DOodlezboy
huviline
Registreerunud 26.10.10
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 29.12.10 19:13
|
|
|
Kaitse läheb läbi
Tervist.
Selline asi siis et kui panen oma spido tabloo valgustuse põhja viskab mõne ajapärast kaitsme läbi. Kus võib lühis väike tekkida või on äkki nõrk
kaitse?
Tänud.
|
|
|
Timmu
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Q
|
postitati 29.12.10 19:42
|
|
|
Mu b4-jal on kustu nr.- spido- ja armatuuri pirnid. Panin uue esimese kättejuhtuva,
välimuset "made in chaina" , 5A kaitsme. Ust avades oli tuba tossu täis. Kustuti ühes ja mobla 110 teises käes olin valmis kõigeks. Võtsin hiinlase
väja- see oli terve. Kui panin uue ja norm välimusega kaitsme , lajatas kohe läbi. Ajapuudusel ei ole rohkem teemaga tegelenud kuid kadun arvama ,et
pagassikaablites
on lühis.
Ehk siis - kae üle pagassi kaablid ja hoidu fuffelkaitsmetest.
|
|
|
|
DOodlezboy
huviline
Registreerunud 26.10.10
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 30.12.10 11:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timmu
Mu b4-jal on kustu nr.- spido- ja armatuuri pirnid. Panin uue esimese kättejuhtuva,
välimuset "made in chaina" , 5A kaitsme. Ust avades oli tuba tossu täis. Kustuti ühes ja mobla 110 teises käes olin valmis kõigeks. Võtsin hiinlase
väja- see oli terve. Kui panin uue ja norm välimusega kaitsme , lajatas kohe läbi. Ajapuudusel ei ole rohkem teemaga tegelenud kuid kadun arvama ,et
pagassikaablites
on lühis.
Ehk siis - kae üle pagassi kaablid ja hoidu fuffelkaitsmetest. |
Kuna auto alles ostsin siis autos vedeliseid juba mingi vuffel kaitsmed:S J Ja kui vahetama hakkasin siis märkasin et vanaomanik oli ka seda kaitset
juba vahetanud. EKs ma vahetasin ära keerasin ereduse väiksemaks ning ning siiamaani pole läbiläind veel, aga seee ebanormaaaln siiski. Ja mul oli ka
kaitse 5ne
|
|
|
Heiks18
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2.6 110kw/ MB 250 / Lada 21073/ VW Passat
|
postitati 03.01.11 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DOodlezboy
Tsitaat: | Algselt postitas: Timmu
Mu b4-jal on kustu nr.- spido- ja armatuuri pirnid. Panin uue esimese kättejuhtuva,
välimuset "made in chaina" , 5A kaitsme. Ust avades oli tuba tossu täis. Kustuti ühes ja mobla 110 teises käes olin valmis kõigeks. Võtsin hiinlase
väja- see oli terve. Kui panin uue ja norm välimusega kaitsme , lajatas kohe läbi. Ajapuudusel ei ole rohkem teemaga tegelenud kuid kadun arvama ,et
pagassikaablites
on lühis.
Ehk siis - kae üle pagassi kaablid ja hoidu fuffelkaitsmetest. |
Kuna auto alles ostsin siis autos vedeliseid juba mingi vuffel kaitsmed:S J Ja kui vahetama hakkasin siis märkasin et vanaomanik oli ka seda kaitset
juba vahetanud. EKs ma vahetasin ära keerasin ereduse väiksemaks ning ning siiamaani pole läbiläind veel, aga seee ebanormaaaln siiski. Ja mul oli ka
kaitse 5ne |
Eelimsel omanikul läks samamoodi kaitse läbi, aint siis kui pani park tulede.
|
|
|
DOodlezboy
huviline
Registreerunud 26.10.10
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 07.01.11 21:31
|
|
|
Kas rohkem ideid pole milles asi olla võib?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 07.01.11 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DOodlezboy
Kas rohkem ideid pole milles asi olla võib? |
Mis autost muidu jutt käib? Pane 10A kitse sinna prooviks. Kas luugijuhtmed juba kontrollisid?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.01.11 22:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DOodlezboy
Kas rohkem ideid pole milles asi olla võib? |
Valgustus muidu põleb normaalselt? Üsna tavaline on, et spidoploki pirnid (ja mitte ainult) vahetatakse oluliselt võimsamate vastu. Kui nüüd
"hoolikas" autoremontija vahetas kõik autosalongi 1,2W pirnid korraga välja ntx 2W vastu siis on pmst võimalus, et põhja keerates kaitse maha põleb.
Kaitse on kaitse ja see hvuhvelkaitsme jutt ilmselt väga tõsiseltvõetav
ei ole. Kõigi elektriseadmete kaitsmisel on insenerid arvestatud suht äärmuslike piiridega, st 5A kaitsme puhul ei ole olulist vahet kas ta põleb maha
4,5 või 8A juures.
Ise olen korduvalt kasutanud parema puudumisel juhtmekiududest valmistatud kaitsmeid ning auto puhul tüüpilise kaitsmisvajaduse (lühise) puhul töötab
ka selline asi mõistliku lahenduse puhul tõhusalt.
Loomulikult ei kehti see jutt elekroonikaseadmete, ülekoormuse või üksikute eraldi ahelate kaitsmise puhul.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
DOodlezboy
huviline
Registreerunud 26.10.10
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 14.01.11 22:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: DOodlezboy
Kas rohkem ideid pole milles asi olla võib? |
Valgustus muidu põleb normaalselt? Üsna tavaline on, et spidoploki pirnid (ja mitte ainult) vahetatakse oluliselt võimsamate vastu. Kui nüüd
"hoolikas" autoremontija vahetas kõik autosalongi 1,2W pirnid korraga välja ntx 2W vastu siis on pmst võimalus, et põhja keerates kaitse maha põleb.
|
Valgusus põleb täiesti normaalselt.Mis ma hakkan sest 10 kaitsmest sinna panema kui ettenähtud on viiene.
|
|
|
Timmu
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Q
|
postitati 25.02.11 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timmu
Mu b4-jal on kustu nr.- spido- ja armatuuri pirnid. Panin uue esimese kättejuhtuva,
välimuset "made in chaina" , 5A kaitsme. Ust avades oli tuba tossu täis. Kustuti ühes ja mobla 110 teises käes olin valmis kõigeks. Võtsin hiinlase
väja- see oli terve. Kui panin uue ja norm välimusega kaitsme , lajatas kohe läbi. Ajapuudusel ei ole rohkem teemaga tegelenud kuid kadun arvama ,et
pagassikaablites
on lühis.
Ehk siis - kae üle pagassi kaablid ja hoidu fuffelkaitsmetest. |
Parandasin pagassijuhtmed ära - ei midagi.
Mässasin kellaplokiga - ei midagi.
Üks päev lahkasin siis edasi oma juhtmeid ,et kust siis toss tuli. Alustasin kaitsmepesa juurest otsinguid. Leidsin pundi, kus oli a 30 juhet, ühe
palja juhtme st. kaitse oli ümbert ära sulanud. Ja nii siis ma järjest lammutasin seda juhtmekimpu, hiljem lisanud vel 1 paljas, kuni jõudsin
süüteluku kanti. Sealt natuke veel ja siis oli asi selge - pardatsoki valgustus. Pirnist aates oli u. 30-40 cm kaablit ilma rüüta. Oleks sealt leegi
võtnud siis oleks masin läind ka vist.
|
|
|
|