Audi 100 2.4D - 1991 - quatro
Autoks siis Audi 100 2.4D 60kW
http://www.hot.ee/limpseidi/Audi/PIC-00001.jpg
Auto minu käes olnud peaaegu ühe aasta.
Kui auto ostetud sai ja paar pärva sõidetud, siis ilmnesid esimsesed vead ühesõnaga mootorile tuli kap.remont teha.
Üldiselt ole autoga rahul, kuigi nipetnäpet on teha.
Vahettatud sai siis:
Ventilaatori tiivik+laager
Vent.rihma rull
eelsüüteküünlad, mis nüüd lähevad uuesti vahetusse
raam saaled
mootori padjad mis on anduriga
rooliv.pump
generaatori laagrid+generaatori rem.
vända esimene ja tagumine sk
klapipuksid
sisselaske klapid
kepsu saaled
pihusti otsad, nüüd läheb vahetusse koos pihustite enditega, kuna ei jää pidama- lekivad
nuka esimene ja tagumine sk
plokikaane poldid
hüdrotõukurid
tosooli ja termost flants
klapis. tihendid
kolvirõngaste vahetus
hammasrihm+rullikud+veepump
väljalaske klappide lihvimine
plokikaane lihvimine
kütuse näidik ei toiminud sai ka selle kordatehtud
Esisillas vahetatud kõik puksid ja asjad, pukside ja asjade vahetamine see oli ka oma moodi ooper
selleks et auto passi järgi oli võimatu sinna midagi osta.NT audi
originaal sharniir oli läbimõõdult väiksem(jäi loksuma) kui vana, siis saigi avastatud et auto on pool ameeriklane
Autot sai ültse selle prast remontima hakatud et kusagilt külje pealt jooksis õli aga ei teadnud kust. MIllegi pärast oli ka moororis õli rõhk suureks
läinud, hakkas igalt poolt tihendite vahelt õli välja ajama. Remondi käigus selgus mis rõhk suureks läks kui olime karteri tuulutuse juurde jõudnud.
Eelmine omanik oli rem. teinud ja ja karteri tuulutuse voolikusse 12se polidi ette löönud
Kõik tööd oli ta poolikuks jätnud nii et ühe asja kulumine viis teise asjani.
Üv läbis puhtalt, tahma oli 0,44. Ülevaatusel küsiti et kas bensiin või diisel, ma ytlesin et diisel, need vennad ütlesid seal et töödab küll sama
vaikselt kui bensiinikas
Nüüd ongi vaja vahetada amordid ja piduriklotsid ja kunagi hiljemas tulevikus ka värvimine.
|