Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 TDI BDH mootori ebaühtlane töö (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2446)
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 21.12.10 22:35 Tsiteeri
2,5 TDI BDH mootori ebaühtlane töö



Tere,

Probleem 2,5 tdi (bdh) mootoriga, külmalt käivitub ilusti(-15) ja käib ühtlaselt, kuid peale mõne minutilist töötamist(kui küünlad kaovad tagant ära) hakkab mootor kergelt vahele jätma ja ja toorest diisli haisu ajama. See kestab kuni mootori 80-90 kraadi saavutamiseni siis nagu asi paraneks ja mootori töö muutub taas ühtlaseks. Kuid ei kao ära ühtlase gaasiga sõites nõksutamine, samal hetkel gaasi lisades kiirendab normaalselt, jõud-kiirendus olemas.
Ajus veakoode pole, uued pihusti otsad, filtrid õlid jutud.
Ainukese asjana pole jõudnud sõidu ajal VAG-ga mootorit monitoorida, et mis siis pumbas küttekogus teeb.
MAF reageerib korralikult siseneva õhukoguse muutmisel.

Samas ülv oli tahm küll piiri lähedal 2,94 kuid tuleks kindlasti vist karteri tuulutus ka üle vaadata. Pumpa veel maha kakkuma ei kipuks, juhtpihusti takistus oli normi piires +20 kraadi juures 100 oomi.

Võibolla on kellegil ideid, mida edasi teha või on samalaadseid juhuseid olnud?


Meelis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 22.12.10 04:29 Tsiteeri


Proovi 3. pihustaja juhe lahti võtta. Vika võib selles olla, et annab pumpale valet infot.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 22.12.10 21:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Proovi 3. pihustaja juhe lahti võtta. Vika võib selles olla, et annab pumpale valet infot.


Milleks juhtpihustit lahti ühendada, kui takistus on normipärane, aju ei oska siis enam eriti üldse juhtida pihustatavat kütuse hulka.


Sai proovitud sõitva autoga monitoorida kütuse kogust, ühtlastel pööretel suht tihti muutub see väärtus ajupoolt ette antud vs tegelikkus, kuigi samas mootori koormus oli samalaadne.
Milline võiks olla pumba otsas oleva solenoidi, mis teeb kütusekogust parameetrid? Tunduks nagu viga pesitseks seal.
Ajus endiselt 0 veakoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veikko85
huviline



Registreerunud 27.07.11
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.11 03:13 Tsiteeri
sama



Endal hetkel samad sümptomid.
Huvitaks väga kuidas said vea parandatud?

veikko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 27.07.11 16:31 Tsiteeri


Põhiprobleem oli minu autol sellest, et mootoril oli ülemine otsi ikika nii kulunud st (klapid juhtpuksid) et isegi uue juhtpuksiga jäi lõtk 0,5mm. Läbisõitu rohkem kui pool milli.
Tee korralik kaane remont, kontrolli kõik pihustid üle, süüde korralikult paika siis võid kindlat edasi kulgeda. Edu :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.11 20:32 Tsiteeri


Minu soovitus 2,5TDI omanikele - statoili stardikas, ehk kanister bensu ja tikud. :) Nali naljaks aga minumeelest vähist on lihtsam lahti saada kui 2,5st täitsa terveks "ravida".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]