Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.11 13:20
|
|
|
Elekteri probleem
Tervitus
Autoks audi 100 93a. 98kw. Lugu selline, et tegin hommikul sõidu kõik oli korras jättes auto seisma ja uuesti käivitades hakkas armatuuris vilkuma aku
tuli, et ei lae. Korra vilkus heledalt siis jälle õrnalt höögus. Kui gaasi andsid siis korra lõi heledamaks siis jälle õrnalt höögus. Jätsin auto
seisma kapote all geneka küljes midagi ei näind esmasel vaatlusel, panin süüte sisse ja siis kõik tuled mis peavad hakkasid põlema ainuke tuli mis
kustus oli oli aku oma. Panin käima siis aku tuli tegi sama trikki edasi. Kuna olin teel siis mõtlesin, et sõidan käbe kodu. Vilkumine kadus poole tee
peal ära jätsin auto seisma ja keerasin süüte sisse, kõik tuled põlesid kaasa arvatud aku oma. Kõik toimis jälle. Ei pööranud sellele rohkem
tähelepanu ja sõitsin edasi. Mingi pool tundi hiljem sõidu ajal lõi abs tule põlema, proovisin pidurdasin, abs ei tööta. Kuna olin endisel teel
mõtlesin, et sõidan ikkagi kodu sellega nii ja siis hakkan asja uurima. 3 km edasi jäi järsku raadio vait, siis vaatasin, et benaosuti nullis. Miski
pole korras ja pidasin kinni. Kohapeal tühikäigul auto töötas korralikult siis järsku hakkas pöörete osuti jupsima viskas 2000 peale siis 1000 peale
siis 4000, 7000 ja sealt edasigi. Mootor töötas korralikult just nii nagu tühikäigul töödanud koguaeg on.Läksin välja, et vaatan mis tuled teevad.
Tuled õrnalt höögusid, nii udukad kui lähikad. Lülitasin välja ja uuesti sisse siis hakaks mootor sellepeale puterdama ei töödanud enam õieti.
Lülitasin tuled välja ja keerasin ringi ja katsusin lähedal oleva sõbra õuele jõuda. 2 km sõitu samal ajal pöörete osuti tegi seda mis ise tahtis aga
mootor töötas korralikult, nigu tuled sisse lülitas hakkas mootor jupsima. km enne tuttavad hakkas auto sõidu ajal äkki puterdama, sõitsin koguaeg
teise käiguga vaikselt. Vajutasin siduri alla mootor jäi ühtlaselt töötama, nigu edasi katsusin sõita natuke maad sain liikuda hakkas uuesti jupsima
vajutasn siduri alla töötas katkendlikult kohapeal ja siis suri välja. Rohkem teda puutund pole.
Kõik selle aeglase sõidu aja abs põles, pöörete osuti tegi seda mis ise tahtis, bena osuti nullis ja raadio pime, voolu pole sees.
Oskab keegi õelda mis masinal järsku sedasi hakkas? Või kust peaks viga otsima hakkama?
Või miskitki nõud edaspidiseks tegutsemiseks?
Ette tänades
Ainar.
|
|
|
heiki232
huviline
Registreerunud 07.12.08
Asukoht: Põlva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI
|
postitati 08.01.11 13:26
|
|
|
Alustad äkki harjade kontrolliga, liigselt kulunud ja laadimist ei toimu.
|
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.11 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heiki232
Alustad äkki harjade kontrolliga, liigselt kulunud ja laadimist ei toimu. |
Kui geneka harjad otsas ja laadimist ei toimu kas siis see mõjutab auto tööd sedasi, et löövad minu kirjeldatud vead välja?
|
|
|
Mybestfriendmyself
huviline
Registreerunud 29.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.8 Q
|
postitati 08.01.11 19:56
|
|
|
Loomulikult, kuna sa sõitsid aku pealt siis sai aku lihtsalt tühjaks, millega seoses tekkisid ka eelpool mainitud probleemid.
Võtad oma naise ka kaasa?Tuim oled peast või?Kes siis metsa puid kaasa võtab.
|
|
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.11 17:02
|
|
|
Harjad olid otsas omadega.
Kuna kodus on igat sorti harju siis sai vaadatud võimalikult täpsed uued harjad ja külge tinutatud. Panin külge ja käivitasin, korra tegi purts(õrnalt
puterdas) ja läks käima, auto töötas kenasti. Ükski tuli märku ei andnud, et miskit jama oleks. Ninna aga lõi hetkeks nagu kärsakas vms haisu, kuna
see küllaltki kiiresti ära kadus ja uks oli lahti siis ajasin summuti kaela, et äkki sealt kuidagi tuulega keeras. Igaljuhul ükski tuli märku ei
andnud, et miski mäda oleks. Lõin kontrolliks kõik asjad autos huugama mis vähegi andis, tuled soendused, makid jne. Lõi abs-i tule põlema. Järelikult
ei saa voolu niipalju kui vaja.
Jätsin seisma ja keerasin harjad uuesti maha, et näha mis nägu nad on. Kõik oli korras kuigi tundus, et üks hari oleks nagu vähem höördumist saanud.
Okei, keerasin uuesti külge ja mõtlesin, et lasen natuke töödata las kulutab oma rajad sisse mis vaja. Autot aga enam käima ei saanud, esiteks autol
peal olev aku oli tühi, panin krokudega teise täis aku kõrvale, teeb aint kapote alt klõps klõps(oletan, et tegu starteri releega) ja salongis tõmbab
samal ajal tuled kõik kustu. Kontrollisin akut, teine aku täis ja kõik korras, annan uuesti starterit endiselt klõps klõps ja tõmbab tuled maha.
Mõtlesin, et äkki siiski teine aku kehv ja ajasin teise auto kõrvale, et sealt töötava mootori pealt voolu anda. Sama lugu, tuled tõmbab kõik kustu ja
teeb aint klõps klõps. Enne teise aku mängutoomist kui andsin starterit ajas vaevu mootorit ringi, aku tühi, tõin siis teise aku nagu eespool
kirjutasin ja panin krokudega külge ja siis hakkas klõps klõps ja tõmbab tuled kustu.
Oskab keegi miskit nõu järsku jagada, et mis tal nüüd hakkas, miks enam käima ei lähe vaid sedasi klõpsub?
Need oma pandud uued harjad kiskusin ka maha ja homme lähen ostan poest uued korralikud.
Ootan abistavat nõu.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.01.11 17:15
|
|
|
No harjades küll viga pole. Aku ei jõudnud lihtsalt laadida kui sa kõik asjad tööle panid korraga ja auto kohe seisma jätsid. Sul käivitusjuhtmed
mingid junnid nigunii ei anna voolu läbi. Vaata korralikud juhtmed või lae aku täis.
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 09.01.11 17:23
|
|
|
Esiteks peaks olema "Elektri probleem". Mis tuled tuhmiks teeb, võimalikud variandid oleks halb kontakt starteri- aku- kere vahelises ahelas, siis
võimalik starteri hammasratta hamba sattumine hooratta hammaskehal oleva hamba pihta. Sellisel juhul ei hakka starter pöörlema ja kuulda on klõpsu,
võid proovida panna korraks 4.-5. käik sisse ja lükata, et hooratta asend muutuks ehk ei sattuks hambad kohakuti. Hoiatus tulede ja vilede ärkamine
viitas jah tühjale akule. Jõuetule llikumisele on seletus kütuse pumba nõrgale tööle, ei olnud piisavalt survet.
|
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.11 17:49
|
|
|
Tänud vastuste eest, kontrollin kõik õeldud asjad üle.
Elekteri probleemist niipalju, et tegelt oligi mõeldud elektri probleem, see elekteri on näpukas, muud miskit.
Tänud nõu jagamast 
|
|
|
Mybestfriendmyself
huviline
Registreerunud 29.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.8 Q
|
postitati 10.01.11 10:10
|
|
|
Kontrolli mootori mass üle.Ja harjad oleks mõistlik uued osta, sest kes teab mis olukorras vanade harjade tablett on.
Võtad oma naise ka kaasa?Tuim oled peast või?Kes siis metsa puid kaasa võtab.
|
|
|
|
|