alaru
huviline
Registreerunud 06.01.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.11 17:04
|
|
|
Mõned küsimused 1,9 TDI 81kw kohta
Tere,
Olen uus Audi omanik, autoks siis pealkirjas nimetatud B5 kerega A4 Avant, 1,9 TDI 81kw mootoriga. Olles nüüd mõned nädalad autoga sõitnud, on
tekkinud mõningad küsimused. Ei hakka eraldi teemasid kõigi küsimustega tegema, ehk keegi ei pahanda, kui siia need kirja panen ja äkki keegi oskab
kommenteerida.
1. Paar korda sõidu ajal on hakanud vilkuma eelsüüteküünalde tuli. Vilgub paarkümmend sekundit ja kustub ära. Käivitumisega probleeme ei ole. Mida see
võib tähendada?
2. Mootori temp. näitab ka peale pikka sõitu ca 70-kraadi, salong läheb viletsalt soojaks ja salongivent. puhub koguaeg täisvõimsusel, et soe sees
oleks. Jahutusvedelikku on piisavalt. Termostaat?
3. Aknad seest koguaeg udused, kuigi salongivent puhub enamasti täisvõimsusel. Salongiõhu filter tuleks vahetada?
Tänud, kui keegi oskab abiks olla.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.01.11 17:10
|
|
|
Vilkuv eelsüüte tuli tähendab viga toitesüsteemis. Vaja arvutiga vaadata mis räägib. Temp tõuseb diislil suht kaua maanteel 90 nega sõites kuskil 15
km, et saavutada 90. aga vahetada on teda suht lihtme lase igaksjuhuks uus korralik asi panna mitte päris odav. Salongiventi võiks hoida natuke
madalamal kiirusel kui täiskiirus siis mootor soojeneb ka kiiremini. Filter vaheta kindlasti ära. Kas magusat jahutusvedeliku lõhna pole salongis? Ega
siserinlusele pole ahi pandud?
|
|
|
alaru
huviline
Registreerunud 06.01.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.11 17:23
|
|
|
Ok, termostaadi ja filtri üritan lähiajal ära vahetada. Jahutusvedeliku lõhna salongi ei tule. Viimasest küsimusest ei saanud aru.. mis see
tähendab?
Ega keegi äkki mingit elektroonilist remondimauali ei oma, olen otsinud, kuid netist leidnud ei ole. Oma algtasemel auto-parandamise oskuste juures ei
oska termostaati ja filtrit üles leida, aga hea meelega teeks ikka ise
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.01.11 18:04
|
|
|
Kui on kliima-automaatikut omav isend, siis konsoolis on auto kujutisega nupp, kus ringjas nooleke - see ongi siseringluse funktsioon, ehk väljast
enam öhku ei ammutata.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
alaru
huviline
Registreerunud 06.01.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.11 18:26
|
|
|
Jep, kliima on olemas, aga autosisest reziimi ei ole kasutanud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
alaru
huviline
Registreerunud 06.01.11
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.11 19:00
|
|
|
Ok, tänud, kasutan edaspidi siis seda AUTO reziimi.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 06.01.11 19:29
|
|
|
Kasulikum ventika kiirust manuaalre˛iimis hoida. Kui mootor on külm, hoida ventika pöördeid madalamal, siis soojeneb ka mootor kiiremini. Pärast võib
natuke juurde panna, küll siis külma-sooja õhu klapp reguleerib vajaliku temperatuuri sisse. Üsna rõve kui algul külma mootoriga hakkab täiega külma
õhku puhuma.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 06.01.11 21:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alaru
Ok, tänud, kasutan edaspidi siis seda AUTO reziimi. |
Ma arvan, et lihtsam oleks kliimasüsteem selgeks õppida. AUTO süsteemi puhul ta puhub kõigepealt ja enamasti jalgadele, nii et kui tahad aknaid jääst
puhtaks saada siis pead ikka manuaalsed re˛iimi kasutama. Udused võivad olla ka seepärast, et autos on palju niiskust, näiteks mattide all jne,
millest hiljem moodustub akendele jää.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.11 21:20
|
|
|
Kui mind vahel sigari rooli lastakse siis seal ma käitun järgmiselt: Käivitan auto, panen süsteemi aknale puhuma temp 20-21c, puhastan auto väljast,
sõidan umbes 5km ja siis alles "auto" peale. Hiljem võib temeratuuri tõsta, kui vajadust. Ei mingit udu klaasidel. Eks see ole iga autoga erinev mis
ta 21c või 30c juures tegelikult teeb/sooja salongi toodab.
|
|
|
lohe
huviline
Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 10.01.11 12:44
|
|
|
Vilkuv eelsüüte tuli võib tähendada ka seda, et piduri pedaali asend pole 000 vaid on 001, ehk peaadli asendi anduri arvates on pidur peal. Kui seda
juhtub vahest sõidu ajal, siis proovi varbaga piduri pedaali üles tõmmata ja vaata kas aitab. Kui aitab siis tead kuskohast viga edasi otsida.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 11.01.11 09:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Tsitaat: | Algselt postitas: alaru
Ok, tänud, kasutan edaspidi siis seda AUTO reziimi. |
Ma arvan, et lihtsam oleks kliimasüsteem selgeks õppida. AUTO süsteemi puhul ta puhub kõigepealt ja enamasti jalgadele, nii et kui tahad aknaid jääst
puhtaks saada siis pead ikka manuaalsed re˛iimi kasutama. Udused võivad olla ka seepärast, et autos on palju niiskust, näiteks mattide all jne,
millest hiljem moodustub akendele jää. |
See on vist küll nii ja naa. Minu autol puhub ntks jaheda mootoriga õhku ainult klaasile. Kui auto käivitan, hakkab klaasile puhuma ja puhub seni,
kuni õhk juba natuke soojenema on hakanud. Samas kui olen AUTO peale vajutanud siis algul ei õuse puhuri kiirus üldse. Käega katsudes tunnen, et
õrnalt juba sooja tuleb ja puhur võiks nüüd juba kiireminigi käia. Seega klõpsin vahel ikka manuaalselt kiirust juurde. Kui mootor on külm, siis püsib
päris pikalt ainult kolm pulka ekraanil, õhku peaaegu et ei tulegi...
|
|
|