MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 06.02.11 10:23
|
|
|
A6 C4 2.5tdi (AEL) jätab tühikäigul vahele
Terv foorumi rahvas!
Nimelt on tekkinud minu masinal säärane probleem, et kui auto töötab tühikäigul, hakkab mootor nagu vahele jätma, autoga sõites tunda ei ole. Üsna
hästi on seda summuti juures kuulda ja samuti ka mootori ees seistes. Seda ei esine koguaeg, käib jälle mõnda aega ilusti-ühtlaselt ja siis jälle
hakkab peale. Tahhomeetri järgi on kuidagi tühikäigupöörded liiga madalad. Peaks olema seier kuskil seal eelviimase kriipsu peale enne 1000-t, aga on
alla selle.
Muidu auto käivitub väga hästi nii soojalt kui külmalt, liigub hästi edasi ega aja must suitsugi eriti.
Alles vahetatud filtrid.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 06.02.11 12:57
|
|
|
No kas tuleb mingit juttu sellest?
Ise kahtlustan vahel mittetoimivat pihustit...
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.02.11 16:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MZR
No kas tuleb mingit juttu sellest?
Ise kahtlustan vahel mittetoimivat pihustit... |
Täitsa võimalik. Lase töötava mootoriga pihusti torusid lahti ja vaata milline jamab.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 06.02.11 17:10
|
|
|
Tsitaat: | Täitsa võimalik. Lase töötava mootoriga pihusti torusid lahti ja vaata milline jamab. |
Tegelikult ei saa seda igal suvalisel hetkel proovida, sest viga ei ole koguaeg. Tavaliselt on nii, kui juba nr 17 võti pihus, mootorikate maas, kõik
toimib kenasti ja kui plastik jälle peal, siis hakkab jälle jupsima
|
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 06.02.11 19:36
|
|
|
Minu autol sama mootor 103 kw ja täpsemalt sama mure ja aru ei saa. Pihustid kontrollitud kõik OK. Vahel on vibra, samas teine hetk ei ole seda vibra
mootoris!
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 07.02.11 19:02
|
|
|
Viga on pumbapeas kui viga tuleb ja läheb. Läbikäidud tee. Kui tekkib näiteks vaid sooja mootoriga ja jääb, siis 1 pihusti jääb kinni või rõhk tõuseb.
Ka läbikäidud tee. (Mul neid autosid mitu old)
|
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 07.02.11 20:45
|
|
|
Tuleb tunnistada, et minugi autol on juba pikemat aega sama probleem olnud. Külma mootoriga peale käivitamist vahelejätmist ei esine. Pigem täiesti
töösooja mootoriga. Nagu teemaalgataja kirjeldas, siis seda vahelejätmist või popsumist on kõige paremini kuulda just summutist. Minul samamoodi
pihustid korduvalt kontrollitud ja kõik paistab ideaalne olevat.
Kardan ka, et viga võib ühes pihustis olla. Võibolla tõesti avanemise surve temperatuuri tõustes muutub või siis kipub pihusti ots tühikäigul kinni
jääma vms. Arvan, et kui võimalus, siis oleks mõttekas korra kõik pihustid ära vahetada ja kui siis midagi ei muutu, on viga tõneäoliselt kuskil
mujal.
Küsiksin teemaalgatajalt, et ega sa ei tea juhuslikult kui kõrge on sinu auto pihustite avanemise surve?
|
|
|
IngmarA
huviline
Registreerunud 05.01.11
Asukoht: viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2.5 tdi "92
|
postitati 07.02.11 22:37
|
|
|
Kas pumbapea otsas olev klapp ei ole sellega seotud?
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 08.02.11 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Viga on pumbapeas kui viga tuleb ja läheb. Läbikäidud tee. Kui tekkib näiteks vaid sooja mootoriga ja jääb, siis 1 pihusti jääb kinni või rõhk tõuseb.
Ka läbikäidud tee. (Mul neid autosid mitu old) |
Kui pöörded hakkavad kõikuma, siis on asi pumba elektroonikas ja esineb nimetatud probleemi koguaeg. Pöörete kõikumine ja nn "vahele jätmine"
väljenduvad erinevalt. Pumbapea seda küll ei põhjusta.
Pumbapea kulumist viitaks pigem see, et soojalt oleks pikk käivitus-minu auto aga käivitub poolest pöördest soojalt.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 08.02.11 15:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Tuleb tunnistada, et minugi autol on juba pikemat aega sama probleem olnud. Külma mootoriga peale käivitamist vahelejätmist ei esine. Pigem täiesti
töösooja mootoriga. Nagu teemaalgataja kirjeldas, siis seda vahelejätmist või popsumist on kõige paremini kuulda just summutist. Minul samamoodi
pihustid korduvalt kontrollitud ja kõik paistab ideaalne olevat.
Kardan ka, et viga võib ühes pihustis olla. Võibolla tõesti avanemise surve temperatuuri tõustes muutub või siis kipub pihusti ots tühikäigul kinni
jääma vms. Arvan, et kui võimalus, siis oleks mõttekas korra kõik pihustid ära vahetada ja kui siis midagi ei muutu, on viga tõneäoliselt kuskil
mujal.
Küsiksin teemaalgatajalt, et ega sa ei tea juhuslikult kui kõrge on sinu auto pihustite avanemise surve? |
Kahjuks ei oska pihusti avanemis survet öelda.
Igaljuhul mulle üks oma kodukandi dislaspets ütles, tegemist on vigase pihustiga, mis kord töötab ilusti ja teisel hetkel mitte. Seda saab põhjustada
ainult üks pihusti, kui rohkem, siis käivitumine sisuliselt võimatu.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 08.02.11 21:16
|
|
|
See pihusti variant on reaalne küll. Enda autol lasin mõne aja eest pihusti otsad ära vahetada, aga kuna viite boschi oma ei olnud korraga võtta, siis
läks peale 4 boschi otsa ja üks veidi odavam ots. Võibolla see üks siis jaurabki...
|
|
|
alando
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tallinn/Muhu/Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5 tdi: Bmw 528i
|
postitati 12.02.11 20:45
|
|
|
Minul oli ka kunagi anloogne probleem. Auto on automaat kastiga. Probleem oli ainult sooja mootoriga tühikäigul. Külma mootoriga ja sooja mootoriga
sisselülitatud käiguga koha peal seistes probleemi polnud! Minek oli ka hea! Tookord oli viga kulunud pumbas, tõsteti kütuse etteande kogust. Hiljem
lasin pumba ülevaadata ja remontida! Sellega probleem kadus!
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.02.11 21:16
|
|
|
Tihti nimetatakse pihustiotste vahetuseks seda, kui ilma igasuguse seadistamata, tuima näguga, lihtsalt otsad vahetatakse. Diisli ilusaks ja ökonoomseks töötamiseks on eriti oluline, et pihustid
oleksid täpselt ühesugused (reaalselt võimalikult sarnased) nii avanemisrõhult kui väljastatava joa (jugade) kuju poolest.
Erinevate pihustiotste paigaldamine on lauspornograafia ka juhul kui nad paigaldamishetkel identsed on, kuna ainuüksi materjalitehnoloogiliste
erinevuste tõttu ei ole pikema aja jooksul nende sarnane toimimine reaalne.
Ühe, kahe kehva, madala survega pissiva pihusti puhul "parandab vea" muidugi kütusekoguse suurendamine , kuid see tuleb siiski otseselt mootori ilusa töö, ennekõike aga ökonoomsuse arvelt. Tegelikkuses on õige ikkagi
pihustid võrdseks seada, mitte kütusekogust suurendada või pumpa remontida.
Sellest on juba juttu olnud, aga reaalselt eksisteerib vaid üksikuid korralikult töötavaid diiselmootoreid.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|