Audi B3, 87-91.a. põhjavaipade erinevus
Selline küsimus, et kas keegi teab kas Audi B3,87-91.a. põhjavaipadel on mingi erinevus.
Nimelt, konkreetsel 87.a. Audi 80 b3´l on põhjavaiba pahupool kaetud tumepruuni veekindla sünteetilise seguga paksusega mingi 2 mm, mis moodustab
justkui kooriku ja toimib veetõkkena ja hoiab vaipa reljeefsena, summutab müra jne. Ent probleem on selles- vähemalt mul on nii- et see koorik
ajapikku päris korralikult praguneb, eriti murdekohtades ja vaiba eemaldamisel autost. St, et niiskust ta enam ei pea ja salongi sattuv vesi imbub
läbi vaiba isolatsioonimattidesse.
Aga näiteks B4 vaip on tehtud juba teisel tehnoloogial - ei ole sellist murenevat koorikut.
Siit küsimus-kas kellelgi on kogemusi, kas seesugune pragunev koorik on kõikidel vaipadel B3 kerel või mingist aastast näiteks muutus vaiba ehitus või
kooriku materjal jne. või võeti b4 "vaibatehnoloogia" kasutusele juba B3 viimastel aastatel , näiteks, jne?
Andke teada!
|