Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.4D - 1991 - quatro (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1942)
quatro
huviline

Avatar


Registreerunud 22.05.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4D. MB E220

postitati 27.12.10 12:19 Tsiteeri
Audi 100 2.4D - 1991 - quatro



Autoks siis Audi 100 2.4D 60kW
http://www.hot.ee/limpseidi/Audi/PIC-00001.jpg
Auto minu käes olnud peaaegu ühe aasta.
Kui auto ostetud sai ja paar pärva sõidetud, siis ilmnesid esimsesed vead ühesõnaga mootorile tuli kap.remont teha.
Üldiselt ole autoga rahul, kuigi nipetnäpet on teha.
Vahettatud sai siis:
Ventilaatori tiivik+laager
Vent.rihma rull
eelsüüteküünlad, mis nüüd lähevad uuesti vahetusse
raam saaled
mootori padjad mis on anduriga
rooliv.pump
generaatori laagrid+generaatori rem.
vända esimene ja tagumine sk
klapipuksid
sisselaske klapid
kepsu saaled
pihusti otsad, nüüd läheb vahetusse koos pihustite enditega, kuna ei jää pidama- lekivad
nuka esimene ja tagumine sk
plokikaane poldid
hüdrotõukurid
tosooli ja termost flants
klapis. tihendid
kolvirõngaste vahetus
hammasrihm+rullikud+veepump
väljalaske klappide lihvimine
plokikaane lihvimine
kütuse näidik ei toiminud sai ka selle kordatehtud
Esisillas vahetatud kõik puksid ja asjad, pukside ja asjade vahetamine see oli ka oma moodi ooper
:D selleks et auto passi järgi oli võimatu sinna midagi osta.NT audi originaal sharniir oli läbimõõdult väiksem(jäi loksuma) kui vana, siis saigi avastatud et auto on pool ameeriklane:D
Autot sai ültse selle prast remontima hakatud et kusagilt külje pealt jooksis õli aga ei teadnud kust. MIllegi pärast oli ka moororis õli rõhk suureks läinud, hakkas igalt poolt tihendite vahelt õli välja ajama. Remondi käigus selgus mis rõhk suureks läks kui olime karteri tuulutuse juurde jõudnud. Eelmine omanik oli rem. teinud ja ja karteri tuulutuse voolikusse 12se polidi ette löönud:mad:
Kõik tööd oli ta poolikuks jätnud nii et ühe asja kulumine viis teise asjani.
Üv läbis puhtalt, tahma oli 0,44. Ülevaatusel küsiti et kas bensiin või diisel, ma ytlesin et diisel, need vennad ütlesid seal et töödab küll sama vaikselt kui bensiinikas :D
Nüüd ongi vaja vahetada amordid ja piduriklotsid ja kunagi hiljemas tulevikus ka värvimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 27.12.10 12:50 Tsiteeri


Võiksid ju ikka rohkem juttu kirjutada et kuidas mis ja kes, siis huvitavam lugeda ja pane pilte juurde. Muidu edu ikka autoga .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.3% - SQL: 75.7%]