookurid ka ikka päris tutikad välja näevad? Nende paarimillimeetrine lohkukulumine mõjutab juba märgatavalt
klapitõusu.
|
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 13.03.11 16:08
|
|
|
Noh, põhimõtteliselt on nuka enese hind kogu töö juures mõttetult väike. Olen selle töö lasnud teha. Üks võll oli vist suurusjärgus pisut alla kahe
tuhande krooni ja kogu töö kokku pea 40K. Kogu eelarvest pea pool oli tööraha. Seega küsi nüüd endalt, et kui juba lahti võetud, et kas on mõtet jätta
vanu asju sisse? Sest kui karastatud osa on võllilt otsa saanud, siis on kulumine ülikiire. See lisakulu pole ju nii suur. Samas kirud ennast maapõhja
kui paari-kolmekümne tuhande pärast pead uuesti sama tööraha maksma.
Ja nüüd näitlikustamiseks üks pildike võllidest mis on ca 35KKm sõitnud. mina sain selle autoga pisut alla 20 000 sõita. Eelmine omanik tegi vahvasti
võllide vahetuse, kuid läks n.ö 50% odavamate B-varuosade peale. Jah mees võitis varuosade pealt hinnas kokku ehk 4 000 krooni, kuid kogu asi pidi
suht kohe uuesti tegema. Ja sellisel raha loopimisel ma ei näe mõtet. Isegi mitte müüki mineva auto tarvis.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|