Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1999 a6 4.2 v8 tiptronic kasti agoonia... (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3512)
ottpoiss
huviline



Registreerunud 12.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.11 19:40 Tsiteeri
1999 a6 4.2 v8 tiptronic kasti agoonia...



Jagan oma kogemusi automaatkasti remonist.
Alguses eines viga et kui lülitada D või R peale ja kohe kiirendada ei tulnud vedu kohe taha, ja kui 2000 rpm peal tuli siis ikka rõveda kolksuga ja nii, et kõik 4 rattast ringi käisid. Remondi jaoks raha kogudes proovisin võimalikult sujuvalt gaasi andes liigelda.
Ühel ilusal päeval oli kast avarii resiimis, lasin kasti maha võtta ja remonti viia, selgus et puruks on siduriketaste trummel, mida muidugi kuskilt saada pole. Lõpuks peale uskumatuid otsinguid leidsin ebayst Selline vidin .
Kui see lõpuks eestisse jõudis ja kast kokku sai pandud koos muude vidinatega ( survelaager ja õlipump jne) selgus et see algne viga ikka alles. Selgus, et hüdraulikaploki ehk aju peaks ka ära vahetama. Asusin taas varuosa otsima mis 5hp24 kasti puhul just lihtne pole. Aga õnn naeratas siit samast audifoorumist. Täna sai siis aju vahetatud ja kast sõidab.
Siit ka väike eelarve..... kui kellegile huvi pakub:
Kast maha peale 200 eur
Trummel (vidin +postikulud) 333 eur
Eesti riigi ja tolli nuumamine maksudega 85 eur
Kasti reomont koos laagrite jne.. 300eur
Uus õli 120 eur
Uus aju (kasutatud) 300 eur
Aju vahetus + õli juurde veic 100 eur
See teeb kokku kõigest 1438 eur ehk 22 500 eek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 03.02.11 20:58 Tsiteeri


welcome to the kastihädasid läbielanud meeste klubisse. Hea kuulda, et ikka korda said. Pikka iga kastile!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.02.11 11:21 Tsiteeri


Täpsustaks, et hüdraulikaplokk ei ole aju, aju asub kõrvalistuja jalge all.
Kui oleks õigel ajal hüdroploki remondi (vahetuse) ette võtnud, poleks suure tõenäosusega ketaste trummel purunenud. See on paugutamise tulemus ja kast läks seejärel avariisse. Seega ärge sõitke paugutavate kastidega, läheb kalliks, kuna purunevad jupid on kallid ning kast tuleb ka maha kiskuda.
Sinu hinnakirja vaadates oleks suure tõenäosusega 500 euroga hakkama saanud.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 04.02.11 11:30 Tsiteeri


Oleks siis alati nii lihtne, et paned aga uue hüdroploki alla ja enam ei pauguta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 04.02.11 11:33 Tsiteeri


Jah, teretulemast 5HP24 kasti remontijate sekka.
Nimelt olid vist siis sina see, kelle järgi mina oma kasti remondiga ootasin - tegija ei tahtnud enne minu oma ette võtta, kui sinu oma valmis. Minu oma veel tegemises ja ootab juppe. Hetkeseisuga taastamises turbiin ja vahetusse lähevad survelaager ja mingid tihendid, mis pidid omadega täitsa õhtul olema. Kuna kast maas, siis vahetusse läheb igaksjuhuks ka tagurpidikäigu kolb / silinder.
Sinu poolt välja toodud eelarve tuleb täpselt tuttav ette - samasse auku paistab ka minu oma tulevat.
Loodame, et saame need korda tehtud kastid ka pidama ja pikka iga neile.


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.02.11 11:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margusja
Oleks siis alati nii lihtne, et paned aga uue hüdroploki alla ja enam ei pauguta.


Teame,teame, Sinu loost saaks varsti raamatu kirjutada:D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ottOmar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring

postitati 04.02.11 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: margusja
Oleks siis alati nii lihtne, et paned aga uue hüdroploki alla ja enam ei pauguta.


Teame,teame, Sinu loost saaks varsti raamatu kirjutada:D


Praegu, kus minu oma veel tegemises - näen ma tihti margusja käigukasti teema lugematuid lehekülgi unes ja üldse mitte positiivse külje pealt - üks lõputu õudusunenägu.
Kui mul praegu jookseb judin läbi iga kord, kui kasti parandaja helistab, siis veel õudsam saab olema tõenäoliselt esimene proovisõit.


Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 04.02.11 12:07 Tsiteeri


Ei ole hullu. Täna on maale minek ning seega ka testimine plaanis. Naine istub kõrval ja logib. Ma olen suht 99% kindel ja minuga nõustuvad veel ka mõned teised, kes on asjasse natukene pühendunud, et VB see olla ei saa, kuna kolme erinevat VB proovinud.
Mis mul siis jäänud? Väline kiiruseandur läks vahetusse. Seda ma siis täna testida saangi. Kui suudan sealt ka välja meelitada, minu tagumiku mitte rahuldava tunde, siis pean saama kusagilt sama koodiga kasti aju. Ja kui see ka ei päästa siis jääb veel TC koos TCC-ga ja kasti mehaanika. Viimast usutakse kõige vähem. Samas jah suht raske juhus, sest viga saada on suht keeruline. Kuid jah tahaks nagu ideaalset. Seepärast ma sellega tegelen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 04.02.11 13:33 Tsiteeri


Üritan kah kaasa mõelda :) Selline asi nagu kasti "iseõppimine". Seda funktsiooni pidi saama sisse-välja lülitada kaabliga? On ta sul sees või väljas? Minule on mulje jäänud, et sõltuvalt programmist, mille kast valib, on mul mõnikord lülitused eba-adekvaatselt järsud. Näiteks siis kui pikalt oled rahulikult maanteel sõitnud, siis lähed järsult pikale möödasõidule rekkast vms - kikdown lööb kaks käiku järjest alla - ja siis näiteks keset "jalg-sirge-kiirendust" lased gaasi maha (kuna kiirus on juba ~120-130 ja pole vaja rohkem). Siis paneb kast tuntavalt järsku ülemise käigu tagasi. Et justkui kiire gaasivajutuse tagajärjel valiti miski agressiivne kastiprogramm, ja see siis ikka veel rahmib kuigi seda enam vaja ei ole.

Ehk siis kokkuvõte - kui ajus programmid sassis, võib ka kasti toimimine sassis olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.02.11 15:43 Tsiteeri


Iseõppiva (DSP aktiivne) kodeering on 00001, sportreziim e. DSP väljas on 00011. Samas saab kastile teha ka kick down basic setting-ut. Margusja auto kastile vist ei saanud seda teha mingil põhjusel vist.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 04.02.11 16:02 Tsiteeri


Oot aga seleta - miks nimetad DSP väljas re˛iimi spordiks? Kas sel juhul käitub kast samamoodi kui kõige sprtlikum re˛iim kõigi programmide valikust?

Ma ei ole endale siiani kaablit saanud, seega pole asja süvevenud. Kas ja kuidas reaalselt vahest aru saab DSP sees vs väljas? Väidetavalt valib DSP miski paarisaja programmi hulgast sobivaima, aga ma küll aru ei saa, miks neid nii palju peab olema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 04.02.11 16:26 Tsiteeri


Minu kast oli enne remonti ja on ka hetkel 00011.
Jah mingeid basic adaptionit ei saa teha. Samas on aku olnud 15 minutit korduvalt maas, mis tagab meeles olnud seadete kustumise minuarust. Nii on ka elsawinis kirjas.

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Iseõppiva (DSP aktiivne) kodeering on 00001, sportreziim e. DSP väljas on 00011. Samas saab kastile teha ka kick down basic setting-ut. Margusja auto kastile vist ei saanud seda teha mingil põhjusel vist.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 04.02.11 16:27 Tsiteeri


Juhe taha ja saab aru.

Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Oot aga seleta - miks nimetad DSP väljas re˛iimi spordiks? Kas sel juhul käitub kast samamoodi kui kõige sprtlikum re˛iim kõigi programmide valikust?

Ma ei ole endale siiani kaablit saanud, seega pole asja süvevenud. Kas ja kuidas reaalselt vahest aru saab DSP sees vs väljas? Väidetavalt valib DSP miski paarisaja programmi hulgast sobivaima, aga ma küll aru ei saa, miks neid nii palju peab olema...



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 04.02.11 16:37 Tsiteeri


Vot mul vahel harva just see juht, et liigun ühtlase kiirusega, 80-90 km tunnis ja kui on tarvis siis sooritada möödasõitu ja masin otsustab kasutada 4. käiku siis vahel harva, minule tundmatu algorütmiga toimub alla vahetamise protsessis tugevam jõnks, mida ma ei ole harjunud tundma. Lahtilaskmise kohapealt ei ole kunagi probleeme olnud.

Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Üritan kah kaasa mõelda :) Selline asi nagu kasti "iseõppimine". Seda funktsiooni pidi saama sisse-välja lülitada kaabliga? On ta sul sees või väljas? Minule on mulje jäänud, et sõltuvalt programmist, mille kast valib, on mul mõnikord lülitused eba-adekvaatselt järsud. Näiteks siis kui pikalt oled rahulikult maanteel sõitnud, siis lähed järsult pikale möödasõidule rekkast vms - kikdown lööb kaks käiku järjest alla - ja siis näiteks keset "jalg-sirge-kiirendust" lased gaasi maha (kuna kiirus on juba ~120-130 ja pole vaja rohkem). Siis paneb kast tuntavalt järsku ülemise käigu tagasi. Et justkui kiire gaasivajutuse tagajärjel valiti miski agressiivne kastiprogramm, ja see siis ikka veel rahmib kuigi seda enam vaja ei ole.

Ehk siis kokkuvõte - kui ajus programmid sassis, võib ka kasti toimimine sassis olla?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 04.02.11 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Oot aga seleta - miks nimetad DSP väljas re˛iimi spordiks? Kas sel juhul käitub kast samamoodi kui kõige sprtlikum re˛iim kõigi programmide valikust?

Ma ei ole endale siiani kaablit saanud, seega pole asja süvevenud. Kas ja kuidas reaalselt vahest aru saab DSP sees vs väljas? Väidetavalt valib DSP miski paarisaja programmi hulgast sobivaima, aga ma küll aru ei saa, miks neid nii palju peab olema...


Ross tech annab tegelt veel võimalusi SIIN

Ise olen proovinud veel 00021 ja 00031, erilist muutust ei täheldanud.
01021 oli väga äkiline ja vahetas suht kõrgelt pöördelt käiku.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R129
huviline



Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.11 22:42 Tsiteeri


Kast maha peale 200 eur
Trummel (vidin +postikulud) 333 eur
Eesti riigi ja tolli nuumamine maksudega 85 eur
Kasti reomont koos laagrite jne.. 300eur
Uus õli 120 eur
Uus aju (kasutatud) 300 eur
Aju vahetus + õli juurde veic 100 eur
See teeb kokku kõigest 1438 eur ehk 22 500 eek.

Natuke kallivõitu remont. Kui meeles, siis küsin järgmine nädal palju see "vidin" maksab.

Kast peale maha: ilma nelikveota kastile kulub näiteks MBl 5 tundi. Ok, quattro lisab tööd juurde, kuid arvestades lukksepatöö hinnaks 20-22 € ei tule selline summa.

Kast remont 300 €. Tjah ei tea palju ZF kast kinni-lahti ette näeb, kuid arvan, et see võib olla sarnane nagu MBl, ehk 10 tundi.

Hüdroplokk - selle 300 € asemel oleks mina maksnud 450 ja saanud Hollandist täiesti remontkomplekti sisaldava ploki, mis on sisuliselt uus asi.

Ploki vahetus + õli juurde 100 €. Ei saa aru kuidas selline summa leitakse. Karteri põhja eemaldamine võtab aega loetud minutid. Ploki lati võtmine ei võta ka erilist aega - käib ikka suht kähku.

Õli - maht on 11 litrti x 10 € teeb tõesti ca 120 €.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 22.02.11 13:03 Tsiteeri


Küsiks ka siin. Et kui tiptronic vahetab 3-4 käik, siis pööred hüppavad, nagu automaat libiseb. On selle põhjus friktsiooni kettad või midagi muud? Palju see remont maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: igozavr
Küsiks ka siin. Et kui tiptronic vahetab 3-4 käik, siis pööred hüppavad, nagu automaat libiseb. On selle põhjus friktsiooni kettad või midagi muud? Palju see remont maksab?



Esmalt ikka diagnostika ja alles siis vigade põhjused ja numbrid.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 22.02.11 16:41 Tsiteeri


Diagnostika sa mõtled kast alla ja lahti? Või arvuti külge? Õhtul vaatan mis arvuti näitab, aga paar nädalat tagasi oli puhas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: igozavr
Diagnostika sa mõtled kast alla ja lahti? Või arvuti külge? Õhtul vaatan mis arvuti näitab, aga paar nädalat tagasi oli puhas.


Esmalt ikka arvutiga diagnostika.

Ainult veakoodide lugemisest kindlasti ei piisa kuna seal on palju parameetreid mida tuleb sõidu ajal jälgida ning selle põhjal diagnoos panna.

Ja alles peale seda vajadusel kast alt ja laiali.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalmar
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: sillamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5 110kw Quattro 98.a.

postitati 04.10.11 05:34 Tsiteeri


Tere
Paistab ,et minu masinal on samuti mindi viga ,kas nüüd turbiinis või siis kastis .
Sümtomid on niisugused , külmalt käivitades müra pole aga kui käik sisse lülitada siis tekkib niisugune müra nagu hõõruks kuskilt vastu plekki.Aga kui õlid on soojad siis müra on tühikäigul koguaeg.Pöörded üle 1000 siis on kõik vaikne .Sai tehtud ka diagnostika kuid vigasid ei näita .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ottpoiss
huviline



Registreerunud 12.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.11 09:38 Tsiteeri


Soovitaks kasti maha v]tta ja sisse piiluda, ennem kui midagi muud katki l'heb....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 11.10.11 10:21 Tsiteeri


Ma usun, et probleem on turbiinis. Seda juhtmete abil diagnoosida ilmselt ei õnnestu...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Greger
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.09
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4.2 Quattro

postitati 10.01.13 19:19 Tsiteeri


Nii ei hakanud uut teemat tegema kuna tegemist ka peaegu sama kastiga ning mootorgi.
Nii siis lõpetas minukast samuti töö. Sõidupealt kadus vedu tagant ära ja kõik.
Kuid kast ei läinud avarii resiimi. Kas viga võib olla turbiinis või siiski viga kastis ?

Asi selles, et ostsin uue kasti aga turbiini kaasa ei võtnud. Kas on mõtet vahetada kast või peaksin ka siiski uuele kastile tema turbiini tooma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 45.4% - SQL: 54.6%]