aix19
huviline
Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 td Q
|
postitati 19.02.11 16:10
|
|
|
Mida tähendab kui sõiduajal hakkab eelsüüteküünla tuli vilkuma?
Auto 2006 3.0 td A6. ise kahtlustan et filter. Pole filtrit väga ammu vahetand. Auto suri välja ka ja enam käima ei läinud. Ilm ka väga külm. Paar
päeva ennem, tugeval kiirendamisel, tegi korra nõksu ja hakkas seda sama tuld vilgutama. Kui filtrit vahetada siis valan kütust täis ja asi klaar? Või
on mingit nipid?
|
|
|
aix19
huviline
Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 td Q
|
postitati 19.02.11 16:49
|
|
|
Samast foorumist leidsin et vesi filtris võib põhjustada seda tule vilkumist. Äkki keegi teab täpsemalt?
|
|
|
aix19
huviline
Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 td Q
|
postitati 21.02.11 14:55
|
|
|
Ise küsin ise vastan. Tulukese vilkumine näitas et filter on umbes. sai siis filter ära vahetatud. Diislit täis, süüdet, siis filter niplist ära
öhutada. Seejärel kuni 5 pikka käiamist ja ilma lubamiseta hüppas kohe käima lõpuks.
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 21.02.11 16:15
|
|
|
Mul oli sama teema ning lisaks kadus ka jõud ära ( 2005 audi a4 3.0 tdi ). Põhjuseks oli tahmafiltri ummistumine kuna ta ei oska ise end automaatselt
põletada ( seda põhjustab tõenäoliselt vigane andur, mille vahetades loodetavasti olukord paraneb) ning kaabli abil sai manuaalne tahmafiltri
põletamise protsess läbi tehtud.
Eelsüüteküünalde tuli põlema ei läinud ja jõud tuli ka tagasi. Kaabliga ühtegi viga ei näita, kuid kümebefiltri märguande tuli siiski põleb. See
viimane asi on aga müstiline, minu mõistus ei võta miks ta põleb kui veakoode pole.
Loodan et ka see kaob pärast anduri vahetust
Igaks juhuks mainin ära, et lisaks eelsüüteküünaldele põles ka dpf märguande tuli.
|
|
|
aix19
huviline
Registreerunud 26.07.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3,0 td Q
|
postitati 23.02.11 13:55
|
|
|
täna hommikul taas suri auto ära. sai sis paak lahtivõetud ja nagu arvata oli oli ümber paagisisese pumba filtri kallerduv ollus. peale puhastust kõik
ok.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.11 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
Mul oli sama teema ning lisaks kadus ka jõud ära ( 2005 audi a4 3.0 tdi ). Põhjuseks oli tahmafiltri ummistumine kuna ta ei oska ise end automaatselt
põletada ( seda põhjustab tõenäoliselt vigane andur, mille vahetades loodetavasti olukord paraneb) ning kaabli abil sai manuaalne tahmafiltri
põletamise protsess läbi tehtud.
Eelsüüteküünalde tuli põlema ei läinud ja jõud tuli ka tagasi. Kaabliga ühtegi viga ei näita, kuid kümebefiltri märguande tuli siiski põleb. See
viimane asi on aga müstiline, minu mõistus ei võta miks ta põleb kui veakoode pole.
Loodan et ka see kaob pärast anduri vahetust
Igaks juhuks mainin ära, et lisaks eelsüüteküünaldele põles ka dpf märguande tuli. |
Janno, proovi teemat kuhugi teha, äkki keegi on kokku puutunud sellise teemaga, kuna minu jaoks on ka müstika, et filter sai "manuaalselt" puhtaks
põletatud, tahmakogus nüüd minimaalne, käik parameetrid on korras, vigu ei ole aga tuli ikka põleb. Võimsus tuli tagasi, küünalde tuli enam ei vilgu.
|
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 18.08.12 08:25
|
|
|
Tahmafiltriga seoses veel natuke omast kogemusest: eile hakkas minu isendil (3.0 TDI 2005 165 kw) ka esimest korda armatuuris põlema see summuti
taoline kollane märk. Teades, et see on DPF-i oma, andsin talda 3-nda käiguga pööretel 3000 rpm. mingi hetk kadus ära. Siit infot kogudes saan aru, et
kui see asjandus ise automaatselt ennast puhastab, siis läheb armatuuris põlema eelsüüte küünalde spiraal tuluke? Minul seda põlema pole läinud nii,
et peab ka siis saba järgi panema ja sundima seda tühjaks põletama, talda andes põleb ainult osaliselt tühjaks? Või pole põhjust muretseda?
Terv.
Ahti
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.08.12 08:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
Mul oli sama teema ning lisaks kadus ka jõud ära ( 2005 audi a4 3.0 tdi ). Põhjuseks oli tahmafiltri ummistumine kuna ta ei oska ise end automaatselt
põletada ( seda põhjustab tõenäoliselt vigane andur, mille vahetades loodetavasti olukord paraneb) ning kaabli abil sai manuaalne tahmafiltri
põletamise protsess läbi tehtud.
Eelsüüteküünalde tuli põlema ei läinud ja jõud tuli ka tagasi. Kaabliga ühtegi viga ei näita, kuid kümebefiltri märguande tuli siiski põleb. See
viimane asi on aga müstiline, minu mõistus ei võta miks ta põleb kui veakoode pole.
Loodan et ka see kaob pärast anduri vahetust
Igaks juhuks mainin ära, et lisaks eelsüüteküünaldele põles ka dpf märguande tuli. |
Janno, proovi teemat kuhugi teha, äkki keegi on kokku puutunud sellise teemaga, kuna minu jaoks on ka müstika, et filter sai "manuaalselt" puhtaks
põletatud, tahmakogus nüüd minimaalne, käik parameetrid on korras, vigu ei ole aga tuli ikka põleb. Võimsus tuli tagasi, küünalde tuli enam ei vilgu.
|
Suht tavaline asi. Peale põletust on tahmakaogus nullis kuid se tahmafiltri tuli põleb. Autoga tuleb veel sõita lihtsalt kuni tuli kustub. Hoitaust
ajusse sellest tulest ei jää kuna auto suudab olukorda ise lahendada. Tuli soovitab juhil lihtsalt sõita selliselt, et tahmafiltri põletus võimalik
oleks. Temperatuuride järgi peaks olema näha, et protsess on aktiivne. Kui filter on olnud peagu 100% täis siis ta teeb alati nii. Asi on ka natuke
loogiline kuna tahmakoguse nullimine on ju ajule valetamine ja tal läheb nats aega, et uuesti aru saada palju sel filtris tegelikult tahma on. Aga
jah sõida maanteel ühtlase kirusega 2500 pöördega ja tuli kustub ära. Mis andur vigane on?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.08.12 08:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Tahmafiltriga seoses veel natuke omast kogemusest: eile hakkas minu isendil (3.0 TDI 2005 165 kw) ka esimest korda armatuuris põlema see summuti
taoline kollane märk. Teades, et see on DPF-i oma, andsin talda 3-nda käiguga pööretel 3000 rpm. mingi hetk kadus ära. Siit infot kogudes saan aru, et
kui see asjandus ise automaatselt ennast puhastab, siis läheb armatuuris põlema eelsüüte küünalde spiraal tuluke? Minul seda põlema pole läinud nii,
et peab ka siis saba järgi panema ja sundima seda tühjaks põletama, talda andes põleb ainult osaliselt tühjaks? Või pole põhjust muretseda?
Terv.
Ahti |
Sa ei pea talda andma vaid ühtlase kiirusega sõitma nii 2500 pöördega. Normaalsel põletusel ei sütti ükski tuli armatuuris. Kui tahmakogus
kriitiliseks läheb süttib tahmafiltri tuli kui enam auto ise hakkama ei saa hakkab ka eelsüüte tuli vilkuma. tahmafiltri tuli võib süttida vägapika
tühikäigu tulemusena või linnasõidul. Siis peaks lihtsalt tegema väikse maanteotsa. Lugege auto kasutusjuhendit.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 18.08.12 09:30
|
|
|
Tsitaat: | Sa ei pea talda andma vaid ühtlase kiirusega sõitma nii 2500 pöördega. Normaalsel põletusel ei sütti ükski tuli armatuuris. Kui
tahmakogus kriitiliseks läheb süttib tahmafiltri tuli kui enam auto ise hakkama ei saa hakkab ka eelsüüte tuli vilkuma. tahmafiltri tuli võib süttida
vägapika tühikäigu tulemusena või linnasõidul. Siis peaks lihtsalt tegema väikse maanteotsa. Lugege auto kasutusjuhendit. |
Selge. Tänud adekvaatse info eest!
|
|
|
Pontsik
huviline
Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.15 23:24
|
|
|
Tere
Eile juhtus endal enamvähem sama värk vist.
sõiduajal läks põlema summutaja märk, siis hakkas vilkuma spiraal, filter võib täis/umbes olla?
Auto: A4 2.0tdi 103kw 2006
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 27.03.15 08:27
|
|
|
Ma annaks sinu asemel kuuma raisale, et enne kui filtri pasatase ületab kriitilise piiri ja sa pead raha eest seda filtrit "põletama" minema,
saaksid ta tasuta puhtaks ning seejärel uurida välja mis on selle ummistuse tekitaja.
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.15 08:31
|
|
|
Kuuma andmine ei aita. Vaja on ühtlast maanteesõitu.
2.0 TDI põletust saab kaabliga sõidu ajal esile kutsuda. 3.0 ka kohapeal.
|
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 27.03.15 08:38
|
|
|
No jah, sorri. Seda ma silmas pidasingi, kui juhtub et linnavahel törtsutad siis põletus ju ei pruugi toimuda. Minu mõte seisnes selles, et koormata
autot siis pikal sõidul.
Muidugi saab kaabliga esile kutsuda, aga kui kasutaja tuleb foorumisse sellise palvega siis mina loen sealt välja, et kaablit tal pole ja seda enam
ta ise põlema panna ei oska/ei saa.
|
|
|
Pontsik
huviline
Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.03.15 09:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Kuuma andmine ei aita. Vaja on ühtlast maanteesõitu.
2.0 TDI põletust saab kaabliga sõidu ajal esile kutsuda. 3.0 ka kohapeal. |
Tegin umb 500km otsa ja enamasti oli kiirus 100-130.
ja, enne tartut kuskil 50km lõi tulukesed põlema.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.03.15 09:35
|
|
|
www.autohospidal.ee aitab sind, kui vaja...
Eelsüüteküünalde tule vilkumine tähendab veakoodi tekkimist, mitte midagi muud. Ei maksa üritada liiga palju asju sellest välja lugeda.
|
|
|
|
Pontsik
huviline
Registreerunud 13.05.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.15 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Kuuma andmine ei aita. Vaja on ühtlast maanteesõitu.
2.0 TDI põletust saab kaabliga sõidu ajal esile kutsuda. 3.0 ka kohapeal. |
Kuskil 15km sõitsin 3k rpm 3 käiguga ja kaabliga sai natuke moditud ja probleem hetkel kadunud.
|
|
|