Lehekülgi: 1 2 |
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 25.02.11 21:40
|
|
|
Omal ka suht kehvad kogemused Karla Auto OK nimelise nn remondiettevõttega. Probleem oli V6 kõrgsurvepumbaga, kuna mootori käivitumine oli ebamäärane
ja igasugused muud anomaaliad mootori töötamisel. Mootori juhtplokk oli vigadest puhas ja sai otsustatud, et pump maha ja lasta stendida. Kõik ilus
kena pump Karlasse saadetud ja detaliselt lahti kirjutatud mootori töö anomaaliad, kuid 3 päeva möödudes kõne Karlast ja tuli nn diagnoos: Ennako kolb
kinni ja etteande pump kulunud ja nemad ei pane stendi ühtegi pumpa mida nad pole seibideks võtnud. Esitati pakkumine 600 EUR ja kõik peaks olema nagu
uus, kuigi unustati ära, et ma saatsin pumba sinna stendimisse mitte remonti. Paar päeva mõtlemist ja kaalumist sai antud remondile roheline tee.
Peale 1,5 nädalast ootamist kõne Karlasse , et küsida kuidas asjad edenevad. Seal vastus, et minu pumba stendimise ajal oli neil pumba stendi emaplaat
katki läinud ja ootavad stendi varuosi. Etteantud tähtaeg oli üle lastud juba nädalaga ja mind kui klienti sellest ei teavitatud.
4 päeva hiljem sain lõpuks pumba kätte ja asi külge tagasi pandud lootuses, et nüüd anomaaliad möödas, kuid mis polnud korras oli just see sama viga
mille pärast sai kõrgsurve pump sinna saadetud.
Jälle uus kõne Karlasse, et millise remondiga nad seal tegelevad kui mitte vähimatki muutust see nn pumba rem ei andnud.
Peale autoga paari päevast sõitu sai hing täis ja jälle kõne Karlasse, et võtku vaadaku kogu masin üle mina remondiga rahul polnud.
Kuna auto oli vaja viia Tartust Tallinna siis sai uuritud kaua läheb orjenteeruvalt mainiti 1-1,5 tundi. Tööaeg tundus OK võeti masin kell 11 sisse.
Kuni kella 15.00 polnud Karlast jälle ühtegi kõnet ja tuli jälle ise uurima hakata kaua läheb?
Kell 16.30 sain masina kätte ja siis tuli super diagnoos: Minu mootoril olevat nukkvõlli nukk lahti mitte pooleks läinud (uuema tüübi 2003-.. 2,5Tdi
V6 tüüpviga) ja seetõttu olevat mul mootori käik ebaühtlane. Kompresioonid: 15;21;21;21;22;21.
Selliste kompresioonidega krt ei lähe ükski mootor - 28 kraadiga käima aga minu nn tulilind käivitub siiamaani iga ilmaga.
Ei viitsinud selliste meestega rohkem oma aega raisata ja soovitan soojalt eemale hoida või tõsiselt asi läbi mõelda ennem kui oma auto Karla Auto OK
nimelisse kohta remonti viite.
|
|
|
auditeile
huviline
Registreerunud 15.01.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.11 14:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Kell 16.30 sain masina kätte ja siis tuli super diagnoos: Minu mootoril olevat nukkvõlli nukk lahti mitte pooleks läinud (uuema tüübi 2003-.. 2,5Tdi
V6 tüüpviga) ja seetõttu olevat mul mootori käik ebaühtlane. Kompresioonid: 15;21;21;21;22;21.
Selliste kompresioonidega krt ei lähe ükski mootor - 28 kraadiga käima aga minu nn tulilind käivitub siiamaani iga ilmaga.
|
Milles siis probleem, sa ei usu, et nukk lahti oli ja et see on rullnookuritega mootoreil tõesti tüüpviga? Julgen seda täitsa kinnitada. Lisaks
lähevad need V6 selliste kompressioonidega väga eduliselt käima, ka - 28 kraadiga.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.11 15:34
|
|
|
See eelnev jutt ei ole kuidagi pettus!
Nagu aru saan siis panid ise valediagnoosi, et pump on tuksis ning lasid stendida. Pumbal olidki mingid vead küljes ning need sai ka korda tehtud.
Need vead aga ei olnud need mida otsisid.
Mul tekib küsimus, et kuidas Karla olekski saanud auto korda teha kui nad pole autot näinudki!?
Ok, viisid auto sinna, pandi diagnoos mida Sa ei vaevugi kontrollima ega uskuma!?
Kui asi oli nii nagu Sa kirjutasid siis on siin tegemist pigem Sinu poolse põhjuseta laimuga Karla auto poole.
Jah, saan ka sellest aru, et pahameelt tegi asjade venimine aga midagi pole teha kui stend katki läheb...
Ma soovitaks modedel antud teemal vägagi silma peal hoida ning vähekenegi teemaväline kustutada.
|
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 08.04.11 15:35
|
|
|
Sai ka paar aastat tagasi üks diisel VW Passat Tallinna Karla autosse remonti viidud. Kuna mul oli juba jummala kopp ees selle masuudipressi tujudest
(soojalt ei käivitunud) siis sai piltlikult öeldes jalaga uks lahti löödud sõnadega: maksku mis maksab, aga tehke korda. Pmst olin valmis pumba
remondiks ja rahagi kõrvale pandud juba. Aga ca tunni pärast helistasid, et hammasrihm oli valesti pingutatud ja tegid selle paari soti eest korda.
Päris meeldiv oli, et ei hakatud mingit pubast sokkimagi.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 08.04.11 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Sai ka paar aastat tagasi üks diisel ...... remonti viidud. Kuna mul oli juba jummala kopp ees selle masuudipressi tujudest ..... siis sai piltlikult
öeldes jalaga uks lahti löödud sõnadega: maksku mis maksab, aga tehke korda.........Aga ca tunni pärast helistasid, et hammasrihm oli valesti
pingutatud ja tegid selle paari soti eest korda. ..... |
No siin võib olla mingi selline filosoofia, et meesterahvas äkki ei olegi nii rumal ja vb mõnel teisel kliendil oleks siin asi teisiti kulgenud.
Vennad kartsid, et äkki on praverka.
Ei taha kedagi halvustada aga tegelikult võiks organiseerida kamba peale ühe väga korraliku vana auto, sellele mingi viga ise meelega tekitada ja siis
remonti minna, katsetama kuidas asjad lähevad, väike kontrolka. Mingi noor neiu vs asjalik noormees "kliendiks" ja inspekteerida hiljem tööde mahtu
ja arve suurust. Algul kõik videolinti ja heli mikrisse ja kui mingi jama on, siis lihtsalt hiljem minema sõita asjaga. Mida nad teevad? Lähevad oma
suurt tellitavat kuskilt töökojast tooma?
Arvan, et numbrid erinevad teineteisest kordades. Autoremont on väga kalli tunnihinnaga teenus ja kuidagi võiks see asi ikka olla ka seletatav. Mitte
nii, et ainult nemad seletavad, vaid ka teine pool. Ja seletatakse asi ära.
Ei saa olla nii, et küsitakse täissummasid töö eest mida pole tehtud, on puudulikult tehtud või on midagi veel lisaks ära rikutud.
Paraku selliseid näiteid on tavakliendi jaoks enamuses. Inimesed lihtsalt ei tunne oma masinat ja lepivad ükskõik millise jutuga, ja jutt juba
remondimeestel jookseb, sest see on leib.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.04.11 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Ei taha kedagi halvustada aga tegelikult võiks organiseerida kamba peale ühe väga korraliku vana auto, sellele mingi viga ise meelega tekitada ja siis
remonti minna, katsetama kuidas asjad lähevad, väike kontrolka. Mingi noor neiu vs asjalik noormees "kliendiks" ja inspekteerida hiljem tööde mahtu
ja arve suurust. |
Kas Autoleht või Tehnikamaailm kunagi sellist juba teinud pole.
Kuigi vähe lahjemas versioonis.
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 08.04.11 21:14
|
|
|
Mul on põhjust arvata, et mulle tõmmati "müts pähe" ühes tuntud audi alal end "profiks" pidavas töökojas. Asi tuli juhuslikult välja, juhtus üks
õnnetus ja auto läks kontrolli, ning tuli välja, et mille eest maksin oli jäetud lihtsalt tegemata (asi ei puuduta küünlaid). Täpsemalt räägin, kui
otsin üles arve "tehtud" töödest ja saan asja faktiliselt kinnitada.
PS! praegu ainult kahtlus, mitte süüdistamine.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.04.11 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Ei taha kedagi halvustada aga tegelikult võiks organiseerida kamba peale ühe väga korraliku vana auto, sellele mingi viga ise meelega tekitada ja siis
remonti minna, katsetama kuidas asjad lähevad, väike kontrolka. Mingi noor neiu vs asjalik noormees "kliendiks" ja inspekteerida hiljem tööde mahtu
ja arve suurust. |
Kas Autoleht või Tehnikamaailm kunagi sellist juba teinud pole.
Kuigi vähe lahjemas versioonis. |
Venelaste Top Gear'is laoti pagasnik telliseid täis ning lasti rehv tühjaks ja käidi seejärel kiskuvat ja imelikult käituvat autot remontimas.
Kusjuures ainult ühes töökojas osati iseseisvalt vea põhjusteni jõuda.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 09.04.11 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Kompresioonid: 15;21;21;21;22;21.
Selliste kompresioonidega krt ei lähe ükski mootor - 28 kraadiga käima aga minu nn tulilind käivitub siiamaani iga ilmaga.
Ei viitsinud selliste meestega rohkem oma aega raisata....... |
Aga minul tekib loll küsimus, et kust sa tead, et selliste kompressioonidega mootor käima ei lähe?
Isiklikult võin pea anda, et läheks veel ka siis kui Kompressioonid oleks 15;21;21;21;22;15. Mootor aga sel juhul töötaks veel ebaühtlasemalt.
Viinud kohe esimene kord auto remonti, mitte ainult pump. oleks kohe õige asi diagnoositud. See on sama hea nagu foorumi teel auto remontimine- ilma
autota ei te keegi kurat, millest kogu jama olla võib.
Isiklikult arvan hetkel, et oma lollus sul. Ilmaasjata teed antireklaami. Diagnoos mis sealt said tundub mõistlik.
Mis muidu teised töökojad räägivad?
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 09.04.11 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Ei taha kedagi halvustada aga tegelikult võiks organiseerida kamba peale ühe väga korraliku vana auto, sellele mingi viga ise meelega tekitada ja siis
remonti minna, katsetama kuidas asjad lähevad, väike kontrolka. Mingi noor neiu vs asjalik noormees "kliendiks" ja inspekteerida hiljem tööde mahtu
ja arve suurust. |
Kas Autoleht või Tehnikamaailm kunagi sellist juba teinud pole.
Kuigi vähe lahjemas versioonis. |
Autoleht oli see vist kes tegi mõned aastad tagasi, kuid siis oli tegemist nii öelda korraliste hooldustega ning ise juurde tekitatud vigadeks olid
üldjuhul mitte põlevad numbrituled, madal jahutusvedeliku tase, tühi klaasipesuvedeliku paak, erinevad rehvirõhud jms.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 09.04.11 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Kompresioonid: 15;21;21;21;22;21.
Selliste kompresioonidega krt ei lähe ükski mootor - 28 kraadiga käima aga minu nn tulilind käivitub siiamaani iga ilmaga.
Ei viitsinud selliste meestega rohkem oma aega raisata....... |
Aga minul tekib loll küsimus, et kust sa tead, et selliste kompressioonidega mootor käima ei lähe?
Isiklikult võin pea anda, et läheks veel ka siis kui Kompressioonid oleks 15;21;21;21;22;15. Mootor aga sel juhul töötaks veel ebaühtlasemalt.
Viinud kohe esimene kord auto remonti, mitte ainult pump. oleks kohe õige asi diagnoositud. See on sama hea nagu foorumi teel auto remontimine- ilma
autota ei te keegi kurat, millest kogu jama olla võib.
Isiklikult arvan hetkel, et oma lollus sul. Ilmaasjata teed antireklaami. Diagnoos mis sealt said tundub mõistlik.
Mis muidu teised töökojad räägivad? |
Kui sa oled kunagi kuulnud v6 mootorit töötamas siis sa hääle järgi ei tee eriti kindlaks kas kõik 6 silindrit töötavad või vahel 1 silinder
kehvemini.
Pigem oli teema selles, et remonditi täiesti töökorras asja ilma asjata. Ise ma ei kujuta ette remontida tervet-töökorras seadet.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 09.04.11 19:41
|
|
|
No mismoodi nad siis täiesti töökorras asja remontisid? Oli ju kirjas , et kolb kinni jne. Seega ei olnud päris töökorras asi. Sa natuke ise valgud
oma jutuga laiali...
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 09.04.11 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Kui sa oled kunagi kuulnud v6 mootorit töötamas siis sa hääle järgi ei tee eriti kindlaks kas kõik 6 silindrit töötavad või vahel 1 silinder
kehvemini.
Pigem oli teema selles, et remonditi täiesti töökorras asja ilma asjata. Ise ma ei kujuta ette remontida tervet-töökorras seadet.
|
Olles omanud mitut v6 mootoriga autot ja mitut v8 mootoriga autot. Tean, et mõlemaga on tunda küll kui üks silindel tagant ära on. Kuulda ka. V6-e
puhul lonkab ikka päris korralikult. Isegi paljukiidetud v8 ei ole nii stabiilne, et kõrvaga ei kuuleks kui üks silinder ei tööta.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 09.04.11 20:13
|
|
|
Kui sa natuke rohkem tunneksid VP-44 pumba ehitust siis saaksid aru millest ma räägin. Suure tõenäosusega vahetavad nad alati ennako kolvi seal ära,
kui mingi ca 250-300000 km sõitnud pump neile sinna remonti tuuakse.
Mainin veelkord, et remonditi seadet mille tulemusena polnud vähimatki muutust.
Olen omad vitsad sellest loost kätte ära saanud.
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 09.04.11 20:16
|
|
|
Ma ei vaidlegi vastu, et nad pumpa ilmaasjata remontisid. Pigem olen kindel, et teine diagnoos (nukkvõll) oli õige.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 09.04.11 20:23
|
|
|
Häda oligi selles, et silinder nagu töötaks aga põlemine oli silindris liiga vale. Hõredale silindrile on vaja anda rohkem kütust sisse ,et kütus
süttiks ja aju korrigeerib vastavalt millisesse silindrisse kui palju on vaja lisad-muuta kütuse kogust.
Kas see diagnoos oli tagantjärgi vale,nukkvõlli oli väga heas seisukorras.
Olles hiljem veel süvitsi asjale lähenenud oli probleem kulunud klappides ja rõngastes. Klapisääred olid üle 6 kümnendiku mm kulunud ja isegi uue
klapi juhtpuksi vahetus ei andnud tulemust, et korralikult ülemist otsa pidama saada.
Aga las see teema jääda ei soovi seda enam lahata kuna see" kullatükk" on uue omaniku endale leidnud.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.11 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Sai ka paar aastat tagasi üks diisel ...... remonti viidud. Kuna mul oli juba jummala kopp ees selle masuudipressi tujudest ..... siis sai piltlikult
öeldes jalaga uks lahti löödud sõnadega: maksku mis maksab, aga tehke korda.........Aga ca tunni pärast helistasid, et hammasrihm oli valesti
pingutatud ja tegid selle paari soti eest korda. ..... |
No siin võib olla mingi selline filosoofia, et meesterahvas äkki ei olegi nii rumal ja vb mõnel teisel kliendil oleks siin asi teisiti kulgenud.
Vennad kartsid, et äkki on praverka.
Ei taha kedagi halvustada aga tegelikult võiks organiseerida kamba peale ühe väga korraliku vana auto, sellele mingi viga ise meelega tekitada ja siis
remonti minna, katsetama kuidas asjad lähevad, väike kontrolka. Mingi noor neiu vs asjalik noormees "kliendiks" ja inspekteerida hiljem tööde mahtu
ja arve suurust. Algul kõik videolinti ja heli mikrisse ja kui mingi jama on, siis lihtsalt hiljem minema sõita asjaga. Mida nad teevad? Lähevad oma
suurt tellitavat kuskilt töökojast tooma?
Arvan, et numbrid erinevad teineteisest kordades. Autoremont on väga kalli tunnihinnaga teenus ja kuidagi võiks see asi ikka olla ka seletatav. Mitte
nii, et ainult nemad seletavad, vaid ka teine pool. Ja seletatakse asi ära.
Ei saa olla nii, et küsitakse täissummasid töö eest mida pole tehtud, on puudulikult tehtud või on midagi veel lisaks ära rikutud.
Paraku selliseid näiteid on tavakliendi jaoks enamuses. Inimesed lihtsalt ei tunne oma masinat ja lepivad ükskõik millise jutuga, ja jutt juba
remondimeestel jookseb, sest see on leib. |
Nii ja naa tglt. Kunagi üritasin oma autol karburaatori reguleerimise selgeks teha.
By the book:
-Kontrolli süütesüsteemi, vajadusel korrasta
-Kontrolli rihma märkide õigsust
-Kontrolli mootori kompressiooni
Mitu töötundi nende alla läheks? Ja kliendi jaoks ei ole ju midagi muutunud. Ega ta ju oskab ise ka küünlajuhtmeid vahetada, nood isokaga kokku
teibitud töötavad ideaalselt jne.
Nüüd võiks siis karpsi reguleerima hakata.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|