Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1,9 diisel 99.a. 81kw (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3300)
Snow
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.11 18:54 Tsiteeri
Audi A4 1,9 diisel 99.a. 81kw



Probleem siis selles et maanteel sõites hakkasin märkama et gaas jääb nagu peale kohati, koju jõudes andsin kohapeal tühikäigul korraks jalaga gaas kuid siis järsku jooksid pöörded põhja ja enam alla ei tulnud ning võtmest välja suretada ei saanud, kuna mootorisse tuli koheselt kolin sisse otsustasin käiguga mootori välja suretada, see kõik käis ala 30sek jooksul, tosool jooksis kuskilt kõik välja....kas kellegil on olnud sarnast juhust või oskab öelda mix selline asi sai juhtuda ??? ennem oli mootor soe ja käis ilusti mahedalt, hooldused on kõik korrapäraselt tehtud. Hetkel ei oska öelda täpselt millised on mootori kahjustused aga käima ei julgenud enam panna ning jääb ootama kuniks töökojas ette võetakse.....lihtsalt tekkis küsimus et mix selline asi juhtus ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.01.11 19:05 Tsiteeri


Turbo andis saba vast. Aga kust jahutusvedelik tuli on imelik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 16.01.11 19:10 Tsiteeri


Kas juhtus midagi sarnast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.01.11 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Kas juhtus midagi sarnast?

Turbo Fail. :D
Äkki teemalgatajal lõi kepsu küljepealt välja. Tavaliselt väikse lõhkumise mootor elab üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snow
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.11 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Kas juhtus midagi sarnast?

täpselt nii oligi, samamoodi hakkas mootor lõhkuma ja auru/tossu tulema, kuidas ma oleks pidanud käituma, et kas see oli vale et ta käiguga välja suretasin ning tänu sellele võiski kepsu kuskil plokist välja lüüa ja siis tosool jooksiski välja. Või mida üldse teha oleks saanud, kuidas sellises olukorras käituma oleks pidanud?
Krt siis vaja ju mootorile kap.remonti ja uut turbot ka veel.
Ehk homme selgub millised on kahjud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.01.11 20:39 Tsiteeri


Käiguga on õige kui on manuaal kast. Viimane käik pidur pelae ja sidur üless. Automaadi puhul ainuke võimalus on midagi õhutorusse toppida kui sinna ligi saab(mingi riideese näiteks). A4 puhul tõmbad õhufiltri pealt selle toru ära mis ette võrevahele tuleb ja katsud õhufiltri augu võimalikult tihedalt sulgeda. Asja peaks muidugi ennetema kui auto kahtlaselt suitseb siis sõit lõpetada mitte viimase võimaluseni rikkis turboga sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dude112
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa, Helsinki, Lahti, Hollola
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b5 1.8T,A4 b5, Chrysler Grand Voyager SE 2.5TD, VW Lt35 2,5TDI, VW Phaeton

postitati 16.01.11 20:39 Tsiteeri


Viga võib olla ka küttepumbas, et pöörded peale jäävad. Näiteks kui küttepump hiljuti maha käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 16.01.11 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dude112
Viga võib olla ka küttepumbas, et pöörded peale jäävad. Näiteks kui küttepump hiljuti maha käinud.
Kõrgsurvepump läks lolliks, ja kütte klapp samal ajal otsustas ka nalja teha? Ei usu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snow
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.11 20:53 Tsiteeri


küttepumpa pole näpitud, auto on jah manual kastiga, varem pole tähele pannud et tagant suitsu tuleks, kui oleks teadnud et turbo vigane oleks kohe ju välja vahetanud mitte kummi venitanud, see kõik juhtus nii ootamatult kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 16.01.11 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Snow
küttepumpa pole näpitud, auto on jah manual kastiga, varem pole tähele pannud et tagant suitsu tuleks, kui oleks teadnud et turbo vigane oleks kohe ju välja vahetanud mitte kummi venitanud, see kõik juhtus nii ootamatult kuidagi.

Nuja eks vahest lähebki ootamatult. Tiivik käis seina ja võll murdus arvatavasti pooleks. Eks anna teada mis purunes. Ja paksu rahakotti peab kah soovima. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snow
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.11 09:15 Tsiteeri


Niisiis ongi kõige hullem, mootoril keps väljas ja turbo puru, eelnevalt oli juttu et käiguga auto suretamine oli õige otsus kuid mainiti et seda tuleks teha 5 käiguga, aga meenub et suurest ehmatusest ja mõtlematusest sai auto 1 käiguga välja suretatud et kas see võis olla põhjuseks mix kepsu välja lõi....ahjaa, kui kellegil on pakkuda korralikku mootorit ja turbot olen avatud pakkumistele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.11 09:16 Tsiteeri


See, et kepsu välja lõi, on ikka liiga kõrgetest pööretest.
Kui uued asjad peale saad, siis lase kindlasti ka cooler ja sisselasketorustik õlist ja rämpsust tühjaks teha !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 17.01.11 11:47 Tsiteeri


Huvitav, kuidas seda siis käiguga õigem peatada on, kas keegi omab kogemust?
Aga teemaalgataja, sa siis panid esimese käigu ja lasid siduri pauguga lahti teise jalaga pidurit hoides?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snow
huviline



Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.11 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Huvitav, kuidas seda siis käiguga õigem peatada on, kas keegi omab kogemust?
Aga teemaalgataja, sa siis panid esimese käigu ja lasid siduri pauguga lahti teise jalaga pidurit hoides?


Jah vajutasin siduri alla, käik sisse, teise jalaga pidur alla ja sidur üless
keps oli ikka päris korraliku augu sisse lõõnud plokki, homme katsun fotoka ka kaasa võtta ja mõned pildid teha turbost ning plokist.....
Muidu niipalju et Gefi lammutusest uus mootor ostetud ja turbo samuti ning sai ka rihmad, termokas, veepump, õli, filtrid, simmerid, tosool ja veel ühteteist ostetud, nüüd tuleb aint loota et uuel mootoril ka sisu korralik oleks, gefi andis küll garantii kuid siiski, uut turbot sai ka loksutatud igas suunas ja tundus täiesti tihe olevat....loksu polnud.
kui kõik hästi läheb siis ehk homme õhtuks auto sõidab jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.01.11 17:22 Tsiteeri


Ega vahet pole mis käiguga suretada. Lihtsalt kõrgema käiguga eipea niiplaju pidurit tallama. Esimesega võib kohalt ära liikuda masin. Kepsu võis välja lüüa kuna õli sattus mõne kolvipeale liiga palju ja see purustas kepsu hüdrolöögiga. Vanast mootori saad juppideks maha müüa päris ära pole mõtet visata. Ja turbol kerge loks külgsuunas on normaalne ei tohi olla pikkisuunas lõtku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]