Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdi 85kw AAT küsimused (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1607)
IngmarA
huviline



Registreerunud 05.01.11
Asukoht: viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.5 tdi "92

postitati 03.02.11 22:50 Tsiteeri
2.5 tdi 85kw AAT küsimused



terve,hakkasin ka masuudimeheks ja soetasin audi 100 85kw versiooni 92 aastast.
Kui soojalt mootor seisma jätta oma 20 minutiks,siis käima ei lähe enam mingi valemiga:o ,samas kui töösoojalt kohe uuesti käivitada, läheb kohe käima.Külmalt käivitusel ei olnud probleeme.Kütusevoolikus õhku ei paista olema.Nüüd käib ainult niipalju, kuni stardigaasi on ära "nuusutanud"
Äkki oskab keegi sümptomeid pakkuda?
Hoolduse käigus selgus ka et nukkvõlli esimesel rihmarattal puudub kiilusoon?!:o
Või on kellegil autodatast hrihma märkide kohta skeeme siia jagada?
Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.02.11 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IngmarA
Hoolduse käigus selgus ka et nukkvõlli esimesel rihmarattal puudub kiilusoon?!:o


:D Ära käi sellises kohas hoolduses, kus sihukesi põrutavaid avastusi tehakse ja auto püsib nagu imeväel korras.:D

Sümptomid viitavad väsinud pumbale, ehkki põhjusi võib olla teisigi.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 04.02.11 08:15 Tsiteeri


Selle mootori rihmaratastel puuduvadki kiilud ja kiilusooned. Esimene rihmaratas on koonuse peal, tagumine pumba oma on vist lihtsalt poldiga kinni tõmmatud.

Mittekäivitumise põhjuseks võib olla kulunud pump, hiline süüde või mittetoimivad eelsüüteküünlad. Samas kui mootor on vähegi töösoe, siis peaks ilma küünaldeta pikema käiamisega ikka tööle minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
IngmarA
huviline



Registreerunud 05.01.11
Asukoht: viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2.5 tdi "92

postitati 08.02.11 15:08 Tsiteeri


Kuna hammasrihm oli rebendiga ja lõtv, siis tundus,et viga oli hamba-kahe võrra üle visanud hammasrihmas.Nüüd käib ja sõidab, kuid külmalt käivitades esimene silinder tuleb järgi alles minuti pärast,soojalt varem :D
kuid mootor käib muidu suht ilusa häälega.Ise arvan et oma roll ses jamas on pumbapea küljes oleval magnetklapil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.02.11 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: IngmarA
Kuna hammasrihm oli rebendiga ja lõtv, siis tundus,et viga oli hamba-kahe võrra üle visanud hammasrihmas.Nüüd käib ja sõidab, kuid külmalt käivitades esimene silinder tuleb järgi alles minuti pärast,soojalt varem :D
kuid mootor käib muidu suht ilusa häälega.Ise arvan et oma roll ses jamas on pumbapea küljes oleval magnetklapil?

Ei ole sel pumba magnetklapil esimese silindri mittetöötamisega mingit pistmist. Pigem on ehk mootoriklappidest üks napilt kolvini ulatunud või pihusti vahepealsete hädade tõttu tahma uppunud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]