Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 80 B4 kelladevalgus + spido ei tööta (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3542)
Ailer
huviline



Registreerunud 13.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.10 00:48 Tsiteeri
80 B4 kelladevalgus + spido ei tööta



Et siis Audi 80 B4 spidomeeter ei tööta, tahho ja muu toimib. Samas ka kelladevalgus ei toimi. Toimib ainult kella valgus(tahhoka all) kui tuled kustu panna.
Kust alustada vea otsinguid?
Kaitsmed kõik korras....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndreasS
huviline

Avatar


Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm

postitati 20.12.10 05:12 Tsiteeri


Alustada võib alati kõige lihtsamast. Kas juhtmed on korralikult ühendatud ja kas pirnid on terved.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 05.01.11 07:29 Tsiteeri


Kasutan ära teemat ja kirjeldan enda probleemi. Ehk kellegi mõtteid enne kui järgmise mõttetu kulutuse teen.

Nimelt ühel hetkel peale geneka harjade surma vajusid nulli ka kõik näidikud peale bensunäidiku. Küll aga valgustus oli korras. Lisaks hakkas põlema õlituli, olgugi, et õlitase täiesti OK. Võimalik, et see harjade ja kellaploki probleem oli lihtsalt kokkulangevus ... või siis mitte.

Igatahes tehtud on järgmised protseduurid:

- Kaitsmed kontrollitud ja korras.
- Näidikuplokk korduvalt pilbasteks võetud ja kõik juhtmed, ühendused jm vidinad korras. Kõik vajalikud seibid ühenduste tagamiseks igal pool olemas. Üleüldse pole näidikuplokk varem kunagi lahti käinud (kleebis oli terve). Peale esimest jootmist kustus paari päeva jooksul ära õlituli, kuid peale teistkordset jootmist ja tina lisamist hakkas taas põlema ja teeb seda kuni tänaseni.
- Trükiplaat üle joodetud (k.a pistikud ja pingestabilisaatori pesa) ja tina lisatud kõikidele punktidele.

Kahtlustasin ka seda, et äkki mingi muu juhe kuskilt kehvasti kinni saanud seoses salongiradiaatori vahetusega aga samas on see vähetõenäoline, kuna tekkis täiesti äkitselt ja just vahetult peale geneka harjade otsa saamist.

Ühel hetkel igatahes avastasin, et peale korraliku obaduse andmist vastu armatuuri hakkab spidomeeter tööle - nii ma siis sõitsin vahelduva eduga armatuuri pekstes. Hetkel on sedasi, et suuremalt jaolt töötab spidomeeter vabatahtlikult, kuid vahepeal kukub järsku nulli. Bensunäidik on algusest saati töökorras olnud. Teine pool näidikuplokist on nullis - tahhomeeter ja jahutusvedeliku temp.

Küsimus:
- Kas geneka harjade lõppemine võis sellele väiksele pingestabilisaatorile (kolme jalaga, trükiplaadi küljes) mingit kahju teha, et probleemid sellest tingitud. Miks ma ise pole seda uskunud on see, et pool näidikutest töötab. See pingestabilisaator on Forss-is kohe olemas ka, kuid maksab see peaaegu sama palju, kui B4 kellad ise - 200 EEK. Kui keegi seda pingestabika asja kinnitaks, siis ostaks selle kohe ära.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 05.01.11 12:59 Tsiteeri


Ma ise kahtlustan, et tekkis ülepinge ja kellad ei pidanud vastu. Väga hea oleks kui sa saaksid kontrollida teiste kelladega.
Pingestabilisaatori võid üle mõõta. Vaata kas pinge väljub sealt.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 25.02.11 16:28 Tsiteeri


Ajapuuduse tõttu pole jõudnud antud probleemiga tegeleda ja sõidan sedasi tänaseni. Spido töötab ja kilomeeteid loeb.
Nüüd mõni aeg tagasi hakkas täiesti suvalisel hetkel sõidu ajal tööle ka tahhomeeter. Tundub, et ca 200 pöördega näitab valesti aga see on juba huinamuina. Igatahes ei tööta iga sõiduga vaid samuti lambist viskab tööle ja alguses töötab jõnkslikult.
Tea, kas poole aasta pärast on probleem lahenenud juba - isetervenevad kellad :).
Igatahes äkki on nüüd kellelgi ideid, milles asi võib olla? Õlituli põleb endiselt ja jahutusvedeliku tempi ei näita.
Mul on endal tekkinud väike kahtlus, et ehk on asi seotud külmaga?


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 26.02.11 07:30 Tsiteeri


Eks kuskile ole ikkagi mingi külmakas sisse jäänud. Teise ploki katsetamine on hea idee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 13.04.11 09:45 Tsiteeri


Jõudsin siis asjaga lõpuks sinnamaani ka, et proovisin teist kellaplokki. Ülla-ülla, tulemus sama - töötab ainult bensunäidik ja spidomeeter. Ülejäänud kutud.
Kus võib sellisel juhul kala peituda? Armatuuri taga ei ole eritist pistikute mängu, mis oleks võinud lahti ununeda. Lisaks tekkis see probleem ca nädal peale soojendusradika vahetamist, mitte kohe.
Kas äkki kuskil juhtmetes mingi lühis?


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 13.04.11 11:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Jõudsin siis asjaga lõpuks sinnamaani ka, et proovisin teist kellaplokki. Ülla-ülla, tulemus sama - töötab ainult bensunäidik ja spidomeeter. Ülejäänud kutud.
Kus võib sellisel juhul kala peituda? Armatuuri taga ei ole eritist pistikute mängu, mis oleks võinud lahti ununeda. Lisaks tekkis see probleem ca nädal peale soojendusradika vahetamist, mitte kohe.
Kas äkki kuskil juhtmetes mingi lühis?


Toide on paljudel asjadel ühine aga mass on erinev nii-et kontrolli massi olemasolu B pistik pin 6 pruun juhe. Ühenda sinna prooviks täiendav massi juhe.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 05.05.11 18:56 Tsiteeri


Minu mure lahendatud - üks pistik oli kergelt lahti jäänud.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]