tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 20.09.04 09:22
|
|
|
milline on sigar avandile kõige sobivam mootor?
plaanis osta avant, millist mootorit eelistada. nõudmised on nagu ikka - peab jõudma, vähe kütet võtma ja töökindel olema. mida julgete soovitada?
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 20.09.04 09:31
|
|
|
Nuh 5 potist otsi, need nagu jõuavad ja suht vastupidavad, ega bensiinikulugi normaalselt sõites üleliia suur pole. Ise otsiks vast KU tähisega
mootoriga isendit.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
henno
huviline
Registreerunud 02.02.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant
|
postitati 20.09.04 11:59
|
|
|
omal 2,3 ja igati rahul,, sigar avant suur auto ja kui koormat ka peale panna siis 1,8 natuke nadiks vist jääb...
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.09.04 13:52
|
|
|
Kui tallaja ei ole ja iga päev telliseid ja kartuleid ei vea siis on see 1,8 ka täiesti piisav. Harjumise asi täiesti. Mina vedasin isa autoga üle
500kg metalli emexisse ja mootori veojõud ei olnud küll probleemiks. Kui on vaja pidevalt maksimaalselt koormatud masinaga sõita siis ei maksa ka neid
väiksemaid mootoreid vaadata. Eks igaüks teab ju ise milleks tal masinat tarvis on.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 20.09.04 14:03
|
|
|
Mina valiks küll, 2,2 ja üle, see kütusekulu ei ole nii suur, et roppu vahet oleks, aga sõidumõnu ju kompenseerib kõik. Mul oli 2,2 sigar ,sedaan ja
kütust läks keskmiselt 8- sajale, isegi suurema tallamise juures ei võtnud eriti üle 10-ne ning lõppkiiruseks oil 210, nii et bensiini sai ka peale
nii nagu vaja.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 20.09.04 14:20
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tamm112
plaanis osta avant, millist mootorit eelistada. nõudmised on nagu ikka - peab jõudma, vähe kütet võtma ja töökindel olema. mida julgete soovitada?
|
Siis pead Sa küll omale 3 autot ostma... erinevat autot.
Selleks,et normaalselt liikuda peab Avandil olema 3B mootor.
Vähe kütet võtab 2,5TDI.
Töökindel on vana tüübi 2,0 D - 700-800tkm eriliste probleemideta...
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Mäks
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,9TDI
|
postitati 20.09.04 14:38
|
|
|
2,0D pole eriti viga..
|
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 27.09.04 09:56
|
|
|
Audi 100 2.0TD oli väga pikalt (äkki on siiani?) Guinnessi rekordite raamatus kui auto, millega on standardseades võimalik läbida täispaagiga kõige
suurem hulk kilomeetreid. Ka 2.0D on väga ökonoomne mootor, ning omades teatavaid kogemustel põhinevaid eelarvamusi turbodiislite töökindlusest
(kaanejamad), paigaldasin oma avandile just 2.0D. Sellise sedaaniga sain kogu auto kasutamisaja vältel (külmal ajal ja palju linnasõitu) keskmiseks
kuluks 5.5L/100km! Kui veel pumbast kütust veidi rohkem peale keerata, ei tohiks mineku üle küll kurtmist olla . Sõidumõnu ja ökonoomsus on vist jah paremini koos 2.5TDI mootoriga (neid
vähemalt Saksas libelingiga sigar-avantidel ka enim kohanud). Ei tasu põlata ka bensumootoreid, sest kui masinaga viisakalt ringi käia, on ka 2.3
mootor hämmastavalt ökonoomne
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|