Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 2.6 - 1996 - audi_a4_v6 (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 8685)
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.03.11 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rempspoiss
Minul ei ole kunagi ülevaatusel kontrollitud ketaste soonilisust ja veel vähem rihma:D Aga jätan need asjad meelde, kui järgmine kord minek on, siis ütlen, et las vaatavad;)

Muidugi olin ma nendest märkustest teadlik, mul endalgi silmad peas, paraku aga on alati mingid finantsilised piirangud ja ega tegelikult toimisid esipidurid temasõnul suurepäraselt;)
Elvas ollakse päris põhjalik, samas aga ollakse vastutulelik, mul ei ole korduvat näiteks ühel varasemal korral eelmise a4-ga vormistatud, lihtsalt tehti ülavaatus ära, siis öeldi, et mine vaheta esiklaas ning tagapidurisuport ära ja tule siis tagasi, et nemad ei hakka passi määrima, kui ma ise ei soovi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.05.11 12:34 Tsiteeri


Auto kestab kenasti ja ega palju ei sõidagi sellega, ca 1000km kuus tuleb, aga midagi nagu tahaks kirjutada, sest remondivaba nädalavahetus siiski ei olnud:D Kuna mul teise auto kohta teemat pole, siis mainiksin siinkohal hoopis selle ära, kuidas nädalavahetusel sai nagu tagumikuaugu kaudu südameoperatsiooni tehtud:P
Nimelt vahetasin ära a4 2,0 ALT mootoril vänvõlli asendianduri, selle leidmiseks aga kulus juba tükk aega, aga üles ta lõpuks leidsin (mööda juhet minnes, mis läks ikka ime kohtadest läbi), asi on ikka pealt lähenedes väga nurga taga ning kogu see kapoti alune väga tihe (ei saagi aru, kuidas 4,2 v8 sinna mahub) ja ega näpuga nagu puutuma ei ulatunudki, sest ei tahtnud väga lammutada, eest võtsin ära ainult paisupaagi ja sisselaske õhu plasttorud. Igatahes sai andur poldist lahti keeratud ja võtme ning magnetiga polt välja tõstetud, vana andur kruvikeeraja otsaga kõrvale lükatud ja uus sisse lükatud kruvikeeraja otsaga ning siis jälle polt tagasi, vana anduri kaabel läheb igatahes sellisest kohast, et see jäigi sinna rippuma:D:D Igatahes asi sai tehtud ja käed näevad välja nagu igalt poolt pressi all käinud, sest olid kogu aeg küünarnukini kuskile vahele topitud:( Paar nädalat varem sai sellel ka tagupiduriklotsid ära vahetatud ning veendutud, kui keeruliseks on tagasild tehtud võrreldes kasvõi c4 a6-ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 25.05.11 12:59 Tsiteeri


Tekkis üks küsimus tagantjärgi: vahetasin mõniaeg tagasi tagaamorti (tundus, nagu kolksuks) ning minu imestuseks ei olnud vedru ülemise otsa ja taldriku vahel kummipatja, vedru otsa asend oli hoopis selle taldriku sisse vormitud ja kõik. Mäletan, et b5 a4-l oli ikka üleval ka kummipadi. Tagaots tundub ikka kuidagi jäik ja põrutav olevat (midagi ei kolksu), äkki peaks sinna ikka natuke kummi vahele panema? Üleüldse tundub auto kuidagi jäik, esipoolraami tagumistest puksidest üks pidi ka viletsas seisus olema, eks vahetan varsti mõlemad ära, siis näeb, kas läheb pehmemaks:P
Kas seal tagasillas peale tagasillapukside veel mingeid pukse on? See diagonaalvarras tundub ka nagu mingite puksidega kinni olevat või ma eksin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.06.11 07:52 Tsiteeri


Esipoolraami tagumised puksid otsustasid nüüd ka päris lõnksuma hakata, uued on tellitud, seega lähiajal plaanin ise ära vahetada, siin foorumis juhendeid piisavalt:) Tellisin www.acar.ee lehelt ja soovisin midagi natuke paremat, no näiteks febi pukse, aga laoseisud null ja pidingi tellima SLRid, sealt poest öeldi, aga et samast tehasest tulevad febidega ja vahet pole:) Eks näis! Tellitud sai ka teine tagumine amort, amorditest küll näitas, et toimib, aga auklikul kruusateel päris vaikne ei ole.
Justkui minu jaoks auto liiga jäiga oleku vastu soovitati ka vana kulunud rohtu: kõrgemad rehvid, allolev 205/55 R16 asendub ilmselt sügisel 205/60 R16 lamellidega, tahaks mingi 400euriga hakkama saada, seega eks näis, mis soodukad tollel hetkel on!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.06.11 09:19 Tsiteeri


Tagasilla diagonaalil on töesti puksid.
Eks pilt ütleb enam, kui sönad.

http://www.vagcat.com/p/B118/500200.png

Lisaks vedrustuse kohta ko koheselt pildi...tundsid mingi kummimuhvi üle muret.

http://www.vagcat.com/p/B118/511100.png

Mis värvi märkidega vedrud all on?
Söltuvalt nendest ka jäikus.
Pakuti nendele kollane/oranz; valge/oranz ja valge/sinine.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.06.11 10:11 Tsiteeri


Tänan, Kuits, eks vedru märke hakkan otsima, kui vahetan amorti, siis teen vedru puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.06.11 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tänan, Kuits, eks vedru märke hakkan otsima, kui vahetan amorti, siis teen vedru puhtaks.

Pole tänu väärt.
Vedru märkide ja tugevuse kohta on samuti mäletamist mööda foorumis küsitud/uuritud, kuid selget ja konkreetset vastust pole vist tulnud, samuti ei ole nt. mulle neti avarustes tuulates midagi silma hakanud, mis antud asjale vihjata vöiks.
Edukat toimetamist!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.06.11 19:15 Tsiteeri


Nonii, probleemid tulevad tavaliselt ikka karja kaupa. Täna hommikul otsustas (vist) juhipoolne ratas hakata mingil kiirusel ragistama, teistel kiirustel nagu natuke uluks (võibolla oli seda isegi natuke varem kuulda ja roolist nagu tunda, raske öelda). Lasin Atlantes kontrollida laagreid, öeldi, et need on korras, välimised poolteljeotsad oleks minu pakkumine, silma järgi nagu kõik korras, juhipoolne ainult nagu natuke õline ühest kohast. Tõstsin tungiga ühe ratta üles, keerasin, loksutasin, ei midagi, kõik tihe, sama ka teise poole rattaga. Siiski lähen vast selle peale välja, et ostan ühe välimise pooltelje otsa ja vahetan juhipoolse ära, kust mujalt see rägin ikka tulla saab!!
Ega kontrollis ka nemad enamat teha vist ei saa?
Lugesin siin foorumis ka vastavad teemad läbi ja poolteljeots tundub loogiline, vaevalt, et äkki reduktor (differ) sellist jama teeb, eriti veel, kui tuleb nagu ikka ratta juurest?
Vaatasin just, et hakkab raha ka iluvigade likvideerimiseks üle jääma, aga tundub, et seda probleemi pole:D Vanade autode rõõmud!

EDIT: Sai täna hommikul siis uuesti kontrollis käidud ja öeldi, et poolraami puksid on lihtsalt nii läbi, et mingil kiirusel hakkab poolraami ots vastu klobistama, pooltelje otsa viga nende arust küll ei ole, ilmselt tuleb siis pukside vahetus kiiremas korras ära teha:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.06.11 12:52 Tsiteeri


Täna said ka siis veel uued veljepoldid ostetud, vanadega oli juba probleeme, tuleb enne uued panna, kui tõsisemalt jamamist oleks! Lisaks sellele näevad läikivad ka paremad välja, kui need mustad ja roostes vanad.

EDIT: Vahetasin poolraami puksid ära, aega läks ca 2-3h, lihtne töö, tagumised on ju lihtsalt mõne poldiga kinni, ei mingit pressimist, oleks saanud ka kiiremini, aga võtsin lihtsalt asja rahulikult, kõik süptomid kadunud:) Rattad said uuesti kinni siis juba uute poltidega, panin määret ka vahele ehk enam kinni ei jää! Iga nokitsemise ja remondiga saab nagu masin hingelähedasemaks, ilmselt võtangi müügist varsti maha ja pean seda veel aastaid;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 11.06.11 15:41 Tsiteeri


Nonii, söön oma viimase postituse viimaseid sõnu ning auto on kindlasti müügiks, sest eile õhtul sai siis Tallinnast see:
http://static2.album.ee/files/1006/17/large_25154431_ac4r.jpg
ära toodud ja kolme masinat pole vaja. Varsti tuleb ka uue masina kohta teema, aga mainiksin ära, et ideaalses korras masinaga päris tegu polnud, nagu omanik kuulutuses väitis, aga järelikult polnud ka väga hull, sest ära ma selle võtsin:D
Vihjeks veel nii palju, et põhja alla kiigates on näha, et esivõrel peaks veel ka üks kirjake ilutsema:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 11.06.11 16:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Nonii, söön oma viimase postituse viimaseid sõnu ning auto on kindlasti müügiks, sest eile õhtul sai siis Tallinnast see:
http://static2.album.ee/files/1006/17/large_25154431_ac4r.jpg
ära toodud ja kolme masinat pole vaja. Varsti tuleb ka uue masina kohta teema, aga mainiksin ära, et ideaalses korras masinaga päris tegu polnud, nagu omanik kuulutuses väitis, aga järelikult polnud ka väga hull, sest ära ma selle võtsin:D
Vihjeks veel nii palju, et põhja alla kiigates on näha, et esivõrel peaks veel ka üks kirjake ilutsema:cool:

Quattro :cool: Kiikasin korraks seda pilli isegi. Nelikvedu on otsingus alati vaikimisi ja jäi silma. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 11.06.11 16:11 Tsiteeri


Pildi pealt tundub suht sile isend see coupe. A6 veel alles? Tahaks endale kah uut aga tuua millegipärast myyk väga ei lähe, kuigi endal quattro lisaks. Kuidas sul, kas huvilisi on A6le?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 11.06.11 16:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Pildi pealt tundub suht sile isend see coupe. A6 veel alles? Tahaks endale kah uut aga tuua millegipärast myyk väga ei lähe, kuigi endal quattro lisaks. Kuidas sul, kas huvilisi on A6le?

Coupe on väljast ja teatud eranditega ka seest nagu uus, äsja täielikult üle värvitud. A6 vastu on erinevaid vahetusi pakutud ja ühega pidi ka sularaha vastu diiliks minema, aga mõtlesin vist tsipa kaua ja jõudis lõuna eestist odavama saja võtta, hiljem sain teada, et esmamulje väga hea ei ole tal sellest sajast:P
Arvan, et igale autole on ostja, küsimus on hinnas ja ajas! Mul on plaanis sügiseks kindlasti a6-s maha müüa, seega võib hind veelgi langeda. Siin ühtteist uurides sai jällegi selgeks see, mida keegi "väga heas korras" masinaks nimetab, minu a6-s on sel juhul nagu uus:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renee
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.11 15:21 Tsiteeri


Seda A6 soovitasin mina oma sõbrale , mõtlesid tõesti liiga kaua ja tõime selle saja ära.

;) Ja muljed on sellest sajast head ja lähevad aina paremaks.

Tervitades


Renee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.06.11 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: promatic
Seda A6 soovitasin mina oma sõbrale , mõtlesid tõesti liiga kaua ja tõime selle saja ära.

;) Ja muljed on sellest sajast head ja lähevad aina paremaks.

Tervitades


Renee


Selge, eks see mõistlik ole, et viimase raha eest autot ei ostnud ja võtsite saja. Esmamuljed sain teada omanikult:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 26.06.11 18:51 Tsiteeri


Tänase seisuga siis auto müüdud ja sellega vurab ringi nüüd uus omanik, ka audiklubi aktiivne kasutaja ja lubas auto edasise käekäigu kohta ka siia teema teha:)
Üldiselt olin autoga rahul, sõita oli mõnus ja salong kena, mugav ja ruumikas, võibolla, kui oleks kohe alguses sedaani saanud, nagu soovisin, siis sõidaks a6-ga siiani:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]