Lehekülgi: 1 2 3 |
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 26.06.12 20:39
|
|
|
Tere!
Tekkinud siis kolm muret ja ootaks nõuandeid:
1. Kuidas ma A-piilari(see mis seal esiklaasi küljel on ja kuskohast reeglina järelpaigaldatud signa mahuanduri juhtmed jooksevad) polstri tervelt
kätte saaksin? Olen proovinud sikutada aga ei jää nagu muljet, et tahaks tulla. Pole soovi ära ka lõhkuda.
2. Teine mure seondub generaatoriga. Vahel käivitades ei hakka laadima, peab gaasi andma, siis hakkab toimima. Pingeregulaator on vahetatud (kas ka
harjad, seda ei oska öelda). Kuna selle laagri vahetus varsti toimumas, siis mida peale harjade võiks veel kontrollida?
3. Aeg-ajalt kaob spidomeetril kiirusesignaal ära. Kellades ei tohiks viga olla, kuna siis deaktiveerub ka püsikiirusehoidja( see ju ometi kelladest
inffi ei saa). Milliseid kohti peaks kontrollima? Aju juures on kõik ilus ja kuiv - kus kohast sellele kiiruseanduri leiaks et seda kontrollida?
Hannes
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.06.12 06:59
|
|
|
Kattete eemaldamisel pead natuke jöudu rakendama, klambrid hoiavad ikka päris edukalt.
3 punkt jäi veidi segaseks.
Sinu seletuse kohaselt ütleks just, et kellades vöib viga olla.
Kiiruseandur peaks asuma kasti küljes, püsikiirus säilitab oma info, sest sealne andur on korras.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 27.06.12 07:46
|
|
|
Täpsustan kolmandat punkti: kui seier nulli kukub siis ka pysikas lülitub välja. Siis ikka kiiruseanduri viga?
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.06.12 08:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Täpsustan kolmandat punkti: kui seier nulli kukub siis ka pysikas lülitub välja. Siis ikka kiiruseanduri viga? |
Püsikiiruse teemat kiirelt sirvides, jääb arusaam, et püsika kiirus vöetakse läbi aju, seega vöib sinu masina puhul viga peituda töesti anduris, kus
mölemad ära "killitakse".
Vag-com/diagnost infot ei jaga?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 29.06.12 07:35
|
|
|
Teab keegi milline on profiilimasina olirohuanduri keere? Kas 1/8 tolli ja mis on keermesamm kas 27 NPT?
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 29.06.12 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Teab keegi milline on profiilimasina olirohuanduri keere? Kas 1/8 tolli ja mis on keermesamm kas 27 NPT? |
Kas eelnevatele muredele on rohi leitud?
Arvatavasti pean lähiajal samuti c4-ja katetele näpud taha ajama.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 29.06.12 19:36
|
|
|
Piilari sain lahti ilma midagi lõhkumata. Genekas veel ootab laagrit, siis kui see käes siis kakun lahti ja vaatan üle. Kiiruseandurit aga ei oska
kuskilt otsida - keegi võiks juhendada, et kuskohast läheneda - salongist või auto alt.
Arvutit pole ka käepärast, et veakoode lugeda - pealegi see spidokaviga esineb suht juhuslikult.
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.06.12 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Kiiruseandurit aga ei oska kuskilt otsida - keegi võiks juhendada, et kuskohast läheneda - salongist või auto alt. | Kui mälu ei peta,
siis on see vasaku pooltelje otsas, kasti küljes. Kui kapotialt lähened, siis on seal ainuke 2 klemmiga pistik minumeelest selle oma.
Kui koodide lugemisel abi tahad, siis anna märku, saan aidata.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 03.07.12 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Kiiruseandurit aga ei oska kuskilt otsida - keegi võiks juhendada, et kuskohast läheneda - salongist või auto alt. | Kui mälu ei peta,
siis on see vasaku pooltelje otsas, kasti küljes. Kui kapotialt lähened, siis on seal ainuke 2 klemmiga pistik minumeelest selle oma.
Kui koodide lugemisel abi tahad, siis anna märku, saan aidata. |
Tänud! Sain pistiku ilusti kapoti alt kätte ja pistiku sees üks juhe vaid teibi abil püsiski. Jootsin üle ja praegu vähemalt toimetab kenasti 
Nüüd siis veel generaatori mure - ehk juhtus praak pingeregulaator?
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 02.12.12 12:42
|
|
|
Tere! Mootor alt on hakanud õli lekkima. Terve põhi mõnusalt õline, seetõttu ei saa ka aru, kuskohast siis lekib. Kahtlus on, et selle jublaka juurest
kuhu filter kinnitub. Ei tea kuidas seda nimetatakse ja mis sel lekkida võiks? Ülevalt alla vaatates on mootor ilusasti puhas ja filtri vahelt ei
tohiks samuti lekkida. On kellegi ideid?
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 02.12.12 12:43
|
|
|
Õlijahtui ära võtad siis seal on näha üks ümmargune kummirõngas mis lekkima hakkab, endal mõlemal autol see lekkima hakanud
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 10.03.13 09:22
|
|
|
Tere! Tekkinud üks küsimus. Kuna sooviks ette S-i püstakuid paigaldada, siis tekkis järgmine küsimus. Kui vaja vahetada sharniir ja kont siis kas uut
tellides pean ostma samuti S6 oma? Või pole neil mingit vahet? Kas välimine rooliots ka muutub kuidagi? Siin vist nii mõnigi mees antud vahetuse
teinud, et võiks kogemusi jagada.
Hannes
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 05.05.13 21:36
|
|
|
Pole pikka aega kirjutanud - masin pole põhjust andnud õnneks. Sekeldused jätkuvad eelsoojendiga (alla -7 tööle ei jää), aku laadimise(vahel tahab
peale käivitamist gaasi saada, et aku tuli kustuks) ja sissepoole kaldus esiratastega(ca 1 kraad sisse kaldu, ülevalt amordid välimises ääres ja
õnneks rehvi ei söö) Õlijahuti tihend sai vahetatud ja ehk ka õlikadu
siis nüüd kadunud. Kahte esimesse probleemi olen mõnuga raha matnud aga kasu ei midagi. Nüüd sai vasakul sharniir koos kondiga vahetatud ja kalde
suhtes ei läinud midagi paremaks. Uusi püstakuid ega amorte ei taha kah lampi osta, kuna tagaluuk ja stange karjuvad vahetuse järgi. Kas on olemas
töökoda kes suudaks vea kuidagi leida - mis siis ikkagi kõver/valesti on esisillas? Tahaks raha eest tulemust saada, mitte maksta ja sama veaga sama
targalt edasi sõita. Kui tõenäoline üldse olla saab, et mõlema poole püstakud/amordid ühtemoodi kõverad on?
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 01.12.13 18:03
|
|
|
Nonii, sai siis elu esimene korduvülevaatus saadud.
Kuidas asi toimus. Võeti pass ja aeti auto sisse, masina juures olla ei saanud kuna ala oli aiga piiratud - natuke ligemale ikka hiilisin ja ei
pahandatud. Mees tegi siis protseduure, minuga midagi ei rääkinud ega küsinud. Esiratta juures kanalis nägi midagi kahtlast ja kutsus teise mehe ka
vaatama. Oma kuulmist üliinimlikult pingutades kuulsin midagi stabikapuksi kohta. Kui protseduurid tehtud said, kutsuti sinna ruumi kus pabereid
aetakse, enne aga küsis kas mul sula on. Muidugi polnud - seega võtsin auto ja kihutasin raha järelei. Tagasi tulles andsin raha ja sain juba
valmistehtud paberi allpool olevate vigadega ja passis oleva "kutsega" korduvale ülevaatusele. Kuna antud hetkel oli mul väga kiire, samuti olin
kerges shokis otsuse kohta(eriti kuidas minuga käituti, lisaks eelneval ööl olin auto kanalile ajanud, kontrollinud niipalju kui oskasin, vahetasin
tagumise sadula, et kässar töötaks). Nii karmi otsust ma küll ei oodanud, kuna samas seisus autoga eelmisel aastal teises punktis probleemi polnud.
Seega ei jäänud ka vaidlema, mis oleks ehk õige olnud.
Vead:
OV nr 1- tuled pole õiged, xenon. Mees jäi endale kindlaks, et 1996 masinal ei saa olla - ei päästnud see, et viitasin ussile tuleklaasil, ega ka see,
et xenoni luupi ei saa kuidagi H1 halogeeni panna. Asi tipnes kodus sellega, et tuld maha võttes( tahtsin veenduda et ikka kuidagi ei saa halogeeni
installida) suutsin ballasti läbi lasta . Tellisin UK-st uue, aga sellega
läheb nädal vähemalt. Hetkel siis ajan tavalisi tulesid taga (üks olemas), et ülevaatusega korda saaks.
OV nr 2- suured lisakellad A-piilaris ja GPS paneel piiravad vaatevälja. Lisakellad on standardsuurusega ja korralikult paigaldatud - ka
tahavaatepeegel võtab rohkem nähtavust kui need kellad. GPS-paneeliks oli mobiiltelefon (keskmise suurusega. HTC 8X) , mis jäi iminapaga esiklaasi
külge (keskele armatuuri kohale alla).
Mis oleks teguviis edasi? Olen nõus tuled vahetama, olgugi et on audi tehase tuled ees. Aga OV nr 2? Mina loeks selle küll "ära panemiseks" Mis sai
sellest esimesest puksist? Teistes kohtades, kus olen autoga varem käinud, on mind alati auto alla lastud ja täpselt kohendamist vajavad kohad ette
näidatud. Oleks võinud paluda ju mobiili klaasilt eemaldada? Lisakellad on väga subjektiivne teema - ta ju ei reguleerinud oma isteasendit paika. MA
olin sellest mehest peajagu pikem.
Seda asja ma niisama jätta ei taha - mida ma tegema peaks või kelle poole pöörduma? On kellegile klubis ÜV punktis liiga tehtud? Mida tegite?
Hannes
EDIT: lisan pildi sisust ka

Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.13 18:15
|
|
|
Sellist situatsiooni ma pole küll elus varem näinud ega kuulnud et päris selline huumor juba lahti läind.
Tulede kohta võid ju seaduse välja printida ja kohale minna ?? Kui ta siis ka sellest jutust aru ei saa või ei taha saada siis ma olen suht kindel et
mees on omale väga vale ameti leidnud kui ta ei ole isegi sedusi läbilugend ja endale arusaadavaks teinud. Olen kindel et iga politseinik kes ned
originaal xenon tulesid vaatab saab kohe aru et tegu ei ole järelpaigaltatud hiina kärakatega.
Edit: Enda eelmise A6 C4-jal olid järelpaigaldatud xenonid ja isegi siis üv mees ütles et tegelt ei või olla ja politseigi pidas kinni ja uuris siit
ja sealt ja kehhitas ka õlgu ja ütles et võib-olla on jah originaal ja ütles et ainult täistuledest xenonid ära võtaks et nood ei ole lubatud.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 01.12.13 18:19
|
|
|
No tuledekohapealt pole midagi vaielda sest tegu pole tehasepoolt sellele autole paigaldatud tuledega. Aitaks see kui oleks väljaprinditud leht kus on
näidatud, et just sellele samale autole on need tehasepoolt paigaldatud siis poleks sellel üv vennal midagi teha vähemalt niipalju olen mina sellest
asjast aru saanud. Sellist asja, et lisakelladega juba piidertakse kuulen küll esimest korda. Piilar koos kelladega selleks ajaks ära võtta on vast
kõigelihtsam. Muidugi ise valiks muu üv koha.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.13 18:22
|
|
|
C4-jale on paigaltatud küll tehasepoolt XENON tulesid.
Ka antud isendil on tehase xenon tuled küljes, hoolikamalt lugedes "tuled pole õiged, xenon. Mees jäi endale kindlaks, et 1996 masinal ei saa olla -
ei päästnud see, et viitasin ussile tuleklaasil, ega ka see, et xenoni luupi ei saa kuidagi H1 halogeeni panna. Asi tipnes kodus sellega, et tuld maha
võttes( tahtsin veenduda et ikka kuidagi ei saa halogeeni installida) suutsin ballasti läbi lasta ".
Edit: Lugesin esimesel lehel et origniaal xenon tuled ise paigaltatud sellele isendile, mitte ei ole tehasest kohe küljes.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.13 18:32
|
|
|
Ma nõustuks ka rohkem kuno666-ega ja valiks teise üv punkti kus oleks natukene mõistlikumad inimesed.
|
|
|
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 01.12.13 18:52
|
|
|
Kui tehasest orginaal xenonid,mine revalisse ja lase vin koodi järgi välja võtta,et autol tehase xenon tuled ees. Enda autoga oli sama lugu tuledega
läbi ei lastud üv. Ei lasknud korduvat ka sisse kirjutada ja läksin revalisse. Pärast läksin samasse kohta tagasi ja näitasin pabereid et sellel autol
on tehasest pandud xenonid.
|
|
|
Janno2525
huviline
Registreerunud 13.01.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 V8
|
postitati 01.12.13 19:01
|
|
|
Xenoni kohapealt endal kogemus olemas: Minu autole on paigaldatud tehasest xenon tuled (TÜV on alati kaasas Audi Pärnust saadud paber, kus on kirjas
ka, et paigaldatud xenonid ilma pesuriteta). On ees ka ussiga klaasid (pirnid ise järelturu omad). Hakati ka natuke jonnima ja otsiti meeleheitlikult
DC tähist (kuigi ütlesin, et seda pole kunagi olnudki ja siis näitasin neile seda ussikest ja seletasin lahti, mis erinevused võrreldes tavatuledega
on. Nemad ikka oma rida, et DC pole, TÜV läbi ei saa. Siis näitasin ka Revali paberit, öeldi, et see neid ei huvita. Ja siis hakkasin ka mina juba
tigedaks saama ja küsisin, et kuidas saab üks Eesti TÜV punkt olla üle sellest, mis Audi tehases autole paigaldatud.
Nemad ikka, et kui on järeltutu pirnid ja ballastid, siis ikka ei saa. Ütlesin, et auto on aastast 1997 ja sellele enam väga ei leia orig asju. Siis
küsisin, et kui mul tavatule pirn läbi läheb ja bensakst uue pirni ostan, siis see pole ju ka originaal.
Küsisin, kui oleks pannud tavalise pirni tulesse, kas siis ka probleem. Nemad vastu, et ei ole. Mina: aga see on ju siis omavoliline ümberehitus.
Peale seda ei osanud nad mulle enam midagi öelda, suures õhinas jäi neil ka märkamata, et mul parkides LED.
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 17.12.13 15:12
|
|
|
Sai siis lõpuks ülevaatus teises kohas läbitud - ees siis halogeentuled, kuna xenon tulel üks ballast läbi ja uus pole veel inglismaalt jõudnud.
Lisakellad jäid sinna kus nad on, samuti telefonihoidja. Võtsin kaasa ka xenontule ning tüübikinnitus paberi - näitasin mõlemad ette tundes huvi kas
sellega järgmine kord läbi saan. Natuke uuriti nii tuld kui paberit ning öeldi, et probleemi pole.
Vahe eelmise ülevaatusega oli nagu öö ja päev - kutsuti auto alla ja nädati kus täpselt mida vahetada vaja. Sharniir ja kondi välimine puks olid
täitsa läbi - ma ei saa aru kuidas see eelmises kohas mobiili ja lisakellde varju jäi? Igatahes vahetan kondi ära ja võib rahus edasi veereda.
Parem surra seistes kui elada põlvili
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |