Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdi v6 pumbakaane küsimus? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1891)
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 22.01.11 12:36 Tsiteeri
2.5 tdi v6 pumbakaane küsimus?



Küsimus selline kas siis a6 2.5tdi 1999a. saab pumbakaant liigutada, et muuta kütusekogust suuremaks ja ka pöörded natuke tõuseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.01.11 12:57 Tsiteeri


Pöördeid saab vag comiga ka tõsta. Miski peab viga olema kui pöörded liiga madalad on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 22.01.11 13:07 Tsiteeri


Ei ei pole asigi nii pööretes tahaks teravust ja tahmakest ei tule kah mitte piuks :) isegivkuumal suvel. Diagnost viga ei näita! Tahaks nagu kütet peale rohkem praegu kekmine küttekulu kah (autom.) 8,3 ise arvutatuna - kompu näitab 13,2 :D Alguse minek on tuim ja sii kiirendab täiest viisakalt ja tippkiirus ka tehase normis. Seega fuel cut ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 29.01.11 11:33 Tsiteeri


Kui korralik kiirendus algab kummaliselt kõrgete pöörete juurest hakkaksin mina pihta turbost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 29.01.11 13:13 Tsiteeri


Või n75 ventiil.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
disjoll
huviline

Avatar


Registreerunud 29.02.08
Asukoht: Kerava FIN
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2.5TDI

postitati 01.02.11 08:57 Tsiteeri


Kus see ventiil asub sellel mootoril? On see arstitav või peab kohe uue ostma? Lõikasin KAT i alt ära tuli ka päris nõks kiirendust juurde. Olen lihtsalt nii harjunud kiiremate bensu autodega, et mulle äkki tundub uimane. Eelmine oli a4 2.8 142 kw. Peaks äkki chippi proovima kas keegi Tartus ei tegele chippimisega ? Või kes tegeleb sellise diagnoosimisega ja softimisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.11 08:46 Tsiteeri


Õhukulu mõõturi viga võib ka olla. Kui mõõtur ei oli täitsa läbi, vaid valetab paarsada ühikut, siis niimoodi ongi, et justkui mingitel pööretel liigub ja samas on vahepeal justkui tuim. Turbo töötab 65- 80% aga segu jääb lahjaks. Diagnostika peaks näitama. Veaks ta seda ei loe, peab ise välja nupputama. Kõrgsurve pumpa pole mõtet näppida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]