Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 90 kellade taustad. Plasmakellad??? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 1835)
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 24.02.11 11:20 Tsiteeri
Audi 90 kellade taustad. Plasmakellad???



Tere
Kuna odomeeter ei lugenud, siis tuli tahtmine piiluda mis karul kõhus on;), kui kellabloki armatuurist kätte sain siis avanes huvitav vaatepilt:o - kellade tagaosa juhtmeid täis ja kui lahti ka lammutasin, selgus, et juhtmed jooksevad valgete taustade külge. Aga selle musta kasti seest välja tulev juhtmepundar kust arvatavasti peaks need taustad voolu saama on läbi lõigatud.:mad: Pole ka näha, et need kellad oleksid sellel autol üldse töötanud (st pole kohta kuhu juhtmed võiksid olla ühendatud kunagi).
Tegin ka mõned pildid laiali lammutatud kelladest - esimesel pildil kus on odomeeter ja näpp näitab ühte pisikese mootori peale, seal sees see hammakas asteseb. Ja teistel piltidel on siis need kellade taustad kuhu juhtmed külge jooksevad. Äkki keegi suudab aidata tuvastada millega konkreetselt on tegu ja kuidas need asjad korralikult toimima saada. Pildid siin http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=2041699
Igasugune abi on teretulnud.
Jään ootama
Tõnu


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 24.02.11 12:02 Tsiteeri


Need on plasma kellad jah. Need juhtmed, mis lähevad iga tausta väljast peaks ühendama mingisuguse väikse karbi sisse, mis jagab voolu nende vahel, mis oma korda peaks ühendama mingisuguse voolu allikasse. Ongi kõik. See karp kus on kirjas CE vist ongi see asi. Aga ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 24.02.11 15:11 Tsiteeri


Ise arvan sama, karbist tulevad välja sellised juhtmed 8tk: värvid on sinine, oranz, valge, pruun, must, punane, roheline ja kollane. Aga kuhu ja kuidas neid ühendada, et tööle hakkaks???:(


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 24.02.11 15:28 Tsiteeri


Need mis sa kirjeldasid on vist taustade jaoks, ja veel peab olema toide ka kas pirnist vms. Need mis mul olid plasma kellad oli kõik selge, mis kuhu läheb. Äkki taustade peal on mingi firma nimi või midagi, et saaks leida skeemi kuidas juhtmed peaks minna?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 24.02.11 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: igozavr
Need mis sa kirjeldasid on vist taustade jaoks, ja veel peab olema toide ka kas pirnist vms. Need mis mul olid plasma kellad oli kõik selge, mis kuhu läheb. Äkki taustade peal on mingi firma nimi või midagi, et saaks leida skeemi kuidas juhtmed peaks minna?!


Ei need mis ma kirjeldasin on need mis välja tulevad ühes pundis (kõige jämedam juhe), taustadelt tulevad sinna karpi eraldi kaks 4-ja juhtmelist komlplekti. Need 8 peaks vist kuhugi vooluallikatesse minema, aga kuhu ja missugused? Ja kui kõva voolu neisse lasta võib?
Ja firmanime ei avastanud, isegi karbil pole peale selle CE klepsu miskit:(


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 24.02.11 19:17 Tsiteeri


Arvan, et ikka 12V, kelladeplokki pirnist võib voolu võtta. Aga sa võid proovida leida samasugused plasma taustad netis kuskil, ebayist näiteks. Ja proovida küsida müüalt kuidas see ühendatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 24.02.11 19:45 Tsiteeri


Ebay taha jääb keeleoskus, ja ise yhendada ei leia ma loogilist järge, kuna kõik juhtmed on erinevat tooni, milline tahab plussi, milline miinust...:(


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 24.02.11 23:02 Tsiteeri


Ei tea isegi kuidas aidata. Mul oli see süsteem lihtsam. Selline oli, natuke erinev vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 25.02.11 17:55 Tsiteeri


Siis tuleb hakata nuputama milline on pluss ja milline miinus;) - aku sülle ja ühekaupa proovima.:D
Kas midagi läbi ei ole võimalik lasta kui plussi ja miinuse segamini ajan?


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 06.09.11 12:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Siis tuleb hakata nuputama milline on pluss ja milline miinus;) - aku sülle ja ühekaupa proovima.:D
Kas midagi läbi ei ole võimalik lasta kui plussi ja miinuse segamini ajan?

Nii, on nüüd hoolega mõeldud ja nuputatud, ning teiste meeste plasmakate pilte uuritud ja selge on see, et need 8 juhet peaksid minema reostaati, millega saab valgustugevust reguleerida, aga reostaati pole küljes. Kui üritada neid ühendada mingi teise (mitte originaali) reostaadiga, ei tea kas tööle hakkab? Elektrist ei jaga ma tuhkagi:( . Eraldi toitejuhtmed lähevad kellade skeemi sisse, niiet toide on olemas, aga kuidas või millega peaks neid nn reostaadi juhtmeid ühendama, et asi toimima hakkaks!?


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.09.11 12:47 Tsiteeri


Kui reostaati pole, võid ka muul moel tasapisi pinget tõstma hakates katsetada. 1.5V elemente ükshaaval jadamisi ühendades või mingi universaalse toiteadapteriga näiteks. Saad enamvähem aimu, mis pingel nad on ette nähtud toimima. Polaarsust neil minu teada pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 06.09.11 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kui reostaati pole, võid ka muul moel tasapisi pinget tõstma hakates katsetada. 1.5V elemente ükshaaval jadamisi ühendades või mingi universaalse toiteadapteriga näiteks. Saad enamvähem aimu, mis pingel nad on ette nähtud toimima. Polaarsust neil minu teada pole.

Mismoodi pinget tõstes, vooluallikana saan kasutada ainult 12V autoakut. Või siis niimoodi, et hakkan järjest juhtmeotsi omavahel ühendama, et tuleks 1.5X8=12V?? Ja siis peaksid põlema?


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.09.11 15:11 Tsiteeri


Ma ei annaks sinna igaks juhuks kohe 12V peale. Tõenäoline küll on, et nad on ette nähtud 12V (autos on töötava mootori korral tegelikult isegi 14V) jaoks, kuid võib vabalt ka näiteks 5V olla ja siis võib 12V-ga testimine kurja teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 06.09.11 15:41 Tsiteeri


Proovi leida kasvõi mõni arvuti toiteblokk, sealt on võimalik kätte saada 3.3v, 5v, 7v, 8.7v ja 12v. Muidugi kui külla tahad tulla, siis on mul olemas "stabiliseeritud toiteallikas 2.5 - 15v", sellega saab väga täpselt kontrollida mis pingel elu sisse tuleb:)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 06.09.11 19:49 Tsiteeri


Niih, nüüd tükk maad targem jälle - plasmakad töötavad nn kõrgepingega ja sagedusega u 2800 hertsi, st et vool mis taustadesse jõuab on vähemalt 110V (on ka palju tugevama vooluga variante) ja annab taustkilele "särtsu" sagedusega 2800 hertsi, et ta helendaks, ning see must kastike, kust mul 3 juhet välja tulevad on see pingemuundur ja sageduse tekitaja - 12V pole siin suurt miskit pistmist:o Ja kuna nendest 8-st reostaadi juhtmest on 1 pluss ja teine miinus (tuleb peale 12V) , siis järelikult vajab ka reostaat voolu ja võib olla ka mingi tähtis lüli plasmakate töös.
Ühesõnaga 5 tundi jebimist, ja ei mingit reaalset tulemust! Proovin veel korra ühe väga asjaliku elektriku juurde viia, eks sis näis, mis saab. Kellel veel häid ideid, võib alati teada anda.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]