j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 07.01.11 17:32
|
|
|
Autodele talveks "Lumesokid"
Kas keegi on pruukinud niinimetatud "lumesokke"
Pidavat muutma läbivust paksus lumes oluliselt paremaks.
Mida teate rääkida nendest imeviguritest, kas tasub osta jne.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 07.01.11 17:55
|
|
|
Keegi reaalselt ka neid proovinud on?
Seal tutvustavas videos igatahes oli tehtud nii, et ilma nende autosokkideta, läks auto väikese hooga ja lasi rattad ringi kohe. Autosokkidega aga
tuli hooga ja oli loomulik, et läheb sealt üles. Ning ei olnud seal tegemist ka erilise mäe-kallakuga, et aru saada nende effektiivsusest.
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 07.01.11 18:01
|
|
|
Nõme reklaam minuarust
Sellel volkaril esp. peal ja seal kohapealt minnes (kui seda sokki peal polnud) Ei olnud see sisse lülitatud ja andis täiega gaasi .Oleks
veojõukontroll peale lülitatud siis oleks see ilma selle sokita ka kohapealt läinud
Ega muidugi ei ütle ,et see sokk jama on aga siis oleks võinud samu olukordi korrata videos (sokiga samaskohas)
Ja (sokita samas kohas.Nagu ka ütleb ,et ei ole see nii püsiv samamoodi.Riie ikkagi vms kulub ära ise pooldaks lühematel sõitudel kette juba.Kuna
kummagagi pikalt sõita ei kannata.
Aga see puhtalt minu arvamus kuigi seda ei küsitud siin Lihtsalt igalühel
omad järeldused
Ja mina järeldan ikkagi sellistes olukordades ketipoole Kestab ju ikkagi
kauem ?
|
|
|
rain290
huviline
Registreerunud 26.01.08
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 07.01.11 18:29
|
|
|
Olgu See juba asjalikum informatsioon
|
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
postitati 07.01.11 18:31
|
|
|
Suht BS minu arust,auto jääb ikka põhjapeale kinni vahet pole kas siis mono või quattro
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 07.01.11 22:22
|
|
|
See on pigem riikidesse, kus eurolamelliga ringi vuratakse. Korraliku klotsiga lamell koos naastuga on tunduvalt tõhusam meie kliimas .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.11 22:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Suht BS minu arust,auto jääb ikka põhjapeale kinni vahet pole kas siis mono või quattro |
Kas sa lootsid, et olenemata lume paksusest, viivad nad sind ikka läbi? Põhja peal oled sa nagunii ükskord, kui liiga uljaks lähed, aga kettide ja
sokkidega oled sa lihtsalt sügavamas lumes.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.01.11 23:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Suht BS minu arust,auto jääb ikka põhjapeale kinni vahet pole kas siis mono või quattro |
Kas sa lootsid, et olenemata lume paksusest, viivad nad sind ikka läbi? Põhja peal oled sa nagunii ükskord, kui liiga uljaks lähed, aga kettide ja
sokkidega oled sa lihtsalt sügavamas lumes. |
Probleem tekibki ju siis kui auto juba põhjal istub. Kuni selle piirini peaks normaalse talverehviga auto igal juhul liikuma, olgu ta siis mistahes
veoline. St määrav ongi esmaselt auto kõrgus, alles seejärel tulevad muud tegurid, st lumeketid, neljarattavedu jne...
edit: st kindlasti on selliseid sokke üsna jabur paigaldada ntx madaldusega autole...
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.11 23:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Suht BS minu arust,auto jääb ikka põhjapeale kinni vahet pole kas siis mono või quattro |
Kas sa lootsid, et olenemata lume paksusest, viivad nad sind ikka läbi? Põhja peal oled sa nagunii ükskord, kui liiga uljaks lähed, aga kettide ja
sokkidega oled sa lihtsalt sügavamas lumes. |
Probleem tekibki ju siis kui auto juba põhjal istub. Kuni selle piirini peaks normaalse talverehviga auto igal juhul liikuma, olgu ta siis mistahes
veoline. St määrav ongi esmaselt auto kõrgus, alles seejärel tulevad muud tegurid, st lumeketid, neljarattavedu jne... |
Suurem osa ketravad oma rattaid tühja juba siis, kui lund pole õieti ollagi, rääkimata põhja peal olemisest. Ketid ja see sokk neile just mõeldud
ongi, raskemal juhul, ehk siis põhja peal olemisele on ainuke kiire ja tõhus variant vints.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.01.11 10:25
|
|
|
Ega autod ainult hätta jää siis kui nad põhja peal kinni on. Probleeme tekib ka tõusudest üles minekuga. Eile mitu minutit möllasin oma monokaga et
kortermaja ette saada. Lihtsalt väike tõus ja all jää. No nii madalale ma ka ei laskuks, et ostaks autole mingid sokid. Pigem investeerin selle raha
oma hoiupõrsasse, et kunagi quattro saaks osta
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 08.01.11 14:34
|
|
|
Väga õige jutt Keven. Neile kes ei usu , visake end õues kõhuli lume sisse ja proovige ainult käte abil edasi roomata ja juhul kui ei õnnestu või võhm
otsa saab , siis kasutage lisaks jalgu ka
Lumesokkidest nii palju , et üks asi on kasutegur , kuid teine on ka vastupidavus. Näiteks mõni kivi või asfalt lume alt lõhub ilmselt selle kohe
laiali ja siis on sokis auk, mida ilmselt ei nõelu enam ka vanaema.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.01.11 14:41
|
|
|
Ma arvan, et see sokk aitab vaid siis kui tegu kulunud või lihtsalt kehva rehviga. Korraliku naastuga roomab ikkagi paremini.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.01.11 15:26
|
|
|
Eelmisel talvel tahtsin loomkatse tarvis osta sellised vigurid. Kuid nii suuri sokke nagu vaja oli ei toodeta ja jäi katsetamine ära, ~2,6t kaaluva
4x4 masinaga.
Kuigi isegi toonane maaletooja oli asjast sutsakas huvitatud.
|
|
|
|