SirTarvo
huviline
Registreerunud 06.02.11
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 13.02.11 21:31
|
|
|
Lõpetatud
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 13.02.11 21:32
|
|
|
Arvestades preagust ilma siis kinnikülmunud 98%
|
|
|
|
SirTarvo
huviline
Registreerunud 06.02.11
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 13.02.11 21:37
|
|
|
noojah...ei tea pole selle masinaga veel soojal ajal sõita saanud...peaks eelmise omanikuga kontakteeruma...
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 13.02.11 21:39
|
|
|
Kui on tõesti külmunud, siis veel paar korda proovid "kas töötab või mitte" ja siis osta uued trossid ja kinnitused nii et oota, kui soe aeg tuleb, siis vaata. Talvel ära parem puutu seda. Mina
pärast sellist proovimist peaksin uut katuseluugi ostma kunagi.
|
|
|
SirTarvo
huviline
Registreerunud 06.02.11
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 13.02.11 21:42
|
|
|
Eks ta õigem oleks 
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 14.02.11 00:33
|
|
|
Aaaga küsiks ise siia juurde sellise küsimuse: millest võib tuleneda see, et vahepeal katuseluuki täitsa lahti keerates teeb ta hoopis selle tagumise
osa praokile? Või kui keerad pooleldi avatud luugi kinni, siis sõidab hoopis lahti? Seda mitte koguaeg.
|
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 14.02.11 08:12
|
|
|
Kui mul luuk oli katki, siis see jamas ka, elas oma eluga. Mul olid nagu ma ütlesin trossid ja nende kinnitused katki. Aga kui sul iseennast
katuseluuk käib ikka normaalselt, et ei ole nii kus üks pool on ülem teine madalam jne siis kui see sind äratab saab reguleerida ja määrida. Ongi
kõik.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 14.02.11 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SirTarvo
... äkki lihtsalt kinni külmunud ? |
Kus kandis asud? Tallinnas olijale on talvine soovitus alati - mõni soe maa-alune parkla. Jäta auto päevaks sinna, ehk on juba sellestki abi.
Meenuvad Mustika parkla, Solaris, Tartu maantee alune prakla...Tartus Kaubamaja parkimismaja.
Neid on veelgi. Enamik kipuvad küll tasulised olema, aga auto üles sulatamine võib jällegi nii mõnegi häda ära hoida, seega kui sellesse
parkimistasusse suhtuda kui hoolduse maksumusse, siis pole väga hull.
Sama kehtib ka keskluku probleemi vea ostimisel.
|
|
|
SirTarvo
huviline
Registreerunud 06.02.11
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 14.02.11 15:52
|
|
|
Loodatavasti saan sellega probleemidele lahenduse
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 14.02.11 17:31
|
|
|
Aga tegelt kui aus olla kuidas siis sellise asjapeale tulid et süda talvel katuseluuki puudutada,Aga äkki proovid -20ga kõik poldid üle pingutada,mis
vähegi kapoti all on-Ära tõsiselt asja võta,ei taha solvata!
|
|
|
SirTarvo
huviline
Registreerunud 06.02.11
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 14.02.11 20:24
|
|
|
Asi on selles et ma alles ostsin selle auto ja tahtsin proovida kas toimib üldse ja kui ma proovisin ei olnud nii südatalv midagi, vaid mõned kraadid
külma.
|
|
|
Katzy
huviline
Registreerunud 23.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: A3
|
postitati 14.04.11 05:02
|
|
|
Kas kellegil on kogemusi sellega, kui katuseluuk lihtsalt vahepeal ennast tuulutusasendisse lükkab? Kui katuseluuki nuppu lihtsalt puudutada, aga
mitte seda keerata vms, siis laseb luuk ennast tagasi kinni. Päris palju jamasid on tänu sellele olnud, kuna tihtipeale ei märkagi kui see ennast ise
lahti on kerindu.
Mudeliks on A3, 98a
|
|
|
macdiversant
huviline
Registreerunud 10.12.03
Asukoht: Tartu - Peedu - Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: A5Q
|
postitati 14.04.11 06:10
|
|
|
Kõige tõenäolisem on vast see, et aeg ja ilmastikust tingitud niiskus on teinud oma töö ning mingid detailid on seal oksüdeerunud. Enda 2003. a. B6-l
sama asi: ilmade soojenemisel asusin isegi katuseluugi nuppu kruttima ja kui esialgu tundus kõik korras olevat ning luuk allus nupukeeramisele täiesti
normaalselt, siis mingi hetke elas see luuk natuke aega oma elu (s.t. paar korda see mootor seal midagi toimetas, lükkas luugi üles ja tõmbas kinni
tagasi - õnneks jäi vait). Lahenduseks on aja ja võimaluse korral DIY korras kogu see "elu" seal laiali lammutada, ära puhastada ja kokku panna
...või teeb seda siis spetsialist.
|
|
|
|
Katzy
huviline
Registreerunud 23.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: A3
|
postitati 15.04.11 04:47
|
|
|
Tänud, proovin seda varianti.. Ehk saab selle niipidi korda...
|
|
|