Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 3.0TDI - 2004 - ottOmar (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 12999)
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 02.10.14 07:35 Tsiteeri


Tänud abi pakkujatele.

Sain juhtme sappa ja selgus, et teine küünal annab veateadet. Esmaspäeval vahetusse.
Loodan, et sellega seekord asi piirdub.


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 08.10.14 06:51 Tsiteeri


Küünal vahetatud, asi korras.

Küll aga tuli kuulujutu ja osaliste tõendite põhjal välja, et see küünalde jama võib päris kalliks maksma minna.
Nimelt kipuvad küünlad kinni tahmama ja ei taha enam pesast välja tulla ja siis murduvad sisse ära. Ka minu puhul kippus asi juba seda suunda võtma, aga kuna olid head inimesed siis tegid ise tõmmitsa ja said tervelt kätte.
Räägiti aga, et kui küünal sisse ära murdub, siis pole muud pääsu kui et plokikaaned maha ja kogumaksumus võib tulla ca 500 euri.

See polnud hirmutamise jutt vaid pigem hoiatuseks.


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.14 07:10 Tsiteeri


Võetakse välja murdunud küünlaid ka ilma kaant maha võtmata.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=144061


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 30.01.15 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ottOmar
Eks sellega kipub nii minema, et kui hädad hakkavad käima, siis mõnda aega and käivad :)

Täna selline mure, et vilkuma hakkas eelsüüteküünalde tuli ja peale mõningast kulgemist liitus vilkumisega ka mootoritule põlemine.

Googeldamise tulemus andis palju väga seinast seina variante mis kõik võivad kaasneda sellise sümboolikaga (vilkuv eelsüüteküünalde tuli + mootorituli).

Sõidab auto täiesti korralikult - lihtsalt tuled on armatuuris.

Pigem ongi minu küsimus selles, et kas keegi oskab Tallinnas kedagi soovitada kellel "arvuti" oleks?


Sain autole juhtme sappa ja selgus, et üks eelsüüteküünal on koostöö üles öelnud.

Tuled sai näidikublokist kustu ühe eelsüüteküünla vahetusega. Seekord läks lihtsalt.


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 30.01.15 16:03 Tsiteeri


Uueks mureks - tegelikult juba väga, väga pikaks mureks on auto käivitamine.

Auto soetamisest alates (ca 5 aastat tagasi) on alati käinud käivitamine (automaatkäivitus) läbi väikese raskuse. Teeb 2-3 pööret, siis juba pea-aegu poob täitsa kinni ja järgmisel hetkel suristab juba korralikult käima. Külmemate ilmadega, peale pikemat seismist juhtub vahest harva ka seda, et esimese korraga käima ei veagi. Ent kui aku korralik, siis teise korraga ikkagi tavaliselt läheb.
Ja see mure ei ole koguaeg - vaid keskmiselt iga teine käivitus - nii sooja kui ka külma mootoriga.

Otsisin ka foorumist sarnase sümptomi kohta ja leidsin sellise teema:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=110369&page=1

Viimasel ajal on tegelikult mureks see, et ei lähe üldse käima - enne saab aku tühjaks - ilmselt sellepärast, et aku on läbi. Mure saaks lahendatud uue aku ostmisega, aga tegelikult tahaks saada veale jälile. Tänaseks on elu näidanud, et uus korralik aku kestab ca 2 aastat. On see normaalne?

Eespool välja toodud lingist tundusid mulle minu probleemi puhul vast kõige tõenäolisemad põhjused kusagil elektrisüsteemis - relee, juhtmestik, maandus, käivitus mootor?

Tundub, et sarnase murega on kimpus oldud juba aastaid ent ühene lahendus puudub.

…või oskab keegi ehk midagi soovitada?


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 30.01.15 20:48 Tsiteeri


Pean mainima, et tundub, et ka minu isa 3,0TDI kannatab kirjelduse järgi täpselt sama probleemi all. Seda ei juhtu küll päris iga teine kord, aga vahetevahel tuleb ikka ette (võib-olla kuuest korrast ühel). Aku vahetus suurt midagi ei muutnud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 31.01.15 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Pean mainima, et tundub, et ka minu isa 3,0TDI kannatab kirjelduse järgi täpselt sama probleemi all. Seda ei juhtu küll päris iga teine kord, aga vahetevahel tuleb ikka ette (võib-olla kuuest korrast ühel). Aku vahetus suurt midagi ei muutnud.


Aku vahetus käivitamise osas midagi ei muudagi - lihtsalt korralikus / värskes akus on piisavalt jõudu, et auto ka teisel, kolmandal või neljandal korral käima vedada.
Ise olengi hetkel olukorras kus ilmad jahedad, aku pole enam esimeses nooruses ja tuleb ette olukordi kus on vaja käivitusabi otsida.
Muidu ehk see mure väga ei segagi, aga kui kätte jõuab see aeg kus auto enam käima minna ei taha siis mittekäivitumine pöörab väga hästi tähelepanu olukorra tõsidusele :)


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 09.03.15 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ottOmar
Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Pean mainima, et tundub, et ka minu isa 3,0TDI kannatab kirjelduse järgi täpselt sama probleemi all. Seda ei juhtu küll päris iga teine kord, aga vahetevahel tuleb ikka ette (võib-olla kuuest korrast ühel). Aku vahetus suurt midagi ei muutnud.


Aku vahetus käivitamise osas midagi ei muudagi - lihtsalt korralikus / värskes akus on piisavalt jõudu, et auto ka teisel, kolmandal või neljandal korral käima vedada.
Ise olengi hetkel olukorras kus ilmad jahedad, aku pole enam esimeses nooruses ja tuleb ette olukordi kus on vaja käivitusabi otsida.
Muidu ehk see mure väga ei segagi, aga kui kätte jõuab see aeg kus auto enam käima minna ei taha siis mittekäivitumine pöörab väga hästi tähelepanu olukorra tõsidusele :)


Seekord läks starter vahetusse. Tahaks hõisata, et see mure on nüüd unustatud kuid nii roosiline paraku see ei ole.
Käivitub küll kordades paremini - ilmselt vana starter oligi õhtul, aga kõigest hoolimata on paari kuu jooksul tulnd ette ka paar korda kus esimese korraga ikkagi käima ei lähe.
Hetkel ilmselt oma pead selle murega rohkem ei vaeva, sest auto pole igapäevakasutuses aga hing ikkagi päris rahul ei ole.
Ahjaa - 499.80.- läks see pull maksma autohooldus.ee's.


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 04.09.16 07:48 Tsiteeri


Käivitus probleemile pole keegi ikka jälile saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]