Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 Avant 2.8 Quattro - 1992 - american (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 7298)
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.11 18:00 Tsiteeri


Täna sai siis natuke autot lumes katsetamas käidus koos veel kahe nelikveolisega. Läbivus ikka päris hea võrreldes Passatiga, see ainult kinni istuski igalpool ja lõpus ikka päris hullusti nii, et auto kätte saamiseks läks aega 2 tundi.

Täna sai autost mõned pildid ka telefoniga tehtud:P
http://www.upload.ee/image/1025719/Foto-0010_e1_e1.jpg
http://www.upload.ee/image/1025720/Foto-0011.jpg
http://www.upload.ee/image/1025721/Foto-0013.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.11 18:42 Tsiteeri


Kas keegi oskaks öelda, et miks jääb vahel gaas ise peale ca 4000 pöörde juures ja siis lisad gaasi ja tuleb ise maha tagasi:S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Priitk
huviline



Registreerunud 25.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.11 18:59 Tsiteeri


SEst se pool kuu kust gaasitross üle jookseb on must ja niiske ja tross külmub kinni sinna külge.Se ära puhastada ja mingit niiskuse eemaldajat peale lasta.Minul toimib ilusti peale seda toimingut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.11 18:15 Tsiteeri


Kas keegi oskaks öelda kus asub salongisoojenduse reostaat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim105
huviline



Registreerunud 02.01.11
Asukoht: Räpina
Kasutaja on eemal

Auto: Vw GolfLD mk1 '79 Vw JettaTX mk1 '83 Audi B3 2.0 '89 Audi Avant C3Q '87 Vw Passat B3 '88

postitati 08.01.11 02:06 Tsiteeri


Sportlikust huvist kas 2 viimast pilti tehtud Peipsi teel. Meenutab õudsalt.
Muidu kena aparaat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.11 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim105
Sportlikust huvist kas 2 viimast pilti tehtud Peipsi teel. Meenutab õudsalt.
Muidu kena aparaat.


Jah, on küll seal tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.11 18:30 Tsiteeri


Täna vahetasin siis süütelukupõhja ära lootes, et soojendus hakkab peale seda ilusti tööle, aga ei hakand:S Süütelukupõhi iseenesest päris odav 150.- Kas keegi oskaks öelda mida võiks veel kontrollida selle soojenduse asjus. Järgmiseks tahaks soojenduse reostaadi ära vahetada, et äkki selles viga aga millegi pärast ei usu seda:S Kui kellegil olnud selline viga siis võiks kirjutada, sest tõesti ei oska enam midagi teha:S

Vana süütelukupõhi, Mingi mõra oli ka sellel sees ja nagu mingi vedru moodi asi oli väljas.
http://www.upload.ee/image/1038566/Foto-0025.jpg
Igatahes sai uus süütelukupõhi ka pandud
http://www.upload.ee/image/1038572/Foto-0026.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 08.01.11 18:35 Tsiteeri


Kas kliima süsteemis veakoode pole sees ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.11 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Procon-Ten
Kas kliima süsteemis veakoode pole sees ?


Kuidas neid veakoode vaadata saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Procon-Ten
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX

postitati 08.01.11 20:40 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=19663&page=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.01.11 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Kas tõesti on auto Eestisee toodud 1994? See võis ikka tol ajal ülivinge vaatepilt olla kui vanade opelite ja vene masinate seas liikus nelikveoline kaks aastat vana Audi:P.

Mäletan ehedalt uusi sadasid 90-te alguse linnapildis. Väga nooblid nägid välja. :)

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
4-6 on seal tühjad, aga peaks tähistama tsingitud kere. Kui 4-6 kõik on Z-tähed, siis on üleni tsingitud, kui 2 Z-tähte, siis katuse osa tsinkimata vms...

Jura. Kõikide Audide VIN'i algus on WAUZZZ. Tsingiga ei ole seal mingit pistmist, Z-tähed on mitte kasutusel olevate kohtade tähistamiseks. Zero information - võid edaspidi nii meelde jätta.

Tsitaat:
Algselt postitas: american
Siis võtsin kliimaploki maha ja vaatasin ega seal külmjooted lahti pole...

Külmjoode ei ole jooteliik. Külmjoode on katkimurdunud jootekoht. Ei anna ühendust, surnud, külm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
american
huviline



Registreerunud 27.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.11 20:12 Tsiteeri


Täna remontisin siis autot jälle natuke. Käigukang käis nagu lehmajalg ja siis võtsin selle lahti ja vaatasin mis viga, see raud mis ümber kangi, mis peaks olema tegelikkuses kere külge kinnitatud oli sealt lahti tulnud. Puurisin uued augud ja panin poltidega kinni ja tulemus väga hea.

Täna vahetasin soojenduse relee ka igaksjuhuks ära aga soojendus ikka tööle ei hakand. Siis kiskusin soojendusmootori maha. Kui mootori küljest juhtmed korraks lahti võtta ja tagasi panna siis nagu hakkab korraks tööle aga jääb seisma. Siis proovisin sinna tavalist mingit 12v mootorit ja sellega nagu toimis, sai kiirust reguleerida jne... siis proovisin veel uuesti õiget mootorit aga siis hakkas see töötama aind lõppkiirusel, kiirust maha võttes see nagu mootorile ei mõjunud:S siis proovisin jällle selle teise mootoriga ja see töötas ka nüüd aind viimasel kiirusel. Vaatasin kõik juhtmed ja ühendused üle aga viga ei leidnud. Nüüd töötab siis soojendus aind viimasel kiirusel kui auto käib, kuigi ekraanil näitab, et soojendus jumala nullis. Ei tea mis viga on:S suht siiber sellest soojenduse värgist juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 10.01.11 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black

Jura. Kõikide Audide VIN'i algus on WAUZZZ. Tsingiga ei ole seal mingit pistmist, Z-tähed on mitte kasutusel olevate kohtade tähistamiseks. Zero information - võid edaspidi nii meelde jätta.


Uurisin nüüd netist ka selle kohta ja ongi nii jah et ei näita see tsinkimise kohta infot, millegipärast uskusin ühe tuttava juttu.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.11 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Jura. Kõikide Audide VIN'i algus on WAUZZZ. Tsingiga ei ole seal mingit pistmist, Z-tähed on mitte kasutusel olevate kohtade tähistamiseks. Zero information - võid edaspidi nii meelde jätta.

Natuke veel nokiks. Kõikide Audide VIN-i algus ei ole WAUZZZ. On ka WUAZZZ-algusega ehk mudelid, mis komplekteeritud Quattro Gmbh-s, kuid kannavad siiski Audi märki. (S6 Plus ja kõiksugu RS-id)
Ma usun, et Black teadis seda, kuid see on ka niisama huvitav fakt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.01.11 05:31 Tsiteeri


Teadsin. Isegi mõtlesin sellele see hetk, kuid ei hakanud sisse tooma, kuna sel juhul on ju jah tootjaks Quattro Gmbh. Pole küll nii eraldi värk, nagu mersu puhul Brabus (igaks juhuks lisan, et neilgi on vahel ninas kolmeharuline täht), kuna autol on ikkagi neli rõngast ninas, kuid siiski.

Minu B4q passis oli eelmisest omanikust volksile omane WVW algus. Sai päev pärast enda nimele regamist ARK'is õigeks vaieldud ja parandada lastud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 11.01.11 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: twistY
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Jura. Kõikide Audide VIN'i algus on WAUZZZ.

Natuke veel nokiks. Kõikide Audide VIN-i algus ei ole WAUZZZ. On ka WUAZZZ-algusega ehk mudelid, mis komplekteeritud Quattro Gmbh-s, kuid kannavad siiski Audi märki. (S6 Plus ja kõiksugu RS-id)
Kui juba eranditest rääkima sai hakatud, siis ainsa Audi mudelina on RS2 VIN koodi alguseks üldse WAC, ning tegu polevat mitte B4 Avantiga vaid P1 Avantiga. Samuti 11. Z RS2 VIN koodis tähistab tühja info asemel Zuffenhausen/Stuttgarti tehast.

Olevat veel olemas ka TRU Ungari tehase tähiseks, WA1 SUV'de jaoks.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]