Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Õlifilter lõhki (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2976)
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 12.02.11 12:54 Tsiteeri
Õlifilter lõhki



Juhtus siis selline lugu, et mootorist jooksis õli välja sõidu pealt. Sai siis auto koju pukseeritud ja asja uurides selgus, et õlifilter alt katki. Õlifilter sealt katki kus tal see mutter on millest ta autokülge keerata. Oskab äkki keegi öelda kas tegemist võis olla lihtsalt praak filtriga või võis seda põhjustada mingi muu rike või mis moodi selline asi üldse juhtuda saab. Filter sõitnud auto küljes umbes 4000 km.

Autoks audi s6 4,2l


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.02.11 14:03 Tsiteeri


See muttter on selleks, et õlifilter LAHTI keerata. Kinni keeratakse need asjad käsitsi.
Kui sealt mutrist on keegi seda kinni keeranud,, siis on tagajärjed ettearvamatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 12.02.11 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
See muttter on selleks, et õlifilter LAHTI keerata. Kinni keeratakse need asjad käsitsi.
Kui sealt mutrist on keegi seda kinni keeranud,, siis on tagajärjed ettearvamatud.


Kinni olen filtri alati käsitsi keeranud.

Aga millest selline asi tekkida võib. Kas enne uue filtri ja õli panemist peaks midagi üle kontrollima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.02.11 21:50 Tsiteeri


Mis fima filtriga tegu oli?
Ega juhuslikult külma mootoriga pähe ei andnud kohe?
Kas lõhki on kuskilt keevituse juurest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krimix
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi s6 4,2 audi 80 2,0 audi a4 1,8T

postitati 12.02.11 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Mis fima filtriga tegu oli?
Ega juhuslikult külma mootoriga pähe ei andnud kohe?
Kas lõhki on kuskilt keevituse juurest?


Filtri marki ei tea aga ostetud forsist.

Sõidetud sai hommikul umbes kella 8 aeg tööle 12 km maantesõitu. Umbes kell 12 uuesti sõitu ja umbes 3 km ja siis see juhtus. Ühesõnaga koguaeg rahuli sõit ilma eriliste paarutamisteta.

Filtrist ajab välja täpselt sealt kus on filtiri otsas see mutter


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 13.02.11 16:38 Tsiteeri


Viska na***i see filter ja täna õnne, et sa mootorit päris kuivaks ei sõitnud.
Mul oli ükskord ühe VAG grupi masinaga umbes analoogne situatsioon, mõni aeg pärast õlivahetust hakkas filter lekkima korpuse valtsi vahelt. Minuteada keevitatud pole seal midagi, valtsitud plekk kopsik aint. Mul ka tookord vedas, sest auto seisis ja ma pedantse inimesena alati veendun visuaalselt tehnika korrasolekus enne kui sõiduks läheb ja nii avastasingi, et loik on all...
Kusjuures kui pärast seda jama praakfiltrit näpuvahel keerutasin, siis ei olnud silmaga võimalik tuvastada ainsatki defekti. Ometi lekkis ja ilmselt päris tugevalt, kui seisvast peast juba loigu alla tegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 24.02.11 17:05 Tsiteeri


Tundub, et tegu on tagumise õlipumba rõngastihendiga,minul seesama asi juhtus just hea, et nägin kohe,jooksis välja ca 1,5liitrit,passingi nüüd siin Hiiumaal, et naine mulle linnast uue tihendi toob:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.6% - SQL: 47.4%]