danil123
huviline
Registreerunud 04.08.05
Asukoht: Eesti Vabariigi Pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 20VTQ
|
postitati 01.02.11 11:43
|
|
|
Audi S6 2.2 mis arvate?
http://www.auto24.ee/used/804620
On kellegil äkki infot, või juhtumisi isegi vaatams käinud seda isendit?
Müüjaga suhtlesin , sidur käbi jõle jäigalt ja ls. 420 000 km.
Samuti plokki kaane tihend tahab vahetamist , väidetavalt tihend ostetud kuid vahetus tegematta !
http://www.auto24.ee/used/650131
See tunndub igati kena masin kuid hind jõle krõbe.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.02.11 13:01
|
|
|
Plokikaane tihendi vahetuse juures on tihend ise nüüd kõige väiksem probleem...
Võiks uurida, kuna mootori kapremont tehtud on ning turbo vahetatud.
Kui ei ole, siis jookse kiiresti minema 
Soovitan kevadeni oodata 2.2T ostuga, siis saab lumi otsa ning tuleb jälle mõistlikuma hinna/kvaliteedi suhtega müüki masinaid.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 01.02.11 13:53
|
|
|
Kui ütleb, et plokikaane tihend vaja vahetada, see tähendab seda, et tõenäoliselt mahlad segamini ja võimalik, et ka keema läinud. Siis ei aita küll
ainult tihendi vahetusest, kaanes võivad ka mõrad olla jne. Hind on küll esimesel sellisel juhul üle pingutatud.
|
|
|
AutoUnion
huviline
Registreerunud 15.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 20v
|
postitati 11.03.11 07:51
|
|
|
Audi S6 2.2 R5 turbo 169kW '95 auto24-s
Tervist härrased, pakub huvi see masin.
http://www.auto24.ee/used/818777
Pole ennem Audidega kokku puutunud (olen olnud BMW omanik), aga sooviks nelikveolist autot, mis vähe edasi kah käiks. Kuulutuses kirjas, et
paigaldatud diisli 6ne kast. Kas selle ülekanded ei ole teised? Kuidas selliste autode rooste/töö kindlusega lood on? Loodaks saada hea auto, mida ei
pea parandama koguaeg.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.03.11 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AutoUnion
Kuulutuses kirjas, et paigaldatud diisli 6ne kast. Kas selle ülekanded ei ole teised? | 6k Diisli kast on jah kiirema ülekandega kui
2.2t ja v8 kastid. Linnas pmst 6ndat käiku kasutada ei saa, kuid maanteel on tegu paraja ökotamise käiguga. See kui kasutatav see reaalsuses on,
sellekohta on erinevaid arvamusi. Mõni väidab, et alla kiirteekiiruste pole sellega midagi teha, teine väidab, et 2.2t peal on 90-ga liikumiseks
täitsa piisav. Mina isiklikult seda diisli kasti ei kardaks, esimesed 3 käiku on identse ülekandega tavalise 6k 2.2t kastiga, niiet lihtsalt
paugutades mingit erinevust pole.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 11.03.11 14:26
|
|
|
Väidetavalt pidi diisli kast olema tugevam ja taluma suuremat väänet.
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 11.03.11 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Soovitan kevadeni oodata 2.2T ostuga, siis saab lumi otsa ning tuleb jälle mõistlikuma hinna/kvaliteedi suhtega müüki masinaid. |
...ja väga paljud ilma pamperiteta
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 11.03.11 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Darkdog
Väidetavalt pidi diisli kast olema tugevam ja taluma suuremat väänet. |
Tugevam millest? Laia esimese käigu ja jämeda peavõlliga 01E teistest S-i kastidest? Ei usu.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.03.11 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat: | Algselt postitas: Darkdog
Väidetavalt pidi diisli kast olema tugevam ja taluma suuremat väänet. |
Tugevam millest? Laia esimese käigu ja jämeda peavõlliga 01E teistest S-i kastidest? Ei usu. | Kui on kasutusel lai esimese käigu
hammakas ja flexible input shaft, siis jah.
Ma olen asjast nii aru saand, et flexible input shaft laseb peavõllil vetruda ning äkilisemal kasutamisel peab seetõttu kast paremini vastu, sest ei
saa nii palju pähe kui jämeda peavõlliga isenditel.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.03.11 21:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AutoUnion
Loodaks saada hea auto, mida ei pea parandama koguaeg. |
S6 ei ole selline muretu kulgemise auto ning ülalpidamiskulud on suured.
Kui see morjendab, siis ma vaataks kõrvale.
|
|
|
|
AutoUnion
huviline
Registreerunud 15.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 20v
|
postitati 12.03.11 09:51
|
|
|
Arusaadav, et vana auto tahab remonti. Aga sa tahad õelda, et koguaeg on näpud õlised? Ja mis on suured ülalpidamiskulud? See on suhteline mõiste!
Kas need autod siis ongi loomult lagunevad?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 12.03.11 10:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AutoUnion
Arusaadav, et vana auto tahab remonti. Aga sa tahad õelda, et koguaeg on näpud õlised? Ja mis on suured ülalpidamiskulud? See on suhteline mõiste!
Kas need autod siis ongi loomult lagunevad? |
Minul on läinud ca 45k (EEK) ühe aastaga, muidugi seal sees on ka mootori remont... oleneb kui heasse korda tahad autot saada. Ma ei saa öelda, et mul
ostuga halvasti läks - eelmine omanik oli juba väga palju ära teinud.
Lagunemist kusjuures kuigi palju ei ole, lihtsalt kõik asjad hakkavad vaikselt ära väsima peale viitteist aastat. Kui korra üle käia, siis on pikaks
ajaks rahu majas.
Samuti maksavad osad asjad ulmelisi summasid - õhulugeja on näiteks ca 275 EUR, igasugused sisselaske lõdvikud, mis kipuvad väsima, maksavad 150+ EUR
tükk, süütesüsteemi renoveerimine on ligemale 500-600 EUR jne.
Point on lihtsalt selles, et tegemist on autoga, mis 15 tagasi uuena maksis ligemale 40000 EUR-i. Antud hetkeks maksavad need autod järelturul küll
kümme korda vähem (inflatsiooni arvestades ehk 20 korda), kuid nende ülalpidamiskulud ei ole muutunud.
Sellist autot ei ole mõtet osta, kui ülalpidamiskulud peamine asi on.
|
|
|
|
AutoUnion
huviline
Registreerunud 15.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 20v
|
postitati 12.03.11 11:28
|
|
|
Asi selge
|
|
|