Ailer
huviline
Registreerunud 13.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.10 00:48
|
|
|
80 B4 kelladevalgus + spido ei tööta
Et siis Audi 80 B4 spidomeeter ei tööta, tahho ja muu toimib. Samas ka kelladevalgus ei toimi. Toimib ainult kella valgus(tahhoka all) kui tuled kustu
panna.
Kust alustada vea otsinguid?
Kaitsmed kõik korras....
|
|
|
AndreasS
huviline
Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm
|
postitati 20.12.10 05:12
|
|
|
Alustada võib alati kõige lihtsamast. Kas juhtmed on korralikult ühendatud ja kas pirnid on terved.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 05.01.11 07:29
|
|
|
Kasutan ära teemat ja kirjeldan enda probleemi. Ehk kellegi mõtteid enne kui järgmise mõttetu kulutuse teen.
Nimelt ühel hetkel peale geneka harjade surma vajusid nulli ka kõik näidikud peale bensunäidiku. Küll aga valgustus oli korras. Lisaks hakkas põlema
õlituli, olgugi, et õlitase täiesti OK. Võimalik, et see harjade ja kellaploki probleem oli lihtsalt kokkulangevus ... või siis mitte.
Igatahes tehtud on järgmised protseduurid:
- Kaitsmed kontrollitud ja korras.
- Näidikuplokk korduvalt pilbasteks võetud ja kõik juhtmed, ühendused jm vidinad korras. Kõik vajalikud seibid ühenduste tagamiseks igal pool olemas.
Üleüldse pole näidikuplokk varem kunagi lahti käinud (kleebis oli terve). Peale esimest jootmist kustus paari päeva jooksul ära õlituli, kuid peale
teistkordset jootmist ja tina lisamist hakkas taas põlema ja teeb seda kuni tänaseni.
- Trükiplaat üle joodetud (k.a pistikud ja pingestabilisaatori pesa) ja tina lisatud kõikidele punktidele.
Kahtlustasin ka seda, et äkki mingi muu juhe kuskilt kehvasti kinni saanud seoses salongiradiaatori vahetusega aga samas on see vähetõenäoline, kuna
tekkis täiesti äkitselt ja just vahetult peale geneka harjade otsa saamist.
Ühel hetkel igatahes avastasin, et peale korraliku obaduse andmist vastu armatuuri hakkab spidomeeter tööle - nii ma siis sõitsin vahelduva eduga
armatuuri pekstes. Hetkel on sedasi, et suuremalt jaolt töötab spidomeeter vabatahtlikult, kuid vahepeal kukub järsku nulli. Bensunäidik on algusest
saati töökorras olnud. Teine pool näidikuplokist on nullis - tahhomeeter ja jahutusvedeliku temp.
Küsimus:
- Kas geneka harjade lõppemine võis sellele väiksele pingestabilisaatorile (kolme jalaga, trükiplaadi küljes) mingit kahju teha, et probleemid sellest
tingitud. Miks ma ise pole seda uskunud on see, et pool näidikutest töötab. See pingestabilisaator on Forss-is kohe olemas ka, kuid maksab see peaaegu
sama palju, kui B4 kellad ise - 200 EEK. Kui keegi seda pingestabika asja kinnitaks, siis ostaks selle kohe ära.
 ;

|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 05.01.11 12:59
|
|
|
Ma ise kahtlustan, et tekkis ülepinge ja kellad ei pidanud vastu. Väga hea oleks kui sa saaksid kontrollida teiste kelladega.
Pingestabilisaatori võid üle mõõta. Vaata kas pinge väljub sealt.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.02.11 07:30
|
|
|
Eks kuskile ole ikkagi mingi külmakas sisse jäänud. Teise ploki katsetamine on hea idee.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 13.04.11 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Jõudsin siis asjaga lõpuks sinnamaani ka, et proovisin teist kellaplokki. Ülla-ülla, tulemus sama - töötab ainult bensunäidik ja spidomeeter.
Ülejäänud kutud.
Kus võib sellisel juhul kala peituda? Armatuuri taga ei ole eritist pistikute mängu, mis oleks võinud lahti ununeda. Lisaks tekkis see probleem ca
nädal peale soojendusradika vahetamist, mitte kohe.
Kas äkki kuskil juhtmetes mingi lühis? |
Toide on paljudel asjadel ühine aga mass on erinev nii-et kontrolli massi olemasolu B pistik pin 6 pruun juhe. Ühenda sinna prooviks täiendav massi
juhe.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|