Lehekülgi: 1 2 |
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.10 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Kui jah, siis saada ülevaatuse vana kukeseeni korjama näiteks. |
Et sina saadaksid sellises olukorras ülevaataja kukeseeni korjama?
|
Ole nüüd tubli poiss ja loe, kas enne seda oli mainitud seda, et tehasest halogeeniga tulnud?
Paljudel D2-del on tehasest juba lähituli xenon ja sellisel juhul ei ole üv-l mitte midagi kobiseda.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.10 15:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Paljudel D2-del on tehasest juba lähituli xenon ja sellisel juhul ei ole üv-l mitte midagi kobiseda. | See kõik on arusaadav. Küsin
siis niipidi, et kui sina läheksid sellise vanema kaheksaga ülevaatusele, millele on tehase poolt xenonid paigaldatud (ja no näiteks on ka tuleklaasi
vahepeal vahetatud) ja ülevaataja asub omale seisukohale, siis kas sina saadaksid ülevaataja kukeseeni korjama?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.12.10 15:40
|
|
|
Sel juhul mina küll saadaks. Kukeseente väljendit ma küll väga ei kasuta, aga mingid muud seened või asjad ikka leiaks. Samas peab tuli sel juhul komplektsena siiski nõuetele vastama, st orig klaas
ka ees.
Minu 8 läks ülevaatuselt ametlikult minu paigaldatud 6000K värvusega
HID komplektiga kobisemata läbi. Tuled olid muidugi optimaalseks regullitud ja blokid ei olnud kaablivitsadega silmatorkavalt kuskile paisupaagi
külge tõmmatud vms. Oleks virisetud, oleks sealsamas 5 minutiga H1-d sisse torganud.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
audimarek
huviline
Registreerunud 12.05.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.10 16:00
|
|
|
Mul siis ka 94 aasta audi ja ka olid ksenonid ees nii lähi kui ka kaugtuled,ühel ilusal õhtul siis sõitsin ka kõigi oma tuledega ristmikule sõitvast
politseiautost mööda mida ma ei pannud tähelegi kuna pime aeg ja ka valgustus põles,ja korraga võetigi rajalt maha,tehti ka kordusülevaatus kuna ei
tohi ka olla minu autol selliseid tulesid,alles aastast 97 ja vastavate märgistustega,vahetasin siis peale seda pirnid ära(H1) vist kõik ja läksin
ülevaatusele.vahetus oli lihtne,plokid vahelt ja pirnid välja ning asetada tavalistega..tööaeg siis u. pool tundi
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.12.10 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: urquattro
Väike vihje ka- kui sul on ka paigaldatud ka automaatne tulede kõrguse regulaator, siis vaheta tulede kõrguse reguleerimis lüliti tühja klahvi
vastu.
Selle info sain ülevaatajalt, nii pidi väliselt jokk olema- reguleerimisvõimalust ei ole, järgelikult on automaatne regulaator |
Muideks see pidi esimesi asju olema, mida vaadatakse, kui kaheldakse selles, kas xenon võib ikka antud isendil olla. Kui sul see nupuke salongis, ei
ole mingit juttu, nende väide on kohe, kui sul see nupp olemas järelikult ise pandud
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 21.12.10 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starr
Tsitaat: | Algselt postitas: urquattro
Väike vihje ka- kui sul on ka paigaldatud ka automaatne tulede kõrguse regulaator, siis vaheta tulede kõrguse reguleerimis lüliti tühja klahvi
vastu.
Selle info sain ülevaatajalt, nii pidi väliselt jokk olema- reguleerimisvõimalust ei ole, järgelikult on automaatne regulaator |
Muideks see pidi esimesi asju olema, mida vaadatakse, kui kaheldakse selles, kas xenon võib ikka antud isendil olla. Kui sul see nupuke salongis, ei
ole mingit juttu, nende väide on kohe, kui sul see nupp olemas järelikult ise pandud |
kui auto on vanem kui 2000a oma, siis ei pea olema automaatset tulekõrguse regulaatorit.
Mõni postitus kõrgemalt:
Tsitaat: | 19) lisa 1 koodi 224 nõuete punkt 2 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: « 2) alates 1. oktoobrist 2000. a esmakordselt
kasutusele võetud gaaslahenduslampidega M ja N kategooria sõidukil ja alates 10. juulist 2011. a esmakordselt kasutusele võetud hõõglampidega, mille
valgusvoog ületab 2000 lm, M ja N kategooria sõidukil, peab lähitule laternate valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, toimuma
automaatselt ja sõidukil peab olema laternate hajutiklaasi puhasti;»; |
Ma olen siiani aru saanud, et automaatset tulekõrguse regulaatori olemasolu kontrollitakse tulede käivitamise hetkel. Tuled peavad pärast käivitamist
korra ülesse ja alla sõitma, kui seda ei tee pole ka mingit automaatset tulede kõrguse reguleerimist.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 21.12.10 20:42
|
|
|
Mina sõidan ka on C4 esituledega , lähituledeks Xenon H1. Põhjus väga lihtne , kuna antud mudelitel on see luuptuli + halogeenpirn lahendatud pehmelt
öeldes s"!#¤asti!
Ja oli eelmine talv juhus ,kus helkurita jalakäija riivas mu auto külje peeglit ja mina kes sõitsin nende "seasilmadega" ei näinud teda ennem kui
külje aknast. Siis tõesti parem vaidlen Politsei/Arkiga, kui sõidan mõne jalakäija vigaseks või veel hullemini. Muidugi iseenesest mõistetavalt on
tuled normaalselt reguleeritud ja pirnid kõige lahjemad 4300K mitte mingid "keevitajad 6000" ,et oleks ilus. Pthui-phui siiani sõidan muretult.
|
|
|
|
marttin99
huviline
Registreerunud 12.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.10 23:24
|
|
|
Mul endal on ka Audi a8 98a.Mul on Reval Autos peale pandud Xenonid D2S pirnid ja 4300K.Mul on tulede pesurid,aga puudu on tulede regulaator.Ei ole
probleeme olnud TÜV-s.Olen ka kuulnud et kui sul on 97a auto ja tuledepesurid siis on lubatud xenonid.Tuttav ütles,et selline paragraf ka olemas.Kuid
ei ole ise uurinud selle paragrafi kohta.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 21.12.10 23:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marttin99
Mul endal on ka Audi a8 98a.Mul on Reval Autos peale pandud Xenonid D2S pirnid ja 4300K.Mul on tulede pesurid,aga puudu on tulede regulaator.Ei ole
probleeme olnud TÜV-s.Olen ka kuulnud et kui sul on 97a auto ja tuledepesurid siis on lubatud xenonid.Tuttav ütles,et selline paragraf ka olemas.Kuid
ei ole ise uurinud selle paragrafi kohta. |
Minu D2 oli 96 aasta oma, tehasepaigaldatud xenonitega. Need tohivad tal täiesti seaduslikult olla, pesurit tulede jaoks ei olnud.
Samasugune saaga käib esimese otsa 7 seeria BMW-dega, millel samuti hiljem toodetud autodega võrreldes ei ole tulede automaatset reguleerimist ega
tingimata ka pesureid.
Minu autol sai mingil hetkel vahetatud tuleklaasid, siis ka ülevaatuse isand teatas, et vanal justkui vajalik märgistus puuduks. Tegelikult on see
klaas mul vist isegi alles veel kusagil, äkki peaks vaatama, kas see kuulus ussitähis seal siiski peal ei olnud. Vahetasin klaasid uute vastu, et
kriimuvaba silmavaadet saada. Ehk siis küsimus ei ole minuarvates mitte niivõrd auto tootmise aastas, vaid tema komplektatsioonis - kui ta tehasest
sellisena on tulnud, siis enne 2000-dat toodetuna sinna midagi juurde nõudma ei hakata.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |