Deprecated: Implicit conversion from float 508383.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - AUDI A6 C5 Avant 1,8T 110Kw AEB/DHW Manual - 1998 - Ultra2005
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: AUDI A6 C5 Avant 1,8T 110Kw AEB/DHW Manual - 1998 - Ultra2005 (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 5793)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.03.11 18:19 Tsiteeri
AUDI A6 C5 Avant 1,8T 110Kw AEB/DHW Manual - 1998 - Ultra2005



Sais siis endale soetatud eelmise suve algul (22.Juuni.2010.a) C5 Kerega A6. Kuna punane värv auto juures meeldib ja eelmine masin (A100 C4) oli ja on siiani samuti
punane, siis otsisin sarnase värvitooniga isendit ning leidsingi. Esmased muljed ostujärgsel perioodil olid suhteliselt head. 1,8 Turbomootoril on ikka
kõvasti teine minek kui mu eelmisel autol (2,0 85 Kw C4). Sisu oli puhas, mugav kuid üks aga tekkis veidi hiljem seoses istmetega kuid seda teemas hiljem. Miinusteks sai siis kohe välja
toodud järgmised asjad.

1) Kompuutri displei vigased pixlid mis sooja ilmaga ei näita ja ainult külmast peast selged on.
2) Süütepoole maha keerates avastasin 2 esimese püti juures õlilekke mis oli poolid ja küünlad märjaks teinud.
3) Õli taseme kontrollvarda jalg oli keskelt puruks
4) Jahutusvedeliku paisupaagi juures oleva väikese lõdviku vahelt immitses jahutusvedelikku.
5) Veluurist juhipoolne jalamatt oli gaasipedaali kasutusest kontsa toetus kohas räbalaks kulunud.
6) Originaalne Beckeri navi stereo jättis soovida, sest esiteks olid displei pixlid kutud, raadiot mängis halvasti ning plaat hüppas väiksemaski augus.
7) Kõrvalistuja poolne aken jäi poolepeale kinni ja ei töötanud enam.
8) Peeglisoojendused olid mõlemad surnud.

Need olid esmased probleemid mis kaasnesid ja enamikele nendest leidsin ka lahenduse. Pixlid on tänaseni veel kottis, kui ükskord tiba rohkem cashi on, siis
vahetan ära. Klapikambrikaane tihendi leke sai edasi lükatud. Küünlad ja poolid ära puhastatud. Õlitaseme varda jalg soetatud. Lõdviku vahelt immitseva
jahutusvedeliku probleemi sai lahendatud klambrivahetusega. Jalamatile stiilne lapp peale õmmeldud. Beckeri navi välja visatud ja vanast masinast Sony Xplod
asemel tõstetud mis nõudis lisajuhtmete ning üleminekute hilisemat soetamist, et pagasiruumis asetsev subwoofer tööle hakkas ja tagakõlarid samuti. Akendega oli
sedasi et sügisel kooles ka juhipoolne aken maha ja siis võtsin mõlema ukse aknaklaasid maha ja vahetasin need klaasikiilud ära, mis pidid olema tüüpviga.
Peeglite klaasid vahetasin sügisel ära. Juhipoolne oli OK aga kõrvalistuja poolne oli totaalne kõverel mis väänas, käänas ja moonutas pilti nii horisontaal
kui vertikaal asendis. Sai see garantii korras välja vahetatud ja selgus et teine on parem aga moonutus oli ikka sees. Sõita sellega siiski kannatas ja lõin
siinkohal käega. Panen siis mõned pildid ka siia üles masinast. Samas viskasin autost välja Nokia autotelefoni osaliselt. Käigukangi lähedusse paigaldatud
alus jäi konkreetselt ette 5 käigu sisse lükkamisel ja kuna pole mingi eriline autotelefoni fänn, siis kaotasin selle lisa auto juurest. Samas kaablid ja muud
yhendused on kõik nippu sidedegakokku tõmmatud ja kõrvalistuja jalgade kohal asuva polstri kohale peidetud. Sügisel sai veel ära vahetatud tagumised
amordid mis olid totaalselt omadega õhtal.


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/001.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/002.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/003.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/004.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/005.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/006.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/007.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/008.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/009.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/010.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.03.11 19:25 Tsiteeri


Lisaks nüüd juurde siia siis häiriva probleemi mis mind vahel siiamaani kummitab. Nimelt ostmise hetkel ei pannud ma tähele, et armatuurlaua akna äärne serva polster oli 2 hest kohast ülesse keeranud ehk nö liimist lahti. Jama läks aina hullemaks kui tulid need +30 ja peale kraadid 2010 aasta suvel ja armatuurlaud koorus juba igast kohast. Tundub et enne ostu oli eelmine omanik lasknud teha mingit mega keemilist pesu mille tulemusel aine oli liimi lahti poltsrist ja aluspinnast sulatanud. Kuna armatuurlaua väljalõhkumine on jube ropp töö mille eest teeninduses küsitakse kah suht head pappi, siis üritasin seda 100-l erineval moel kinni liimida ja muid trikke teha kuid tulutult. Lõpuks viis asi selleni et nende katsete käigus keerasin armatuurlaua nii peeti et lõpuks kiskusin ikkagi vana seest välja ning hankisin uue ja paigaldasin tagasi. Maha võtmiseks kulus 1 päevakene (uus asi) Teisel päeval hankisin uue ning ladusin vajalikud asjad vanalt armatuurlaualt ymber uue peale (kõrvalistuja AirBag, teist karva iluliistud, jne. Kolmandal päeval paigaldasin uue armatuurlaua tagasi. Siin allpool siis mõned pildikesed.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/011.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/012.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/013.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/014.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/015.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/016.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/017.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/018.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/019.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/020.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/021.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/022.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 03.03.11 04:06 Tsiteeri


Nüüd siis ka hooldusest veidi. Ostuhetkel sai uuritud, et millal hooldus on tehtud ja kas hammasrihm ja rullikud on vahetatud mille peale omanik väitis et kui tema ostis selle auto (kilometraaz oli siis 195 000) siis müügimees oli öelnud, et kõik rihmad/rullid/õlid/filtrid on vahetatud. Kuna visuaalseslt midagi halba otse silma ei hakanud, siis lükkasin selle suure töö edasi aga nüüd jaanuaris 2011 kui Service Inspection kiri vilkuma hakkas, lasin igaks juhuks nullimise käigus teeninduses üle vaadata ka rihma ja see soovitati kiiremas korras ära vahetada. Ka oli hakanud kuskilt õli lekkima nii et Hammasrihma katte alune leemendas omajagu. lasingi ca 3 nädalat tagasi töö ära teha.

ÕLI 5W40 ADDINOL ECO LIGHT TÄIS SYNT + FILTER TOPRAN ----+---- [37,00 €] 5.02.2011
ÕHUFILTER TOPRAN ----+---- [5,00 €] 5.02.2011
HAMMASRIHMA VAHETUS ----+---- [62,5 €] 19.02.2011
HAMMASRIHM CONTITECH CT919 - 153 Z ----+---- [21,7 €] 19.02.2011
PINGUTUSRULLIK INA 531 049920 ----+----- [48,3 €] 19.02.2011
JUHTRULL INA 029 - 204426 ----+---- [19,2 €] 19.02.2011
JAHUTUSVEDELIK - 5 Liitrit ----+---- [7,1 €] 19.02.2011
MITMIKSOON RIHM (GENERAATOR+ROOLIVÕIM) CONTITECH 5PK 1300 ----+---- [10,8 €] 19.02.2011
GENERAATORI RIHMA PINGUTI INA 533 0077 30 ----+---- [47,5 €] 19.02.2011
VEEPUMP BUGATTI 590 - 573 - PA5109 ----+---- [26,7 €] 19.02.2011
SIMMERLINGIDE VAHETUS ----+---- [31,3 €] 19.02.2011
SIMMERLINGID 32X47X10 (NUKKVÕLL, VAHEVÕLL, VÄNTVÕLL) ----+---- [7,3 €] 19.02.2011
POOLTELJE KAITSEKUMM RUBBER BOOT KG8149.0010/802 - 90010 -----+---- [9,7 €] 19.02.2011
POOLTELJE KAITSEKUMMI VAHETUS (VÄLIMINE VASAK) ----+---- [16,7 €] 19.02.2011
SÜÜTEKÜÜNLAD BOSCH PLATINUM IRIDIUM SUPER PLUS +50 FR 7 KPP33+ ----+---- [26,44 €] 21.02.2011


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 03.03.11 04:45 Tsiteeri


Veidi veel siis autost endast. Sõidumõnu on siiani olnud omajagu. Minek nagu juba eelpool mainitud sai on tänu turbo olemasolule ikka oluliselt parem. Maanteel sellega hätta ei jää. Salong ise on suht hästi hoitud. Juhi istmel on kulumisjäljed kuid mitte läbivad ja see pole ka mingi näitaja, sest auto pole enam ka just kõige uuem. Kanali peal veermikut ja põhja seisukorda uurides midagi halba küll silma ei hakanud, kui välja arvata see vasakpoolne veovõlli välimine kaitsekumm mille lasin samuti välja vahetada eelnenud töö käigus. Kütusekulu talvel on nende külmadega olnud kuskil 9L/100-le. Eks see sõltub ka sellest kui palju tallad ja kui kaua hommikul soojendad. Miinuspooleks vüiks lugeda istmeid mis on pehmed, väheste reguleerimisasendite võimalustega mis tõttu pikka sõitu tehes jääb selg suht kähku haigeks. Nüüd pärast üle poole aasta pikkust sõitmist olen hakanud vaikselt sellega ära harjuma. Kere poole pealt peab suvel esitiibade ääred korda tegema. Roostet otseselt kuskilt näha pole aga värv on mõnest kohast kergelt lahti löönud. Suureks probleemiks oli sügisel ka see numbrilauda ümbritsev plastik mille servad lasid vett läbi ja mis sai maha võetud ning koduste vahenditega ära parandatud, nii et seda vahetama ei pea. Mootor töötab siiamaani laitmatult, ning kompuga veakoode uurides oli 2 vanast ajast jäänud veakoodi mis peale 0-llimist pole endast enam märku andnud. Meelde tuli see, et suvel lagunes pagasi katte ruloo vedrusüsteem ära, mis sai samuti ise kodus käepäraste vahenditega taastatud. Klaasriide ja vaiguga voolisin mõlema poole otsad üle ning tugevdasin vedru pingutus süsteemi niipalju, et see küll enam laiali ei tohiks joosta. Meenub veel, et ostmise järel oli sõites 90 Km/h peal suht jube vibra sõites sees, mis tundus olevat vanadest suverehvidest. Talverehvidega seda probleemi enam ei täheldanud, mis tõestab, et viga oli rehvides eneses. Veermikule annaks siiski miinuspunkte, sest olles sõinud aastaid C4-jaga tunnen, et too läbib auklikke ja konarlikke teid palju pehmemalt ja vaiksemalt kui C5 oma keerulisema sillakomplektiga. See elektriakende kiilude purunemise teema oli ka üks paras kino, sest kõrvalistuja poolne aken suri peale ostu ja kui keegi autosse istus, siis vahel ununes öelda, et ära lülitit näpi, mis tõttu sai pärast tükk aega jamatud, et klaas uuesti üles saada. Juhi pool oli veel magusam, novembri kuus. Lasin korra akna alla ja sinna see jäi keset vihmasadu. Jooksis täiesti alla välja ja ei kavatsenudki enam üles tulla, mis tõttu tuli kiiresti uksepolster maha võtta, et saaks käega uuesti üles aidata. Õnneks on see klaasisüsteem suht lihtne ning see kiilude vahetus sõbra garaazis ei võtnud ulmeliselt kaua aega mõlema ukse juures. Kevadel, kui ilmad soojemaks lähevad, tahaks vahetada ka käigukasti õli ära, sest pole teada kui iidesest ajast ka see seal sees on olnud ja mis tasemel ta yleyldse on.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 05.03.11 17:31 Tsiteeri


Möllasin täna mitu tundi klaasipesu vedeliku paagi küljes asuva pumba tihendi lekkega. Täiega absurdne süsteem. Mina näeksin ikka normaalse tihendina kahepoolse kraega isendit mitte tihendit, millel on krae ainult pealpool, lükkad lups sisse aga pidama ei jää. Lõpuks sain siiski vettpidava lahenduse kätte. Juhtumisi leidsin sellise kahepoolse kraega tihendi oma tööriista kastides tuhlates ja see siis sinna paagi külge nikerdatud saigi, ning kuna tihendi sisemine auk oli hästi grammikene suurem, siis sai mootorsae bensu voolik fööniga soojaks aetud ja pumba toru otsa tõmmatud. Kuna nüüd läks asi väga tihedaks ja pumba toru ei tahtnud enam lõpuni tihendi avasse minna, tegin tihendi seebiga kokku ja saingi asja paika. Enam mingeid lekkeid ei tähelda ja vedelik jääb kah tõenäoliselt nüüd alles.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 10.03.11 04:26 Tsiteeri


Nädala algul tekkitatud [kere ja sisustuse] teemas sai juba nõu küsitud selle esiklaasi soojendus võre ümber oleva polstri kerge punnimineku kohta. Panen siis siia kah kirja sama teema. Üldiselt on mul tunne, et C5 armatuurlaud on vägagi tundlik igasuguste keemiliste ainete osas. Kui ma olen armatuurlauda puhastanud, siis tavaliselt teen seda ainetega, mida pannakse lapi sisse, mitte ei pihusta seda laia kaarega igale poole. Porolonil on omadus aineid sisse võtta ning kui need on veel piisavalt keemilised, et reageerida aluspinna ja polstri vahelise liimiga siis ongi tulemus käes. Lühidalt siis läksin ostsin poest vedelat Supper Attacki. Edasi apteeki süstla ja nõelte järele ( nõelu mitu sest peale pausi ühe korra liimimise järel see ummistub kiirliimi tõttu jäädavalt) Katsin armatuurlaua selle koha pealt kinni kus liimiga mässasin sest üks piisk võib juba jäädavat kahjustust tekitada, ja hakkasin ettevaatlikult järkjärgult nõela materjali alla viies süstima seda liimi. Olles ühe kohaga lõpetanud mudisin ja sirgestasin ühte kohta mingi 10 min. Kiile ei julgenud klaasi ja armatuuri vahele panna toestuseks, sest kui sa ei näe mis asendis serv jääb ja kui liim ükskord kivistunud on, võivad kiile eemaldades olla vägagi kurvad tagajärjed pildil. Ulmeliselt sirgeks nüüd just ei saanud seda serva aga vähemalt on ta stabiilselt ja viisakalt kinni. Enne liimimise alustamist lasin fööniga materjali soojaks ja pehmeks sest väljas on külm ja armatuurlaua materjal selletõttu suht kalk.

PILDID ENNE LIIMIMIST :
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/023.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/024.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/025.jpg

PILT PEALE LIIMIMIST :
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/026.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 15.03.11 17:24 Tsiteeri


Homme siis võtan kätte selle küljepeegli klaasidega seotud jama. Nimelt sai hangitud siin vastu talvet eelmine aasta mõlemad uued klaasid kuna vanad olid küll head, aga soojendused mõlemal tuksis. Ostsin siis B-varuosana mõlemad uued klaasid. Juhi poolne on tip-top aga kunde poolne hakkas peale paigaldust liiklusesse sõites ikka väga müstilist pilti näitama. Kujutised moondusid vastavalt enda asendit peegli suhtes muutes kas ülipikaks või ülilaiaks. Põhimõtteliselt polnud enam vahet kas soojendus on järel ja klaas on kuiv, kui vaade niivõrd palju häiritud oli. Teavitasin sellest müügimeest ja ta oli nõus klaas tasuta ringi vahetama. Seekord oli pilt tiba parem aga moonutas siiski. Näiteks see nö surnud punkt kui oled vasakus reas ja tahad paremale reastuda moondub teistmoodi kui korralikul klaasil. Selle järgi peab rohkem teisest autost mööda sõitma et võiks usaldada vaadet ja tagasi naasta oma sõiduritta. Proovin originaal klaasilt selle plasmassist taguse ja soojendussüsteemi küljest eemaldada täna ja homme selle peegliklaasi selle kõverpeegli peale liimida. Soojenduse koha pealt ma ei muretse sest nii kummaline kui see ka pole. Oma Audi 100-l oli juhipoolne peegli klaasi servad kuumusega ära põlenud ja ühest autopoest sain klaasi millel 2poolne teip taga. Kleepisin selle peale ja miskipärast tundub mulle et peale seda läks klaas veel paremini soojemaks ja kuivemaks.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 15.03.11 21:29 Tsiteeri


Mis klaasid need sellised on mis pilti moonutavad?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 16.03.11 04:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Mis klaasid need sellised on mis pilti moonutavad?


Mingeid firma initsiaale pakendil ega sisul enesel pole. Ainsad kirjad sellised nagu allpool pildil näha võib. Pakend on muidugi vasakpoolse klaasi oma aga vahet pole. Tähised samad. Ja rõhutan, et vasakpoolne klaas on ideaalne. Mingeid moonutusi ei esine aga parempoolne, see väike peegel mis ka kergelt kumer on ja kujutised kaugemale viib, see moonutab ikka korralikult. 2 deffektiga klaasi annavad tunnistust sellest, et kerge kumerusega klaasi tootmisel on midagi vist nihu läinud. Tegelikult annab seda ka poes vaadata, võttes peegli kätte ja keerates seda erinevate nurkade all käes, või panna ettevaatlikult lauale millegi najale seisma ning toolilt vaadates ja end liigutades peaks kah asja kenasti ära tuvastama.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/039.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 17.03.11 08:56 Tsiteeri


Peegli klaasi peale kleepimine õnnestus 100% Soojendus töötab laitmatult ja pilt on nagu elu ise. Originaal tükk on ikka originaal tükk. Pidin muidugi ka üles pandud piltidest nähtuvalt originaal klaasilt eemaldama esiteks plastmassist kinnituse, seejärel küttemati ja peale selle veel 2 poolse teibi kihi mis küttematti peegli küljes hoidis. Peale seda puhastasin pinna avio bensiiniga ning liimisin uue kihi 2-poolset teipi peegli taha. Enne paigaldust tegin ümber peegli väiksed mõõtetööd ja rihtisin lahjema 2-poolse teibi tükkidega õige koha välja , et kui paigalduseks läheb, siis ei lükka valesti pindasid kokku, sest hiljem enam midagi muuta ei saa. Piltidelt eespool kogu protsess ka näha. Allpool siis ka link videole mille üles riputasin ja kust on näha, kuivõrd palju see B- varuosa peegel moonutab pilti. Kaameraga ei paista asi nii hull kui reaalses elus aga see esimene klaas mille selle vastu välja vahetasin, moonutas ikka tublisti rohkem.

Video link peegli moonutusest VOL1 -+--[ http://www.youtube.com/watch?v=_9a5EnWH-EY ]--+-
Video link peegli moonutusest VOL2 -+--[ http://www.youtube.com/watch?v=vEav7uN4kPM ]--+-

Originaal klaasi tagant erinevate kihtide eemaldamine.

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/027.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/028.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/029.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/030.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/031.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/032.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/033.jpg

Klaasile uue liimikihi paigaldus (õhuke 2-poolne teip)
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/034.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/035.jpg
Kõver klaas.
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/036.jpg
Rihtimiseks paigaldatud 2-poolsed teibid.
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/037.jpg
Lõpptulemus - originaal klaas peal.
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/038.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 18.03.11 15:46 Tsiteeri


Täna hommikul autot käivitades jõudsin selgusele, et A6-le on külge hakanud sama viga mis 2007 aastal tuli kallale A00-le. Nimelt tiksumine mootoris külmalt. Soojast peast kadus tiks ära. Hüdrotõukurite tiks on nagu juba aru saada tuttav värk. Valasin siis täna esimest korda ka uuele masinale --+[ http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/e_1009.html ]+-- ainet sisse kuna vanal masinal kaotas see tiksumise. Ainus jama on see, et igal õlivahetuse perjoodil peab seda koos õliga sisse valama. Aga nagu ma olen aru saanud, toimib see aine, kui asjale eos jaole saad. Aga masu ajal siiski hetkel parim lahendus, sest pole rohkem peale rihma vahetust midagi suuremat plaanis auto kallal teha, kuna tööga hetkel tuuga ja finants nullis. Samas olen aru saanud ka sellest, et kui seda ainet suht kohe peale tiksumise avastamist ei lisa siis pole enam midagi teha. Jääbki tiksuma.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 07.08.11 06:34 Tsiteeri


Nii sai siin nüüd mõned nädalad tagasi teostatud käigukasti õli vahetus. Ennem oli mootori käimisega kaasas mingi imelik inin mida peale kastiõli vahetust enam ei täheldanud. Sai selle töö jaoks tellitud ka spetsiaalne võti XZN M16 12 kant padun millega käigukasti õlipunni lahti saaks. Veermikus sai ära vahetatud 4 detaili millel kena loks sees oli. Vasak ülemine esimene õõts, parem ülemine esimene õõts, vasak stabikavarda kont ja vasak rooli ots. Jupid vahetasin välja ise, olles eelnevalt teinud vastava kandetala, kuhu auto toetada seda tööd tehes, sest õues välistes tingimustes garaazi puudumisel pole just meelakkumine. Ülemiste esimeste õõtsade vahetusel oli suureks miinuspooleks ka see et see neetud polt mis teda koopa poolt kinni hoiab, on nina poolt sinna pistetud mis tõttu ideeliselt oleksin pidanud püstaku lahti laskma, et seda vahetada saaks. Mina aga saagisin raua saega poldid läbi ning uue paigaldamisel pistsin poldid vedru poolt sisse. Ka sealpool oli jamamist, sest vedru jäi ette poltide tagasi torkamisel. Kuna hetkel polnud tõmmitsaid käepärast võtta vedasi vedru koormarihmaga koomale ja nii sai töö teostatud. Alla läksid Ruville detailid (originaalis olid all Lemfölder).

Mõned pildikesed siis allpool:

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/040.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/041.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/042.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/043.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/044.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/045.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/046.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/047.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/048.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/049.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/050.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/051.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.08.11 08:10 Tsiteeri


Köik ilus ja tore, kuid teinekord ära jäta autot sedasi lahtiste ketastega vedelema.
Püstaku eemaldamine poleks sul oluliselt aega nöudvamaks tegevuseks muutunud, kui koormarihma järele jooksmine, vedrude vahelt läbi ajamine ja pingutamine, lisaks oleks ka poldi saanud sedasi külge panna, kui seda Audi tehase insenerid on välja möelnud.
Isiklikult arvan, et poldi suund on ikkagi mingil pöhjusel sedasi valitud.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.10.11 15:55 Tsiteeri


Paari nädala eest hakkas auto all järjekordselt midagi kolisema. Seekord eeldasin et parempoolne stabikavarda kont on loojakarja läinud ja nii oligi. Peale vahetamist on jälle vaikus majas ja auto nagu uus. Ka rool tundub pihus kõvasti kindlam olevat. Anyway hetkel on murelapseks see luugi küljes olev numbrialust ümbritsev plastik mis eelmine aasta lasi vett läbi ja peale remonti aasta hiljem jätkas sama toimingut. Tellisin uue varuosa ära ning loodan selle lähiajal kätte saada ning ka külge keerata kui võimalust on :) Eks vahetamisest lisan ka mõne pildikese juurde :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.11.11 04:15 Tsiteeri


Nüüd olen jõudnud selleni, et sai uus jupp tellitud ja külge keetratud. Väidetav A varuosa mis esimese paari päevaga tõmbas mõrad sisse ning lasi ka niiskust juba eos läbi. Ühesõnaga loobusin kõigest sellest jamastsest kui enam A varuosa kah normaalne pole siis tuleb hakata ise leiutama. Sõitsin uue mõralise tükiga niikaua kui tuttav automaaler vana detaili taastas ning kere värvi värvis ning nüüd näeb asi ikka tunduvalt kenam välja :) Mõni pildike kah allpool. Teostatud siis täiendav servade hermetiseerimine, krunt, värv+ lakk ning mis peamine. Udutuled jättis too mees ikka väga viisakalt välja tehes zabloonid ja kattis ennem värvimist nendega täpselt tuled:)

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/052.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/053.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 03.11.11 05:02 Tsiteeri


HUVITAV KAS TÕESTI POLE KELLEGIL VAJA 80 EUR EEST PEAAEGU TERVET C5 AVANDI SISU (va uste polstrid). MÜÜN TEIST JUBA MÕNDA AEGA JA 80 EUR POLE JU TEAB MIS HULL HIND SELLE EEST. IGAKS JUHUKS PANEN ENDA AUTOGA SEOTUD LEHELE KAH SELLE INFO ÜLES!!!

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=102287 <-------------------------- LINK KUS ASUB MÜÜGIKUULUTUS KOOS PILTIDEGA!!!


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Memphisc
huviline



Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.11 06:01 Tsiteeri


Kes seda kaltsusisu tahtma peaks? Heal juhul 40 saad selle eest. Siin foorumis capsiga ei kirjuta- katsu mingit muud moodi tähelepanu saada!


We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.11.11 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Memphisc
Kes seda kaltsusisu tahtma peaks? Heal juhul 40 saad selle eest. Siin foorumis capsiga ei kirjuta- katsu mingit muud moodi tähelepanu saada!


Ma nii karmilt ei vastaks, juhiiste ikkagi suurepärases korras, teised ka, paljud võiks oma kulunud juhiistme pärast kasvõi selle sisu osta ja norm istme panna, aga pigem on probleem selles, et enne ostetakse suurem velg, feisslifttuled ja juhiiste jäetakse vana räbal, sest ega teised sõites ju seda ei näe!
Parem olgu korras kaltsusisu, kui väsinud nahk, paljudel on siiski väsinud nahk, kui mitte auklik, siis kulunud ning veninud, lausa halb hakkab teinekord vaadates.
Soovitan teemaalgatajal natuke kannatlikum olla lihtsalt ega keegi niisama varuks ei osta tavaliselt ja küll leiab selle kuulutuse ka keegi, kel seda vaja, mina näiteks ei leia, et hind kõrge, kel vaja, sel ei ole väga vahet, kas 40 või 80eur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 03.11.11 10:02 Tsiteeri


Väga õige tähelepanek!Korralik "kalts" kordades parem kui väsinud nahk,vähemalt minu silmis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 04.11.11 04:50 Tsiteeri


Hmmm eks ma üritan kannatlik olla. Asi selles et hetkel pole naist/lapsi Tallinnas vaid maal vanematekodus aga kui siia tulevad siis kindlasti hakatakse nende seljas mängima ja siis peab hakkama neid kuidagi katma et viisakus säiliks. Hetkel on istmed nö köögimööbli imitatsioon sest kuhugi mujale mul hetkel neid paigutada pole ja kuskile niisketesse tingimustesse kah nagu tõsta ei raatsiks :D Aga istmed on tõesti heas seisukorras ning kellel huvi, andke tuld. Mina igatahes hinda langetama ei hakka, sest kui vaadata A24 siis 40 euri eest saab sellised räbalad millel porolon juba lõhkise riide vahelt kaugelt silma paistab nagu järgneval lingil.

http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=377518

Aga siin allpool siis pildike hetkel olude sunnil köögimööbli imitatsiooniks tekitatud istmetest :P

http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/k66gim66bel.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 06.03.12 09:09 Tsiteeri


Panen veel korra siia sama reklaami üles kuna ostu/müügi kuulutusel huvi on suht leige olnud. Midagi pole teha - köögis on ruumi vaja ja kusagil mujal neid istmeid hoida pole. 50 EUR on viimane pakkumine terve komplekti eest ja arvestades istmete seisukorda on see minu meelest naeruväärne hind. Istmesoojendused, mis osadel huvilistel probleemiks olid, ei ole ju tragöödia. Minul pole elusees ügelgi masinal istmesoojendus olnud ja mina ei kurda anyway. Igatahes lanen siia veel enda kuulutuse lingi üles ja kui arvestada seda et 100 eurist on saanud 50 ja 45 eur eest müüakse A24-s räbalaid, siis minu meelest on see suht hea pakkumine.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107819&page=1#pid565616


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 06.03.12 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Panen veel korra siia sama reklaami üles kuna ostu/müügi kuulutusel huvi on suht leige olnud. Midagi pole teha - köögis on ruumi vaja ja kusagil mujal neid istmeid hoida pole. 50 EUR on viimane pakkumine terve komplekti eest ja arvestades istmete seisukorda on see minu meelest naeruväärne hind. Istmesoojendused, mis osadel huvilistel probleemiks olid, ei ole ju tragöödia. Minul pole elusees ügelgi masinal istmesoojendus olnud ja mina ei kurda anyway. Igatahes lanen siia veel enda kuulutuse lingi üles ja kui arvestada seda et 100 eurist on saanud 50 ja 45 eur eest müüakse A24-s räbalaid, siis minu meelest on see suht hea pakkumine.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107819&page=1#pid565616


osta.ee, 0.10€ alghind ja sõltuvalt kui pika oksjoni teed, oled oma istmetest prii.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.4% - SQL: 41.6%]