Lehekülgi: 1 2 |
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 22.01.11 20:01
|
|
|
Ise mõtlen ka, et kui ikka A varuosadega remontida, mida sina audi_a4_v6 arvatavasti ei tee (andesta, kui eksin), siis tõesti on täiesti normaalne
kulu ja võib ka juhtuda, et selliseid kulutusi ei tule pikka aega audi-ässal teha. Võib-olla saab ta nüüd järgmised 130k km sõita 60-70k eest
remontides. Meie seda ei tea ja ega ta isegi seda ei tea, mis autol üles võib öelda. Usutavasti on auto piinlikult heas korras ja peaks olema igale
autoomanikule eeskujuks pigem.
|
|
|
Alfi
huviline
Registreerunud 03.12.04
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T universaal
|
postitati 22.01.11 22:22
|
|
|
Oman ise ka analoogset masinat ainult et universaali ja ma ei saa öelda mitte ühtegi halba sõna. Ta liigub ja päris kenasti. Kütusekulu on minul
keskmiselt umbes 9.6L/100km.
Kindlasti jah hoolega masin enne ostmist üle vaadata ning ka arvuti külge panna.
Aga jah, mina vähemalt soovitaks seda autot.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.01.11 07:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Ise mõtlen ka, et kui ikka A varuosadega remontida, mida sina audi_a4_v6 arvatavasti ei tee (andesta, kui eksin), siis tõesti on täiesti normaalne
kulu ja võib ka juhtuda, et selliseid kulutusi ei tule pikka aega audi-ässal teha. Võib-olla saab ta nüüd järgmised 130k km sõita 60-70k eest
remontides. Meie seda ei tea ja ega ta isegi seda ei tea, mis autol üles võib öelda. Usutavasti on auto piinlikult heas korras ja peaks olema igale
autoomanikule eeskujuks pigem. |
Jään oma arvamuse juurde, seda on julgelt liiga palju, et saaks positiivseks nimetada Aga ega ma ei vaidle vastu, mootoriremont, airbagi aju, jne jne, eks neid juppe ole ka ikka väga palju, masin järelikult lihtsalt saast
(mina teeks sellest summast ja remondiloetelust sellised järeldused)! Oma teist masinat olen enamjaolt (niipalju, kui üldse vaja on olnud) remontinud
esinduses ja sellele on tõepoolest läinud rohkem, kui 10% eelpool mainitud summast, aga sellel on multi kast, mille remont on küll odavaks muutunud,
aga päris muidu ikka keegi ei tee! C4-ja ma muidugi enamjaolt A-osadega ei remondi, ei ole mõistlik. Eks ma olen naabrimehe pealt näinud tegelikult,
kuidas selle C5 peale kulub, tal 2,5tdi ja tiptronic, kilomeetreid paari aastaga kogunenud väga vähe, aga summad oi oi
Ses mõttes pole mõtet vaeva minu veenmisega näha, mina oma arvamust ei muuda, selline summa on midagi muud kui "positiivne" või "hea", ega teile
sellest midagi paremaks või halvemaks ei lähe, kui ma nii arvan
See-eest tundub jälle, et sõidetakse remondile kuluv raha kütuse pealt tagasi: 1,8t aut C5-l maanteel tehasekulust üle 1,5l väiksem kulu, mis ma siin
ikka oskan öelda
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.01.11 10:53
|
|
|
Arvestades, et ess on üle 2 eek / km, siis 1 eek / km ei ole midagi hullu. Minu arvates pigem mõistlik 1 eek/km kuskile fondi panna vanema luksauto
puhul.
Selle remontimisega on ka nii, et kui tahad päris kõike korda saada, siis läheb üsna ulmelisi summasid ning kui üks kord alustanud oled, siis ei taha
jätta.
Erinevad inimesed teevad erineval hulgal remonti - mõnel on peaasi, et auto sõidab, mõnel teisel jälle, kui kellades üks taustavalgustuse tuleke
kustub ära, siis on vaja kohe ära vahetada.
Ei maksa üldistada.
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 23.01.11 17:18
|
|
|
Minu C5 on koos õlivahetustega 14 tuhandi km peale neelanud umbes 4300 eek, millest abs aju oli 2500. Seda aga usutavasti enam remontida ei tule ka 10
aastat kindlasti. Seega reaalselt on mul läinud praegusel hetkel 1800 krooni ja auto on tiptop korras. Muidugi oli ta ka ostes ideaalselt hoitud (va
üks aknatõstuk), aga siiski on minu kulu läinud alla 10 sendi km kohta. Kes siin ütles, et C5 pidamine on kallis? Tõesti on kallis, kui
teeninduses/esinduses teha A osadega. Aga kui ise teha ja mitte kõike ka A osadega, saab ikka väga viisakalt odavalt läbi selle autoga 
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.01.11 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Minu C5 on koos õlivahetustega 14 tuhandi km peale neelanud umbes 4300 eek, millest abs aju oli 2500. Seda aga usutavasti enam remontida ei tule ka 10
aastat kindlasti. Seega reaalselt on mul läinud praegusel hetkel 1800 krooni ja auto on tiptop korras. Muidugi oli ta ka ostes ideaalselt hoitud (va
üks aknatõstuk), aga siiski on minu kulu läinud alla 10 sendi km kohta. Kes siin ütles, et C5 pidamine on kallis? Tõesti on kallis, kui
teeninduses/esinduses teha A osadega. Aga kui ise teha ja mitte kõike ka A osadega, saab ikka väga viisakalt odavalt läbi selle autoga |
See muidugi väike ls, mille peale arvutust teha, aga minu sõnade järgi hindaks sellise tulemuse "väga heaks", mitme teise foorumlase arust oli aga
ka 10x suurem number hea tulemus, seega sinu tulemuse hindamiseks peaks nemad vist esperanto keelt kasutama, sest eesti keeles ma niisugust ülivõrret
ei tea!
Ma ilmselt jätan väga virila mulje, aga point on selles, et oma tundeid võiks diversifitseerida, mitte nii, et kõik on normaalne ja hea, peaasi, et
audi ja peaasi et quattro. On olemas ka sõnad halb, hea, parem, veel parem, väga hea, parim, pärl! Neid viimaseid võrdeid kiputakse ikka väga
uisapäisa igale poole toppima, need sõnad aga kaotavad väärtuse, kui neid niisama lahmida.
|
|
|
Tannuu
huviline
Registreerunud 21.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.11 21:51
|
|
|
Palju muidu diagnostika audihoolduses maksta võib?
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 23.01.11 21:53
|
|
|
www.audihooldus.ee
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette 
|
|
|
|
Tannuu
huviline
Registreerunud 21.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.11 22:02
|
|
|
tean, tean.. aga mõtlesin, et äkki oskab keegi hõlpsamalt siit selle hinna raadiuse öelda, et palju see diagnostika varieeruvalt on.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.01.11 08:22
|
|
|
Ostueelne peaks 400-500 eek vahel olema, kui õigesti mäletan. Arvuta eurodesse ümber.
Aga miks mitte helistada neile, selle asemel, et siin küsida?
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Box
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 12:12
|
|
|
See konkreetne auto käis ostueelses kontrollis ja ette on ta paugu saanud esiosa on väga lohakalt korda tehtud. Esmavaatlusel oli vigu nii palju, et
seda autot ei hakanud ma üles tõstmagi ja elektroonikapoolt vaatamagi!
|
|
|
|
Tannuu
huviline
Registreerunud 21.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.11 20:09
|
|
|
http://www.auto24.ee/used/672036
Mis selle kohta? Kahtlaselt odav?
Küsides vastas küll, et kõik on enamvähem okei v.a makk, mis vist ei tööta vms. Tehnilise poole pealt pidi omaniku sõnul kõik ok olema, aga tundub
vääga kahtlane
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.01.11 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tannuu
http://www.auto24.ee/used/672036
Mis selle kohta? Kahtlaselt odav?
Küsides vastas küll, et kõik on enamvähem okei v.a makk, mis vist ei tööta vms. Tehnilise poole pealt pidi omaniku sõnul kõik ok olema, aga tundub
vääga kahtlane |
Tundub olema küllaltki suur madaldus, mugav vist väga ei ole, hea näeb välja küll jah
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 21.02.11 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tannuu
http://www.auto24.ee/used/672036
Mis selle kohta? Kahtlaselt odav?
Küsides vastas küll, et kõik on enamvähem okei v.a makk, mis vist ei tööta vms. Tehnilise poole pealt pidi omaniku sõnul kõik ok olema, aga tundub
vääga kahtlane |
See auto oli minu meelest kunagi päris suure külje pauguga.Küsi omanikult vin kood ja uuri kindlustusest järgi.
-OOOO-
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 21.02.11 21:18
|
|
|
Nüüdseks olen ka hoolduse poolega yhele poole saanud.
ÕLI 5W40 ADDINOL ECO LIGHT TÄIS SYNT + FILTER TOPRAN - 37,00 €
ÕHUFILTER TOPRAN - 5,00 €
HAMMASRIHMA VAHETUS - 62,5 €
HAMMASRIHM CONTITECH CT919 - 153 Z - 21,7 €
PINGUTUSRULLIK INA 531 049920 - 48,3 €
JUHTRULL INA 029 - 204426 - 19,2 €
JAHUTUSVEDELIK - 5 Liitrit - 7,1 €
MITMIKSOON RIHM (GENERAATOR+ROOLIVÕIM) CONTITECH 5PK 1300 - 10,8 €
GENERAATORI RIHMA PINGUTI INA 533 0077 30 - 47,5 €
VEEPUMP BUGATTI 590 - 573 - PA5109 - 26,7 €
SIMMERLINGIDE VAHETUS - 31,3 €
SIMMERLINGID 32X47X10 (NUKKVÕLL, VAHEVÕLL, VÄNTVÕLL) - 7,3 €
POOLTELJE KAITSEKUMM RUBBER BOOT KG8149.0010/802 - 90010 - 9,7 €
POOLTELJE KAITSEKUMMI VAHETUS (VÄLIMINE VASAK) - 16,7 €
SÜÜTEKÜÜNLAD BOSCH PLATINUM IRIDIUM SUPER PLUS +50 FR 7 KPP33+ - 26,44 €
Hinnad pole leti omad ... nii et selle järgi ei tasu reaalset näidet võtta ... tutvuste kaudu osad asjad saadud ...
Kõiki asju polnud mõtet vahetada. Tegemist reaalsete asjadega mida pole võimalik nina maha keeramata vahetada. Küünlad suht süsi. Need vahetasin täna
...
Kõik asjad mis vahetasin nüüd sai edasi lükatud suve alguses masina soetamise hetkest saadik. Müügimehe jutu sõnul olid õlid/filtrid/rihmad ja muu
nodi vahetatud. Võib-olla oli hea, et rihma vahetusega ei kiirustanud, sest 3 simmerlingi lasid õli läbi (viga tekkis nüüd talvel, nii et oleks olnud
topelt töö hakata uuesti nina laiali kiskuma). Raha nappusel lasin vahetada kõik mida hetkel vaja oli. Ülejäänud nodi on võimalik ka ilma nina lahti
lõhkumata vahetada, ja ei tundunud ka vigased olevat. Aga kui hoolduseks läheb on masin siiski suhteliselt keeruline ja soovib ikka vanast autost enam
rahalisi investeeringuid.
XZN M16
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|