ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 02.03.11 18:19
|
|
|
AUDI A6 C5 Avant 1,8T 110Kw AEB/DHW Manual - 1998 - Ultra2005
Sais siis endale soetatud eelmise suve algul (22.Juuni.2010.a) C5 Kerega A6. Kuna punane värv auto juures meeldib ja eelmine masin (A100 C4) oli ja on
siiani samuti
punane, siis otsisin sarnase värvitooniga isendit ning leidsingi. Esmased muljed ostujärgsel perioodil olid suhteliselt head. 1,8 Turbomootoril on
ikka
kõvasti teine minek kui mu eelmisel autol (2,0 85 Kw C4). Sisu oli puhas, mugav kuid üks aga tekkis veidi hiljem seoses istmetega kuid seda teemas
hiljem. Miinusteks sai siis kohe välja
toodud järgmised asjad.
1) Kompuutri displei vigased pixlid mis sooja ilmaga ei näita ja ainult külmast peast selged on.
2) Süütepoole maha keerates avastasin 2 esimese püti juures õlilekke mis oli poolid ja küünlad märjaks teinud.
3) Õli taseme kontrollvarda jalg oli keskelt puruks
4) Jahutusvedeliku paisupaagi juures oleva väikese lõdviku vahelt immitses jahutusvedelikku.
5) Veluurist juhipoolne jalamatt oli gaasipedaali kasutusest kontsa toetus kohas räbalaks kulunud.
6) Originaalne Beckeri navi stereo jättis soovida, sest esiteks olid displei pixlid kutud, raadiot mängis halvasti ning plaat hüppas väiksemaski
augus.
7) Kõrvalistuja poolne aken jäi poolepeale kinni ja ei töötanud enam.
8) Peeglisoojendused olid mõlemad surnud.
Need olid esmased probleemid mis kaasnesid ja enamikele nendest leidsin ka lahenduse. Pixlid on tänaseni veel kottis, kui ükskord tiba rohkem cashi
on, siis
vahetan ära. Klapikambrikaane tihendi leke sai edasi lükatud. Küünlad ja poolid ära puhastatud. Õlitaseme varda jalg soetatud. Lõdviku vahelt
immitseva
jahutusvedeliku probleemi sai lahendatud klambrivahetusega. Jalamatile stiilne lapp peale õmmeldud. Beckeri navi välja visatud ja vanast masinast Sony
Xplod
asemel tõstetud mis nõudis lisajuhtmete ning üleminekute hilisemat soetamist, et pagasiruumis asetsev subwoofer tööle hakkas ja tagakõlarid samuti.
Akendega oli
sedasi et sügisel kooles ka juhipoolne aken maha ja siis võtsin mõlema ukse aknaklaasid maha ja vahetasin need klaasikiilud ära, mis pidid olema
tüüpviga.
Peeglite klaasid vahetasin sügisel ära. Juhipoolne oli OK aga kõrvalistuja poolne oli totaalne kõverel mis väänas, käänas ja moonutas pilti nii
horisontaal
kui vertikaal asendis. Sai see garantii korras välja vahetatud ja selgus et teine on parem aga moonutus oli ikka sees. Sõita sellega siiski kannatas
ja lõin
siinkohal käega. Panen siis mõned pildid ka siia üles masinast. Samas viskasin autost välja Nokia autotelefoni osaliselt. Käigukangi lähedusse
paigaldatud
alus jäi konkreetselt ette 5 käigu sisse lükkamisel ja kuna pole mingi eriline autotelefoni fänn, siis kaotasin selle lisa auto juurest. Samas kaablid
ja muud
yhendused on kõik nippu sidedegakokku tõmmatud ja kõrvalistuja jalgade kohal asuva polstri kohale peidetud. Sügisel sai veel ära vahetatud tagumised
amordid mis olid totaalselt omadega õhtal.
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/001.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/002.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/003.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/004.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/005.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/006.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/007.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/008.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/009.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/010.jpg
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 03.03.11 04:06
|
|
|
Nüüd siis ka hooldusest veidi. Ostuhetkel sai uuritud, et millal hooldus on tehtud ja kas hammasrihm ja rullikud on vahetatud mille peale omanik
väitis et kui tema ostis selle auto (kilometraaz oli siis 195 000) siis müügimees oli öelnud, et kõik rihmad/rullid/õlid/filtrid on vahetatud. Kuna
visuaalseslt midagi halba otse silma ei hakanud, siis lükkasin selle suure töö edasi aga nüüd jaanuaris 2011 kui Service Inspection kiri vilkuma
hakkas, lasin igaks juhuks nullimise käigus teeninduses üle vaadata ka rihma ja see soovitati kiiremas korras ära vahetada. Ka oli hakanud kuskilt õli
lekkima nii et Hammasrihma katte alune leemendas omajagu. lasingi ca 3 nädalat tagasi töö ära teha.
ÕLI 5W40 ADDINOL ECO LIGHT TÄIS SYNT + FILTER TOPRAN ----+---- [37,00 €] 5.02.2011
ÕHUFILTER TOPRAN ----+---- [5,00 €] 5.02.2011
HAMMASRIHMA VAHETUS ----+---- [62,5 €] 19.02.2011
HAMMASRIHM CONTITECH CT919 - 153 Z ----+---- [21,7 €] 19.02.2011
PINGUTUSRULLIK INA 531 049920 ----+----- [48,3 €] 19.02.2011
JUHTRULL INA 029 - 204426 ----+---- [19,2 €] 19.02.2011
JAHUTUSVEDELIK - 5 Liitrit ----+---- [7,1 €] 19.02.2011
MITMIKSOON RIHM (GENERAATOR+ROOLIVÕIM) CONTITECH 5PK 1300 ----+---- [10,8 €] 19.02.2011
GENERAATORI RIHMA PINGUTI INA 533 0077 30 ----+---- [47,5 €] 19.02.2011
VEEPUMP BUGATTI 590 - 573 - PA5109 ----+---- [26,7 €] 19.02.2011
SIMMERLINGIDE VAHETUS ----+---- [31,3 €] 19.02.2011
SIMMERLINGID 32X47X10 (NUKKVÕLL, VAHEVÕLL, VÄNTVÕLL) ----+---- [7,3 €] 19.02.2011
POOLTELJE KAITSEKUMM RUBBER BOOT KG8149.0010/802 - 90010 -----+---- [9,7 €] 19.02.2011
POOLTELJE KAITSEKUMMI VAHETUS (VÄLIMINE VASAK) ----+---- [16,7 €] 19.02.2011
SÜÜTEKÜÜNLAD BOSCH PLATINUM IRIDIUM SUPER PLUS +50 FR 7 KPP33+ ----+---- [26,44 €] 21.02.2011
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 03.03.11 04:45
|
|
|
Veidi veel siis autost endast. Sõidumõnu on siiani olnud omajagu. Minek nagu juba eelpool mainitud sai on tänu turbo olemasolule ikka oluliselt parem.
Maanteel sellega hätta ei jää. Salong ise on suht hästi hoitud. Juhi istmel on kulumisjäljed kuid mitte läbivad ja see pole ka mingi näitaja, sest
auto pole enam ka just kõige uuem. Kanali peal veermikut ja põhja seisukorda uurides midagi halba küll silma ei hakanud, kui välja arvata see
vasakpoolne veovõlli välimine kaitsekumm mille lasin samuti välja vahetada eelnenud töö käigus. Kütusekulu talvel on nende külmadega olnud kuskil
9L/100-le. Eks see sõltub ka sellest kui palju tallad ja kui kaua hommikul soojendad. Miinuspooleks vüiks lugeda istmeid mis on pehmed, väheste
reguleerimisasendite võimalustega mis tõttu pikka sõitu tehes jääb selg suht kähku haigeks. Nüüd pärast üle poole aasta pikkust sõitmist olen hakanud
vaikselt sellega ära harjuma. Kere poole pealt peab suvel esitiibade ääred korda tegema. Roostet otseselt kuskilt näha pole aga värv on mõnest kohast
kergelt lahti löönud. Suureks probleemiks oli sügisel ka see numbrilauda ümbritsev plastik mille servad lasid vett läbi ja mis sai maha võetud ning
koduste vahenditega ära parandatud, nii et seda vahetama ei pea. Mootor töötab siiamaani laitmatult, ning kompuga veakoode uurides oli 2 vanast ajast
jäänud veakoodi mis peale 0-llimist pole endast enam märku andnud. Meelde tuli see, et suvel lagunes pagasi katte ruloo vedrusüsteem ära, mis sai
samuti ise kodus käepäraste vahenditega taastatud. Klaasriide ja vaiguga voolisin mõlema poole otsad üle ning tugevdasin vedru pingutus süsteemi
niipalju, et see küll enam laiali ei tohiks joosta. Meenub veel, et ostmise järel oli sõites 90 Km/h peal suht jube vibra sõites sees, mis tundus
olevat vanadest suverehvidest. Talverehvidega seda probleemi enam ei täheldanud, mis tõestab, et viga oli rehvides eneses. Veermikule annaks siiski
miinuspunkte, sest olles sõinud aastaid C4-jaga tunnen, et too läbib auklikke ja konarlikke teid palju pehmemalt ja vaiksemalt kui C5 oma keerulisema
sillakomplektiga. See elektriakende kiilude purunemise teema oli ka üks paras kino, sest kõrvalistuja poolne aken suri peale ostu ja kui keegi autosse
istus, siis vahel ununes öelda, et ära lülitit näpi, mis tõttu sai pärast tükk aega jamatud, et klaas uuesti üles saada. Juhi pool oli veel magusam,
novembri kuus. Lasin korra akna alla ja sinna see jäi keset vihmasadu. Jooksis täiesti alla välja ja ei kavatsenudki enam üles tulla, mis tõttu tuli
kiiresti uksepolster maha võtta, et saaks käega uuesti üles aidata. Õnneks on see klaasisüsteem suht lihtne ning see kiilude vahetus sõbra garaazis ei
võtnud ulmeliselt kaua aega mõlema ukse juures. Kevadel, kui ilmad soojemaks lähevad, tahaks vahetada ka käigukasti õli ära, sest pole teada kui
iidesest ajast ka see seal sees on olnud ja mis tasemel ta yleyldse on.
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 05.03.11 17:31
|
|
|
Möllasin täna mitu tundi klaasipesu vedeliku paagi küljes asuva pumba tihendi lekkega. Täiega absurdne süsteem. Mina näeksin ikka normaalse tihendina
kahepoolse kraega isendit mitte tihendit, millel on krae ainult pealpool, lükkad lups sisse aga pidama ei jää. Lõpuks sain siiski vettpidava lahenduse
kätte. Juhtumisi leidsin sellise kahepoolse kraega tihendi oma tööriista kastides tuhlates ja see siis sinna paagi külge nikerdatud saigi, ning kuna
tihendi sisemine auk oli hästi grammikene suurem, siis sai mootorsae bensu voolik fööniga soojaks aetud ja pumba toru otsa tõmmatud. Kuna nüüd läks
asi väga tihedaks ja pumba toru ei tahtnud enam lõpuni tihendi avasse minna, tegin tihendi seebiga kokku ja saingi asja paika. Enam mingeid lekkeid ei
tähelda ja vedelik jääb kah tõenäoliselt nüüd alles.
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 10.03.11 04:26
|
|
|
Nädala algul tekkitatud [kere ja sisustuse] teemas sai juba nõu küsitud selle esiklaasi soojendus võre ümber oleva polstri kerge punnimineku kohta.
Panen siis siia kah kirja sama teema. Üldiselt on mul tunne, et C5 armatuurlaud on vägagi tundlik igasuguste keemiliste ainete osas. Kui ma olen
armatuurlauda puhastanud, siis tavaliselt teen seda ainetega, mida pannakse lapi sisse, mitte ei pihusta seda laia kaarega igale poole. Porolonil on
omadus aineid sisse võtta ning kui need on veel piisavalt keemilised, et reageerida aluspinna ja polstri vahelise liimiga siis ongi tulemus käes.
Lühidalt siis läksin ostsin poest vedelat Supper Attacki. Edasi apteeki süstla ja nõelte järele ( nõelu mitu sest peale pausi ühe korra liimimise
järel see ummistub kiirliimi tõttu jäädavalt) Katsin armatuurlaua selle koha pealt kinni kus liimiga mässasin sest üks piisk võib juba jäädavat
kahjustust tekitada, ja hakkasin ettevaatlikult järkjärgult nõela materjali alla viies süstima seda liimi. Olles ühe kohaga lõpetanud mudisin ja
sirgestasin ühte kohta mingi 10 min. Kiile ei julgenud klaasi ja armatuuri vahele panna toestuseks, sest kui sa ei näe mis asendis serv jääb ja kui
liim ükskord kivistunud on, võivad kiile eemaldades olla vägagi kurvad tagajärjed pildil. Ulmeliselt sirgeks nüüd just ei saanud seda serva aga
vähemalt on ta stabiilselt ja viisakalt kinni. Enne liimimise alustamist lasin fööniga materjali soojaks ja pehmeks sest väljas on külm ja
armatuurlaua materjal selletõttu suht kalk.
PILDID ENNE LIIMIMIST :
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/023.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/024.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/025.jpg
PILT PEALE LIIMIMIST :
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/026.jpg
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 15.03.11 17:24
|
|
|
Homme siis võtan kätte selle küljepeegli klaasidega seotud jama. Nimelt sai hangitud siin vastu talvet eelmine aasta mõlemad uued klaasid kuna vanad
olid küll head, aga soojendused mõlemal tuksis. Ostsin siis B-varuosana mõlemad uued klaasid. Juhi poolne on tip-top aga kunde poolne hakkas peale
paigaldust liiklusesse sõites ikka väga müstilist pilti näitama. Kujutised moondusid vastavalt enda asendit peegli suhtes muutes kas ülipikaks või
ülilaiaks. Põhimõtteliselt polnud enam vahet kas soojendus on järel ja klaas on kuiv, kui vaade niivõrd palju häiritud oli. Teavitasin sellest
müügimeest ja ta oli nõus klaas tasuta ringi vahetama. Seekord oli pilt tiba parem aga moonutas siiski. Näiteks see nö surnud punkt kui oled vasakus
reas ja tahad paremale reastuda moondub teistmoodi kui korralikul klaasil. Selle järgi peab rohkem teisest autost mööda sõitma et võiks usaldada
vaadet ja tagasi naasta oma sõiduritta. Proovin originaal klaasilt selle plasmassist taguse ja soojendussüsteemi küljest eemaldada täna ja homme selle
peegliklaasi selle kõverpeegli peale liimida. Soojenduse koha pealt ma ei muretse sest nii kummaline kui see ka pole. Oma Audi 100-l oli juhipoolne
peegli klaasi servad kuumusega ära põlenud ja ühest autopoest sain klaasi millel 2poolne teip taga. Kleepisin selle peale ja miskipärast tundub mulle
et peale seda läks klaas veel paremini soojemaks ja kuivemaks.
XZN M16
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 15.03.11 21:29
|
|
|
Mis klaasid need sellised on mis pilti moonutavad?
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 16.03.11 04:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Mis klaasid need sellised on mis pilti moonutavad? |
Mingeid firma initsiaale pakendil ega sisul enesel pole. Ainsad kirjad sellised nagu allpool pildil näha võib. Pakend on muidugi vasakpoolse klaasi
oma aga vahet pole. Tähised samad. Ja rõhutan, et vasakpoolne klaas on ideaalne. Mingeid moonutusi ei esine aga parempoolne, see väike peegel mis ka
kergelt kumer on ja kujutised kaugemale viib, see moonutab ikka korralikult. 2 deffektiga klaasi annavad tunnistust sellest, et kerge kumerusega
klaasi tootmisel on midagi vist nihu läinud. Tegelikult annab seda ka poes vaadata, võttes peegli kätte ja keerates seda erinevate nurkade all käes,
või panna ettevaatlikult lauale millegi najale seisma ning toolilt vaadates ja end liigutades peaks kah asja kenasti ära tuvastama.
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/C5/039.jpg
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 18.03.11 15:46
|
|
|
Täna hommikul autot käivitades jõudsin selgusele, et A6-le on külge hakanud sama viga mis 2007 aastal tuli kallale A00-le. Nimelt tiksumine mootoris
külmalt. Soojast peast kadus tiks ära. Hüdrotõukurite tiks on nagu juba aru saada tuttav värk. Valasin siis täna esimest korda ka uuele masinale --+[
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/e_1009.html ]+-- ainet sisse kuna vanal masinal kaotas see tiksumise. Ainus
jama on see, et igal õlivahetuse perjoodil peab seda koos õliga sisse valama. Aga nagu ma olen aru saanud, toimib see aine, kui asjale eos jaole saad.
Aga masu ajal siiski hetkel parim lahendus, sest pole rohkem peale rihma vahetust midagi suuremat plaanis auto kallal teha, kuna tööga hetkel tuuga ja
finants nullis. Samas olen aru saanud ka sellest, et kui seda ainet suht kohe peale tiksumise avastamist ei lisa siis pole enam midagi teha. Jääbki
tiksuma.
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.08.11 08:10
|
|
|
Köik ilus ja tore, kuid teinekord ära jäta autot sedasi lahtiste ketastega vedelema.
Püstaku eemaldamine poleks sul oluliselt aega nöudvamaks tegevuseks muutunud, kui koormarihma järele jooksmine, vedrude vahelt läbi ajamine ja
pingutamine, lisaks oleks ka poldi saanud sedasi külge panna, kui seda Audi tehase insenerid on välja möelnud.
Isiklikult arvan, et poldi suund on ikkagi mingil pöhjusel sedasi valitud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 03.11.11 05:02
|
|
|
HUVITAV KAS TÕESTI POLE KELLEGIL VAJA 80 EUR EEST PEAAEGU TERVET C5 AVANDI SISU (va uste polstrid). MÜÜN TEIST JUBA MÕNDA AEGA JA 80 EUR POLE JU TEAB
MIS HULL HIND SELLE EEST. IGAKS JUHUKS PANEN ENDA AUTOGA SEOTUD LEHELE KAH SELLE INFO ÜLES!!!
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=102287
<-------------------------- LINK KUS ASUB MÜÜGIKUULUTUS KOOS PILTIDEGA!!!
XZN M16
|
|
|
|
Memphisc
huviline
Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.11 06:01
|
|
|
Kes seda kaltsusisu tahtma peaks? Heal juhul 40 saad selle eest. Siin foorumis capsiga ei kirjuta- katsu mingit muud moodi tähelepanu saada!
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.11.11 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Memphisc
Kes seda kaltsusisu tahtma peaks? Heal juhul 40 saad selle eest. Siin foorumis capsiga ei kirjuta- katsu mingit muud moodi tähelepanu saada!
|
Ma nii karmilt ei vastaks, juhiiste ikkagi suurepärases korras, teised ka, paljud võiks oma kulunud juhiistme pärast kasvõi selle sisu osta ja norm
istme panna, aga pigem on probleem selles, et enne ostetakse suurem velg, feisslifttuled ja juhiiste jäetakse vana räbal, sest ega teised sõites ju
seda ei näe!
Parem olgu korras kaltsusisu, kui väsinud nahk, paljudel on siiski väsinud nahk, kui mitte auklik, siis kulunud ning veninud, lausa halb hakkab
teinekord vaadates.
Soovitan teemaalgatajal natuke kannatlikum olla lihtsalt ega keegi niisama varuks ei osta tavaliselt ja küll leiab selle kuulutuse ka keegi, kel seda
vaja, mina näiteks ei leia, et hind kõrge, kel vaja, sel ei ole väga vahet, kas 40 või 80eur.
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 03.11.11 10:02
|
|
|
Väga õige tähelepanek!Korralik "kalts" kordades parem kui väsinud nahk,vähemalt minu silmis.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 06.03.12 09:09
|
|
|
Panen veel korra siia sama reklaami üles kuna ostu/müügi kuulutusel huvi on suht leige olnud. Midagi pole teha - köögis on ruumi vaja ja kusagil mujal
neid istmeid hoida pole. 50 EUR on viimane pakkumine terve komplekti eest ja arvestades istmete seisukorda on see minu meelest naeruväärne hind.
Istmesoojendused, mis osadel huvilistel probleemiks olid, ei ole ju tragöödia. Minul pole elusees ügelgi masinal istmesoojendus olnud ja mina ei kurda
anyway. Igatahes lanen siia veel enda kuulutuse lingi üles ja kui arvestada seda et 100 eurist on saanud 50 ja 45 eur eest müüakse A24-s räbalaid,
siis minu meelest on see suht hea pakkumine.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107819&page=1#pid565616
XZN M16
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 06.03.12 17:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Panen veel korra siia sama reklaami üles kuna ostu/müügi kuulutusel huvi on suht leige olnud. Midagi pole teha - köögis on ruumi vaja ja kusagil mujal
neid istmeid hoida pole. 50 EUR on viimane pakkumine terve komplekti eest ja arvestades istmete seisukorda on see minu meelest naeruväärne hind.
Istmesoojendused, mis osadel huvilistel probleemiks olid, ei ole ju tragöödia. Minul pole elusees ügelgi masinal istmesoojendus olnud ja mina ei kurda
anyway. Igatahes lanen siia veel enda kuulutuse lingi üles ja kui arvestada seda et 100 eurist on saanud 50 ja 45 eur eest müüakse A24-s räbalaid,
siis minu meelest on see suht hea pakkumine.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107819&page=1#pid565616 |
osta.ee, 0.10€ alghind ja sõltuvalt kui pika oksjoni teed, oled oma istmetest prii.
|
|
|
|