martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 06.12.10 09:08
|
|
|
Otsin pädevat autoelektrikut
Nimelt on mul juba väga ammu probleem A6 C4 2.5TDI-ga. Mootor töötab ebaühtlaselt, sest tõenäoliselt pumba kaane mähise pinge kõigub. Kõiguvad ka
mõned muud näitajad ajus. Millest see tingitud on, seda mina ei tea. Võin ju aju klemmide pingeid ja takistusi mõõta, aga kuna ise elektrik ei ole,
siis peast ju ei tea, palju mõni pinge kõikuda võib või kas üldse.
Selleks olekski vaja konsulteerida asjaliku autoelektrikuga, kellel on olnud kokkupuuteid moototi juhtajudega ja kes selles teemast ühtteist jagab.
Siiani pole kuskilt abi saanud, kuid kui ausalt ütlen, siis on sellest mootori tõmblemisest ja suurest kütusekulust ammuilma siiber!
Kui kellelgi on mõni hea tuttav või misiganes asjalik kontakt, siis oleksin tänulik kas või telefoni numbri eest. Üldiselt teeksin hea meelega välja
ükskõik millisele inimesele, kes lahendaks minu auto probleemi.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 08.12.10 15:07
|
|
|
Uskumatu, et sellise teema koha pealt ei tule mitte ühtegi vastust...
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 08.12.10 15:17
|
|
|
Alustada võiksid sellest ,et täida oma profiil ära. Kui ei taha siis kirjuta igasse postitusse kus linnas sa abi vajad. Tallinna poolepealt võibolla
Eints oskab sulle abi pakkuda.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.12.10 18:48
|
|
|
Audi esindusest abi ei saanud või kardad, et asi läheb liiga kalliks? Mõnikord selliste spetsiifiliste probleemidega saab esinduses hoopis odavamalt
tehtud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.12.10 19:17
|
|
|
Tundub, et tüüpiline ei saanud abi probleem kuna raha ei taheta kulutada. Kui pöörded kõiguvad on pumba "kaas" kulunud ja vaja uue või kasutatud
korras kaanega asendada.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 08.12.10 21:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tundub, et tüüpiline ei saanud abi probleem kuna raha ei taheta kulutada. Kui pöörded kõiguvad on pumba "kaas" kulunud ja vaja uue või kasutatud
korras kaanega asendada. |
Esmane diagnoos oligi vigane pumba kaas, kuid nüüdseks on juba neli erinevat kaant peal olnud ja kaane viga välistatud. Pumba kaane mähise ühel otsal
pinge kõigub, see viga tuleb kuskilt mujalt.
Unustasin jah mainida, et asun enamuse ajast Tallinnas.
Esindusse ei ole veel pöördunud jah, kuna kardangi, et asi üüratult kalliks läheb. See ei ole selle audi tüüpviga ja ma ei usu, et nad selle vea seal
koheselt üles leiavad. Olen praeguseks juba autoga nii ühe kui teise inimese poole pöördunud ja siiani pole keegi jagu saanud. Selleks otsingi
autoelektrikut, kes reaalselt asjast midagi jagab...
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.12.10 22:09
|
|
|
Selge, info oli puudulik. Gaasipedaali aseniandur äkki? Kas vekoode ajus pole? Pihustid ja muud mehaanilised probleemis on välistatud?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 09.12.10 07:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Selge, info oli puudulik. Gaasipedaali aseniandur äkki? Kas vekoode ajus pole? Pihustid ja muud mehaanilised probleemis on välistatud?
|
Esialgsel mõõtmisel gaasipedaali asendiandurist kõikumist ei tulnud. Diagnostika ei näita mitte ühtegi viga. Võib ainult näha, et kütuse pihustuskogus
ei seisa tühikäigul absoluutselt paigal. Mehaaniline osa on kõik üle käidud, see tähendab siis uued pihusti otsad, uus pumba pea koos plunseriga,
korralik pumba kaas jne. Samamoodi on tehtud kaane kapremont ja kõik muud sellised asjad. Praeguseks olen veendunud, et viga on elektroonikas ja pumba
juhtimisest, mis on seotud muidugi ajuga.
Mida arvate, kas geneka pingeregulaatoris ei või asi olla?
|
|
|