spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.11 16:50
|
|
|
Audi 100 C4 Avant 2.5TDI- 1994 - spool
Tervitused, audiklubi!
Otsustasin siis samuti alustada oma auto kohta väikese päeviku pidamist ja kuna vahel esineb ka küsimusi, siis ei hakka igaühe jaoks eraldi teemat
tegema vaid räägin siin.
Tegemist siis kahe ja pooleliitrise mahlapaki suuruse mootoriga mis on ülelaetud vahejahutatud turboga ja toiteks diiselkütus. Käetugi ja kliima ning
esimesed elektriaknad teevad olemise autos nõksu mugavamaks.
Vahepeal hakkas vigureid tegema spidomeeter, see sai välja vahetatud ning selle käigus jõudsid autosse ka pikad kellad, siit ka kohe esimesed
küsimused mis ei lase öösel magada - kustkohast saab hankida õlirõhu anduri (0-5bar) ja kuhu see täpsemalt käib, kas õlifiltri jala külge, ploki või
hoopis kaane külge ? Kuidas vedada juhtmed? Tean et õlirõhu anduril on 2 klemmi...aga kuhu need edasi lähevad? Lisaks veel see, et lisakellade osa
tagumisel küljel on pistiku auk ja seal on 2 klemmi, kas üks siis rõhu ja teine temp anduri jaoks? Otsingu tulemustest sain vastuse ainult
õlitemperatuuri anduri kohta, see pidi Forsis maksma mõned eurod. Kuhu aga see andur täpsemalt käib, kas ka selle jaoks on kusagil õlikanalites mingid
pimedad ees?
Hetkel on auto välimuselt plank, kuid plaanid kevadeks on tehtud ja vaikselt asjade hankimist alustatud.
Lisan vahelduseks veidi pilte ka, juhul kui keegi on juba teksti lugemisest tüdinenud. Hetkel pakkuda ainult suht pisikesed pildid, mõne päeva pärast
kostitan suurema resolutsiooniga.
Nii ja väike visualiseering sellest, milline ta loodetavasti kevadeks on.
Vot, niipalju siis tänaseks. Jään ootama, et keegi lisakellade puhul aitaks hädast välja
|
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 02.02.11 06:47
|
|
|
Tere.Oleks tore,kui oleks võimalik pealkirjast välja lugeda et tegu masuudipressiga.Muidu paistab päris kobe ja viisakas isend.Tekkis vaid küsimus,et
kas need bensuka kellad ikka õigeid numbreid näitavad.Aga muidu edu ja jaksu
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 02.02.11 11:59
|
|
|
Paistab, et Volkarilt Audi peale üleminek on päris popiks muutunud
Mootor võiks jah märgitud olla, ma juba vaatasin et poiss S-i osdnud aga kui sumpaotsa ära nägin oli petumus väike. Essimeestel on ikka kombeks oma
kiirest pereautost rääkida kui lihtsalt C4-st.
Edu!
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.11 14:07
|
|
|
Nüüd siis mootor ka kirjas, et rohkem keegi pettuma ei peaks.
Kellad näitavad kindlasti õigust, kuna sai kahest spidoplokist üks kokku vorbitud - lisakellade korpus + lisakellad ning vana spidoploki skeem ning
kõik näidikud peale spidomeetri, see sai võetud bensuka oma.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.11 17:37
|
|
|
Kuidas oleks võimalik saada ust lahti kui kumbki link ei mõika midagi, uksenupp on "alla vajutatud" olekus, nuppu ennast pole, varras kukkus kuhugi
ukse sisse ja uks jääb kinni niiöelda esimesse astmesse, kesklukuga mängimine ei aita. Kas polster puruks on ainuke pääsetee?
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.11 18:04
|
|
|
Lukukeelt sai minumeelest lahti urgitseda seestpoolt, vähemalt 80l.
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.11 11:33
|
|
|
Uks hakkas imekombel tööle aga ega probleemid ei ole sellega lõppenud.
Pikemat aega kimbutanud juba järgmine häda - odomeeter ei tööta.
Põhjus on selgitatud - http://www.humanspeakers.com/audi/odometer.htm
Aga lahendus? Kahjuks/õnneks ei saa kusagilt seda hammasratast 28 dollari eest siit osta ja nüüd on mõistus otsas. Paar korda üritanud ise ka viilida
aga ei ole õnnestunud täpset koopiat saada.
Mingeid huvitavaid ideid? Keegi võibolla töötab kusagil kohas kus liikleb plastmassist väikses mõõdus hammasrattaid.
Väike pilt ka jutu juurde. Lastel ka põnev vaadata.
|
|
|
Audihauto
huviline
Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal
Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4
|
postitati 26.02.11 13:43
|
|
|
Tere.Mul seisavad kodus ammu juba täiesti töökorras c4 diisli kellad.Kui huvi,siis saad omalePalju ma ei taha ka nende eest,sest jalus.Hammasratast sealt seest ei viitsi müüa,aga kogu krempli annaks odavamalt
kui 28 taala.Kui huvi,siis leiad mu andmed ka,aga edu.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.11 11:23
|
|
|
Eile õhtu möödus taaskord arutledes iseendaga teemal "Miks alati minuga sellisel ajal sellised asjad juhtuma peavad?"
Nimelt Pärnus, Riia Maanteel, keset tipptundi ja Pärnu linna kõige tihedamat liiklust otsustas kõrgsurvepumba rihm lahkumisavalduse allkirjastada.
Sissejuhatusjärgus oli just sõit Tallinna poole. Kooli ikka kooli. Aga tuleb välja, et koolist saab puududa ainult kahel põhjusel : kui oled väga
haige või kui puruneb pumbarihm. Vähemalt on asjalik põhjus.
Mis seal ikka, hommikul esimese asjana Fixuse varuosamarketisse. 20 euro raha vaesem kuid tuju selle eest laes. Rihm ju maas ikkagi.
Hiljuti sai veel muretsetud 0-5bar õlirõhuandur ja ka õli temperatuuri andur. On lootust saada lisakellad ka midagi näitama.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.11 21:01
|
|
|
Vahepeal on siis juhtunud ka minuga üks diisliomanike kõige hullemaid õudusunenägusi - mootoririhma purunemine
Ega siis midagi, sai algust tehtud mootori lahkamisega.
Ega seal midagi ilusat ei olnud. 3 hüdrotõukurit olid pealt kummis ja mõralised. Kolmanda silindri sisselaskeklapp(?) on saanud korralikult vastu pead
ja on juhtpuksi sees kinni ning ei liigu kuhugi. Lisaks on kolmandal kolvil tükk lahti. Need siis selged tagajärjed minu rihma purunemisest.
Kuid isaga koos kaant vaadeldes leidsime sealt huvitavaid mõrasi ja lahti löödud tükke veelgi, samuti on nukk päris palju kannatada saanud ja veidralt
kulunud kuid siiski ühes tükis. Need defektid tundusid aga olevat seal juba ennem, niiet ei tea mis põhjusel ja kuidas kõik eelnev on võimalik.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 11:03
|
|
|
Tänase seisuga siis autole eluvaim taas sisse puhutud. Mõne aja pärast tahaks veel kaabli järgi panna ja jälgida mis VAG-COM näitab seoses
pritsenurgaga.
Kosmeetilise poole pealt sai talverehvid plekkvelgedel pandud pimedasse peitu ja päevavalgust nägid veljed, mis juba mõnda aega tolmu kogunud on.
Ja probleemidest samuti - mootori remondi ajal sai külge kruvitud 0-5bar õlirõhuandur, esialgu ei vedanud juhet kellade taha, kuid originaal anduri
juhe mis peaks armatuuri tule jaoks olema, see sai ühendatud sinna kus on ta koht. Nüüd on aga nii, et sooja mootoriga hakkab tühikäigul õlituli
põlema. Originaalanduriga seda ei ole. Siit võib ilmselt järeldada, et see 0-5bar andur on omadega õhtal või tasuks juhe vedada ka lisakelladesse ja
vaadata mida see näitab?
Lisaks veel postituse kaunistamiseks kevadisi pilte samuti
|
|
|
KalmerK
huviline
Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 18:08
|
|
|
Väga väga maasikas kadedaks teeb kohe vaadates isendit sellise kooslusega.
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 19:37
|
|
|
Deem, kust saadakse kriimu-, mõlgi- ja roostevabasid kasutatud autosid? Selle veljega väga kena
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.11 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanelr4
Deem, kust saadakse kriimu-, mõlgi- ja roostevabasid kasutatud autosid? Selle veljega väga kena |
Ei ole kahjuks mõlgi- ja roostevaba aga ma ei saa lubada, et need piltide peal näha jääks.
Tegelikult on koledaid kohti isegi liiga palju, häbilugu lausa.
|
|
|