Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi Valeo generaator 14V, 90A (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4629)
veiks16
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.11 17:35 Tsiteeri
Audi Valeo generaator 14V, 90A



Kust oleks võimalik saada sellist Valeo generaatori dioodplokki( 3 dioodi läbi omal, ei anna mingit näitu)
Dioodplokk on siis umbes selline
http://www.upload.ee/image/1067724/VREC003B.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.01.11 22:40 Tsiteeri


Ei olegi kusagilt sellise hinnaga, et remontida tasuks, seda dioodideplokki või eraldi dioode leida. Odavam on ilmselt otsida korras dioodidega kasutatud genekas. Ise olen vanadel aegadel paigaldanud eraldi dioodid genekast välja, kuid tänasel päeval, kus kasutatud genekas ei maksa peaaegu midagi, ei viitsiks ilmselt ka sellise jamaga tegeleda.
Kui on ilmtingimata soov just see genekas taastada siis soovitaks otsida vanu vene genekate dioode.

Melasi.ee on muidu elektriosadele spetsialiseerunud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 22.01.11 08:32 Tsiteeri


Aastaid tagasi oli omal sama anomaalia, Rakveres Viru auto pakkus sellist tükki . Hind oli 400 ja vähe peale.


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.11 16:27 Tsiteeri


Tevalos sobilikud dioodid olemas aga hind :P
https://www.elfa.se/elfa3~ee_et/elfa/init.do?item=70-089-64&toc=18884
Kuigi, Hueco kataloogis vist olid ka niisugused dioodid müüa. Loodetavasti palju soodsama hinnaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veiks16
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.11 10:42 Tsiteeri


Kas nii on üldse õige dioodie mõõtmine ( ühelt vene saidilt leidsin kuidas mõõta)
Dioodidel 1 - 3 on enamvähem sama näit aga dioodidel 4-6 pole mingit näitu
http://www.upload.ee/image/1071574/11.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.01.11 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiks16
Kas nii on üldse õige dioodie mõõtmine ( ühelt vene saidilt leidsin kuidas mõõta)
Dioodidel 1 - 3 on enamvähem sama näit aga dioodidel 4-6 pole mingit näitu
http://www.upload.ee/image/1071574/11.jpg

Siis ongi korras dioodid. mõõda nüüd teistpidi pane massi testri teine ots sis peab vastupidi olema need mis ei näita midagi näitavad sel 500-600 need mis näitasid peavad 0 näitama. Seal on + ja - dioodid. Uuri generaatori ehitust kuskilt netist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.01.11 10:56 Tsiteeri


Juba testri peal on otsad valesti.... Edasi ei hakka mõtlemagi hetkel.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.01.11 11:00 Tsiteeri


Mõõtepiirkond on ka vale kui testrit vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiks16
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.11 11:00 Tsiteeri


pilt pole minu genekast vaid sellelt vene leheküljelt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.01.11 11:01 Tsiteeri


Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA auku.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.01.11 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA auku.

Seal on dioodi mõtmiseks olemas mõõtepiirkond. Piiksuga võib juhtmeid kontrollida mitte dioodi. Mõõta vaja dioodi lävipinget mis peab olema 500-600mV. Ja vastassuunas ei tohi diood voolu juhtida(tester näitab 1).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiks16
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.11 11:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA auku.

Seal on dioodi mõtmiseks olemas mõõtepiirkond. Piiksuga võib juhtmeid kontrollida mitte dioodi. Mõõta vaja dioodi lävipinget mis peab olema 500-600mV. Ja vastassuunas ei tohi diood voolu juhtida(tester näitab 1).




dioodidel 4-6 näitas tester jah 1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.01.11 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiks16
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA auku.

Seal on dioodi mõtmiseks olemas mõõtepiirkond. Piiksuga võib juhtmeid kontrollida mitte dioodi. Mõõta vaja dioodi lävipinget mis peab olema 500-600mV. Ja vastassuunas ei tohi diood voolu juhtida(tester näitab 1).




dioodidel 4-6 näitas tester jah 1

Mõõda nüüd teistpidi - dioodid ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 23.01.11 13:17 Tsiteeri


Diood juhib ainult ühes suunas voolu. Mõõtepiirkond on jah vale pildil, dioodi märgi peale peab asetsema.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiks16
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.11 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: veiks16
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Mõõtepiirkonnal küll midagi viga pole. Diood peaks edukalt ühtepidi piiksuma ja teistpidi mitte. Must ots tõsta COM auku ja punane pane V Ohm, mA auku.

Seal on dioodi mõtmiseks olemas mõõtepiirkond. Piiksuga võib juhtmeid kontrollida mitte dioodi. Mõõta vaja dioodi lävipinget mis peab olema 500-600mV. Ja vastassuunas ei tohi diood voolu juhtida(tester näitab 1).




dioodidel 4-6 näitas tester jah 1

Mõõda nüüd teistpidi - dioodid ära.


teistpidi mõõtes 4-6 ikka 1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.01.11 19:46 Tsiteeri


Sa pead testri otsa panema vastu geneka korpust. Algul mõõtsid + klemmilt nüüd mõõda - klemmilt ehk korpuse suhtes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veiks16
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.11 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Sa pead testri otsa panema vastu geneka korpust. Algul mõõtsid + klemmilt nüüd mõõda - klemmilt ehk korpuse suhtes.


ikka sama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.01.11 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiks16
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Sa pead testri otsa panema vastu geneka korpust. Algul mõõtsid + klemmilt nüüd mõõda - klemmilt ehk korpuse suhtes.


ikka sama

No siis on 4-6 dioodid läbi põlenud ehk katkestuses ei juhi kumbagi pidi voolu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 24.01.11 07:35 Tsiteeri


Mis krdi vale mõõtepiirkond :D sellise asja puhul suht savi millega mõõta, kasvõi kontrolllamp sobib. Muidugi võib dioodil esineda ka väiksemaid lekkeid, kuid see ei olegi antud juhul oluline.

PS! Korpusesse on kokku ühendatud ikka vaid 3 dioodi, st need 456 ei peagi korpusest mõõdetuna midagi näitama;).

Edit: kel põhikoolis füüsikat ei olnud siis siin on üsna hästi ära seletatud see teema.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veiks16
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.11 09:50 Tsiteeri


kui täpselt dioodi pealt mõõta siis on kõik nii nagu peab. Aga kui mõõta kohtadest kuhu kinnituvad mähise juhtmed siis on näit ikka 1 üks kõik kumba pidi mõõtes (4-6 dioodi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 24.01.11 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veiks16
kui täpselt dioodi pealt mõõta siis on kõik nii nagu peab. Aga kui mõõta kohtadest kuhu kinnituvad mähise juhtmed siis on näit ikka 1 üks kõik kumba pidi mõõtes (4-6 dioodi)

Midagi teed valesti. Seal pole keerulist midagi mõtle natuke ja tee omale asi selgeks.
R S ja D on mähiste otsad
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/3_fase_bridge_rectifier.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.3% - SQL: 70.7%]