juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 12:22
|
|
|
Eelsüüte küünalde tuli vilgub
Uurisin veidi foorumis ja täpselt samasugust probleemi ei leidnud. Sarnaste probleemidega teemadele polnud samuti eriti lõpplahendusi leitud.
Audi A6 2.5TDI 98a.
Nimelt auto käivitub ilusti. -15 ja rohkem, siis läheb mõnikord veidi kauem. Mõne aja pärast, täiesti suvalisel ajal, mõnikord kohe, mõnikord alles
paar km sõites, vilkuma eelsüüte küünalde tuli. Pikemaid otsi sõites jõuab ta mitu korda mõneks ajaks ära kustuda ja siis jälle vilkuma hakata. Kustub
ta ära ka siis, kui piduripedaali vajutada, piisab ka väga õrnast puudutusest.
Suvel sai lasta parandada ABS-aju, enne seda otsisin viga piduriandurist ja sai ise seal ühtteist näpitud. Umbes sealt maalt see probleem tekkis, tol
ajal küll väga harva ja ei pööranud sellele erilist tähelepanu.
Pidurituled põlevad korraliklt, ainult selles keskmises LED-tulede reas tagaklaasil üks tuluke põleb vastavalt tujule. Sai vahetatud ka küttefilter
umbes samal ajal ABS-ajuga kuna veetilk või muu üleliigne selles pidi seda vilkumist põhjustama. Ei olnud abi.
Kaabel midagi tarka ei räägi ja vigu ei näita.
Pakuti veel, et küünaldes endas viga- kontrollitud ja ei ole. Piipusid pole kontrollinud. Ja veel, et eelsüüteküünalde kaitse võib läbi olla. Kus
selline asi asuda võiks?
Auto sõidab normaalselt ja kõik paistab muidu korras olevat. Ainult see tuluke vilgub.
Kõik vastused on teretulnud. Ma ise üpris roheline selle koha pealt.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 13:36
|
|
|
Kardan, et toosama piduri pedaali all olev andur seda jama tekitabki. Mul siin just üks teine masin tegi sama nalja, küll jah jättis ka veakoodi
ajusse, et pedaali andur miskit kalab. Nüüd sai too andur juppideks võetud ja vaadatud, et kas miskit niisama seal kah nähtavalt viga on, muud ei
paistnud miskit kui ainult kaks kontakti olid natuke mustad ja särtsumisest ebatasased. Sai nood kontaktid üle lihvitud ja kokku tagasi, siiamaani
veel ei ole uuesti endast märku andnud, samas väga tihti ta mul seda ei teinud kah. Muidugi tasub ka pistikus olevad kontaktid üle vaadata ning
jälgida kas tema kaugus pedaalist on õige, või vajaks asi reguleerimist.
Aga ega uus originaal kah miskit ulme raha ei maksa, vist oli miski 20 euri ringis.
|
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 27.01.11 10:03
|
|
|
Kui sa kaabli külge panid, kas siis piduripedaali asendeid vaatasid? Seal peavad kõik nullid olema (kolm nulli). Mul tegi sama jama, kui puhastasin
lüliti klemme. Need on minu teada hõbeklemmid ja kui korra on sädelenud, siis jäävad nukad püsti. Mul ka mingit viga ei näidanud, kuid sõites hakkas
tuli vilkuma. Kui varbaga pedaali kõrgemale tõstsin, siis lõpetsa ka tuli vilkumise. Mina tegin muidugi sellise vea, et keerasin lüliti liiga peale ja
klemmid olid koguaeg vastas.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.11 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RaiotMina tegin muidugi sellise vea, et keerasin lüliti liiga peale ja klemmid olid koguaeg vastas.
|
Klemmid peavadki vastas olema, muidu ju kontakti ei ole...
Seal sees on kaks lülitust, siis kui pedaal on üleval ning kui pedaal on all, mõlemil juhul peab too plaat seal lüliti sees tekitama kontakti.
Ning vähemalt see masin millel nüüd just selle pedaali lülitiga mässasin (masina marki ma ei tohi mainida, teema pannakse kohe lukku), siis sellel oli
tegelt veel vedruga leevendi, et isegi kui sentimeetri jagu lülitit pedaalile liiga lähedale keerad, liigub kogu lüliti tahapoole. Samas see vast
oleneb mis aasta masinaga tegu on, sest nt vanematel lülititel tõesti sellist leevendit ei ole, peab täpselt õigele kohale asja regullima.
|
|
|
|
juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.11 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
[---]
Muidugi tasub ka pistikus olevad kontaktid üle vaadata ning jälgida kas tema kaugus pedaalist on õige, või vajaks asi reguleerimist.
[---] |
Ja mis see õige kaugus siis olema peaks? Või mille järgi vaadata seda?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.11 17:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juunior01
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
[---]
Muidugi tasub ka pistikus olevad kontaktid üle vaadata ning jälgida kas tema kaugus pedaalist on õige, või vajaks asi reguleerimist.
[---] |
Ja mis see õige kaugus siis olema peaks? Või mille järgi vaadata seda? |
Kui sa seda lülitit vaatad, siis tema otsas on selline... kuidas öeldagi, tipp/ots, mis pedaalile vajutades lüliti korpusest väljapoole tuleb. Õige
lüliti kaugus pedaalist peaks olema siis selline, et kui pedaali ülemisse asendisse lased, peab too otsa kübar minema täpselt oma korpuse vastu, et
sinna ei tohiks vahet sisse jääda. Juhul kui on lüliti millel leevendus puudub ja lüliti liialt pedaali lähedale keerad siis ei tule pedaal oma
õigesse asendisse tagasi, kui aga lüliti liiga kaugele jääb, võib juhtuda, et lüliti jällegi ei lülitu.
Tegelikult pakun kah pigem veaks seda lüliti sisemust mitte nii väga tema kaugust pedaalist (kontrollida ju siiski võib). Nagu räägitud sai, seal sees
on nood kontaktid mis aja jooksul kontaktist vabastamisel ja uuesti liitmisel seal sees sädelevad ning kipuvadki pinnad minema ebatasaseks ning
mustaks ja ei ole enam kahe pinna vahel korralikku kontakti. Üks võimalus ongi võtta lüliti lahti (vaata, et vedrusid ära ei kaota sealt seest!) ja
kontaktpinnad ära puhastada, või siis osta lihtsalt uus lüliti.
|
|
|
|
|