Lehekülgi: 1 2 |
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 09.04.11 17:42
|
|
|
Ross-Tech annab võimalused:
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Pressure Unit for Turbo Charger defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses
Check Pressure Unit for Turbo Charger
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Basic Setting > MVB 011
Ehk need asjad üle kontrollida. Võivad paljud asjad jamada, odavam on voolikud uute vastu vahetada, kinnitused üle kontrollida ja vajadusel pingutada.
WG klapp peab liikuma ehk turbo geomeetria peab toimima. Kui õhulugejalt pistik ära võtta kuidas siis töötab. Kui sul on VAG COM kaabel siis saad
jälgida rõhku : Measuring Blocks -> Block 11, rõhk kohapeal töötades ja sõites.
Endal on sama viga pikemat aega aga sõitmist ei sega, kuna vähemalt 2500 rpmini on kiirendus jõuline ja rohkem ei ole vaja vajutada.
Küsimus laiale ringile, et MAP andur, mis asub ajus on ka selle vea põhjustaja, võib kummivoolik katki olla, kas keegi on seda proovinud remontida.
Teiseks kuskilt leidsin et külmjooted ajus võivad jamada, oskab keegi kommenteerida.
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 09.04.11 19:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Ross-Tech annab võimalused:
Possible Causes
Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Pressure Unit for Turbo Charger defective
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses
Check Pressure Unit for Turbo Charger
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check Basic Setting > MVB 011
Ehk need asjad üle kontrollida. Võivad paljud asjad jamada, odavam on voolikud uute vastu vahetada, kinnitused üle kontrollida ja vajadusel pingutada.
WG klapp peab liikuma ehk turbo geomeetria peab toimima. Kui õhulugejalt pistik ära võtta kuidas siis töötab. Kui sul on VAG COM kaabel siis saad
jälgida rõhku : Measuring Blocks -> Block 11, rõhk kohapeal töötades ja sõites.
Endal on sama viga pikemat aega aga sõitmist ei sega, kuna vähemalt 2500 rpmini on kiirendus jõuline ja rohkem ei ole vaja vajutada.
Küsimus laiale ringile, et MAP andur, mis asub ajus on ka selle vea põhjustaja, võib kummivoolik katki olla, kas keegi on seda proovinud remontida.
Teiseks kuskilt leidsin et külmjooted ajus võivad jamada, oskab keegi kommenteerida. |
Mul selle eest vastupidi, üritab turbot järgi tuua alles siis, kui pöörded üle 3000, kuni sinnani pole kiirendusest aisugi, lihtsalt kulgeb ja
kütusekulu kaks korda linnas suurem kui ennem. Vaakum voolikud vaatasin uuesti üle, need mul vahetatud paar kuud tagasi, tundusid korras olevat. Siit
küsimus, kui kergelt see WG klapp liikuma peab seal??? Hetkel mulle tundub, et see ei liigu kuigi kergelt, aga pole ka kogemust. Ja kuidas saab seda -
Pressure Unit for Turbo Charger-t kontrollida ja kus see asub??? Õhukulu lugejalt pistikut pole proovinud veel ära võtta, teen homme proovi, et kuidas
siis. VAG-COM kaabel on olemas küll, aga palju need rõhu näitajad seal siis olema peavad? Vahepeal käitub ka nii, et pöörded ei lähegi üle 3000, vaid
jääb kuskil 2800 juurde ja ei grammigi rohkem. Ootan juba päeva, millal autole vana mineku tagasi saan, sest hetkel kiirendab troll linnas ka minust
kiiremini.
Ootan kõiki pakkumisi ja teadmisi.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 09.04.11 19:39
|
|
|
Imelik , et nii käitub, tundub et õhulugeja võib jamada. MAP andur peaks olema Pressure Unit for Turbo Charger. Kuskilt leidsin, et tühikäigul peaks
olema natuke alla 1 bari ja 3000 rpmi juures 1,5 bari, aga viimasega võin ka eksida, neid andmeid ei leia kergelt.
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 09.04.11 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Imelik , et nii käitub, tundub et õhulugeja võib jamada. MAP andur peaks olema Pressure Unit for Turbo Charger. Kuskilt leidsin, et tühikäigul peaks
olema natuke alla 1 bari ja 3000 rpmi juures 1,5 bari, aga viimasega võin ka eksida, neid andmeid ei leia kergelt. |
Aga on sul kogemusi, kui kergelt see WG klapp liikuma peab, mis turbo geomeetriat liigutab? Peaksin siis vist ka õhulugeja andmed homme üle vaatama
kaabliga, mis nad seal näitavad. Kas õhulugeja annab siis vale infot ajule, sest siiani pole õhulugeja veakoodi ette löönud, ainult see rõhu kood
00575. Hetkel mulle lihtsalt tundub, kui ma seda WG klappi näpitsatega liigutasin, et kuidagi raskelt liigub. Ja kuna seda liigub ju vaakumiga, siis
arvasin, et kui mootori pöörded madalad ei suuda ta seda liigutama hakata ja nii kui pöörded tõusevad , siis hakkab vaikselt liigutama.....aga enam ma
ei ole milleski kindel. Ei oska enam kusagilt pihta hakata, mis viga tekitavad.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 10.04.11 06:17
|
|
|
Sul on teine mootor, mis mul aga WG klappi saad liigutada/lõgistada näpitsatega ja kui see tehtud siis kui voolikut imedes peaks klapp natuke liikuma.
Minul on see lõgistamine aidanud ja paremaks teinud, kuna madalate pööretega tahmab geomeetria kinni. Kui ma ei eksi siis õhulugeja viga ei näita kui
pistik järel on, minul pärast pistiku võtmist, töötas mootor tunduvalt kehvemalt nagul sul kuskil 2500 rpmini minekut polnud ja siis sai liikuma.
Seega õhulugeja peaks töötama. Õhulugejat võid proovida ka puhastada Brake Cleaneriga või proovida teist lugejat. Kui töötab siis saad edasi vaadata,
põhimõtteliselt peab kõik ühendused kuni ajuni läbi vaatama. Nagu enne mainisin, on minu masinal sama veakood aga mul on veel teine kood 65535 -
Control Module Error, mis on ECU kood ja kas ajus on ühenduse viga/voolik katki või on mootor chipitud, rohkem netist selle kohta ei leidnud.
Kui inglise keel pole probleemiks, siis soovitan läbi lugeda:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179589
|
|
|
wahtra
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI 110kw 2000.a
|
postitati 10.04.11 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Sul on teine mootor, mis mul aga WG klappi saad liigutada/lõgistada näpitsatega ja kui see tehtud siis kui voolikut imedes peaks klapp natuke liikuma.
Minul on see lõgistamine aidanud ja paremaks teinud, kuna madalate pööretega tahmab geomeetria kinni. Kui ma ei eksi siis õhulugeja viga ei näita kui
pistik järel on, minul pärast pistiku võtmist, töötas mootor tunduvalt kehvemalt nagul sul kuskil 2500 rpmini minekut polnud ja siis sai liikuma.
Seega õhulugeja peaks töötama. Õhulugejat võid proovida ka puhastada Brake Cleaneriga või proovida teist lugejat. Kui töötab siis saad edasi vaadata,
põhimõtteliselt peab kõik ühendused kuni ajuni läbi vaatama. Nagu enne mainisin, on minu masinal sama veakood aga mul on veel teine kood 65535 -
Control Module Error, mis on ECU kood ja kas ajus on ühenduse viga/voolik katki või on mootor chipitud, rohkem netist selle kohta ei leidnud.
Kui inglise keel pole probleemiks, siis soovitan läbi lugeda:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=179589
|
WG klappi liigutasin näpitsatega, see nagu liigub, samuti proovisin vaakumvoolikust imeda, siis WG klapp liigub natukene, tundub nagu toimivat. Eks
peab siis täna arvuti järgi panema ja uurima, teen ka auto-scan, äkki on seal veel mingisuguseid veakoode.
|
|
|
madtongue
huviline
Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.11 13:06
|
|
|
Mine autoga sõitma, keegi läpakaga kõrval, vaata õhulugeja näidud üle. Vag-com (VCDS) näitab sulle ise ära kui palju õhku aju küsib ja mida õhulugeja
loeb. Õhulugeja näit peaks koormusel ikka üle 900 ühiku käima. Üldiselt ei soovita õhulugejat igasugu lahustitega pesema hakata, enda oma keerasin
niimoodi täitsa peeti. Siis oli autol samad sümptomid mis sul, nagu oleks ilgelt suur turbo, tuli alles üle 2500 pöördel järgi.
Samuti saad vag-comiga vaadata mida teeb turbo rõhk siis kui autol minekut ei ole. Ka sel puhul on samas näha mis peaks õiged numbrid olema, et
saaksid neid oma numbritega võrrelda. Geomeetriat saab ka vag-comiga liikuma panna, hetkel ei meenu kus see õpetus oli. Igal juhul mingi measuring
blocki alt pidi klikkima "output test". See ütleb kõik- kas geomeetria liigub probleemideta, kas membraan, vollad ja N75 peavad vaakumit.
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 29.09.12 12:16
|
|
|
Tahaks ka teada, et kui palju geomeetriat liigutav hoob liikuma peaks. Ise kahtlustan, et mu masinal geomeetria kinni ikaldunud. Tühikäigul WG otsast
vaakumvoolikut külge lahti ühendades see hoob vaevalt kuskil pool cm liigub. N75 töötab, vaakum olemas. Vahel viskas tühikäigul ka vea kohe sisse.
Vahel töötab vahel ei tööta. Siis kui ei tööta normaalselt, tahab ta kõvasti rohkem pööret saada, kuskil 2500rpm hakkab liikuma alles. Ahjaa vea mis
sisse lööb on 00575 ja 17.00 control diffrence. Igasugused ideed teretulnud Masinaks 1,9tdi 81kw afn
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 30.09.12 12:27
|
|
|
control difference viga tuli siis sisse kui pump enam pritsenurka ei reguleerinud, viga kadus peale pumba vahetust.
Hoob peab liikuma nii palju kui all hoova juures piirajad lubavad(kruvid mis ei lase hooval liikuda liiga palju), varras peab liikuma umbes 1cm,
tühikäigul võtad vooliku aktuaatori küljest ära siis peab olema hoob all, kui paned vooliku külge siis tõmbab varda u 1cm üles. 2500rpm pealt hakkab
turbo järgi alles siis kui on voolik katki või turbo hoob alla asendisse kinni jäänud.
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 01.10.12 06:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
control difference viga tuli siis sisse kui pump enam pritsenurka ei reguleerinud, viga kadus peale pumba vahetust.
Hoob peab liikuma nii palju kui all hoova juures piirajad lubavad(kruvid mis ei lase hooval liikuda liiga palju), varras peab liikuma umbes 1cm,
tühikäigul võtad vooliku aktuaatori küljest ära siis peab olema hoob all, kui paned vooliku külge siis tõmbab varda u 1cm üles. 2500rpm pealt hakkab
turbo järgi alles siis kui on voolik katki või turbo hoob alla asendisse kinni jäänud. |
Suured tänud vastuse eest.
|
|
|
kiljotiin
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI Q
|
postitati 03.10.12 23:18
|
|
|
Ei viitsinud läbi lugeda tervet teemat. Aga sõbral sama jama, aga sellist viperdust tekitab temal üks vigane pihusti, mis hakkab elujõu kaotama. Ning
armatuuris viskas põlema mingi tulukese kah.
Rendin Opel Astra 10€ /päev! 5271023 Tartu
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 04.10.12 06:00
|
|
|
Sai ka omale 1.9 TDI soetatud, 66kw, 97 aasta. Algusest peale turbo rõhk kuhugi ära kadunud. Esimese kolme käiguga peab kuskil 3000rpm- ini ja kui
neljas panna kaob rõhk kuskil 2400- 2500 rpm-i juures ära. Käisin diagnostis, näidas vigaseks anduriks seda andurit, mis enne sisselaske kollet on (
klapikambri kaane taga plast torus). Vahetasin selle anduri ära, lisaks vahetasin veel N75 ära ( mida kahtlustati ka), kuid jama endiselt olemas. Siis
kui rõhk taga, liigub ikka üllatavalt jõuliselt edasi. Kellaga pole rõhku mõõtnud. Milline oleks siis järgmine samm? EGR pole veel ka pimedaks tehtud.
Jama jätkumine ei tohiks andurist ja N75- st tingitud enam olla, kuna mõlemad tutikad ja A osad. Huvitav on veel see, et arvuti muid vigu ei näidanud.
Viga kaob, kui süüde välja keerata, uusti käiguga käima lasta siis on rõhk olemas jälle teatud maani.
Teema igatahes jama, Kui kellelgi mingit inffi, mida ette võtta, siis oleks küll super tänulik. Ehk ei olnudki selles anduris ja N75-s asi... ja sai
lihtsalt korralik summa pappi taevasse visatud, ei tea... Ainus lohutus, et vähemalt tutikad jupid küljes
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
Maitz
huviline
Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.12 11:25
|
|
|
Kas viga üles leitud?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|