Esimese variandi (A4 B6 kerega) kohta niipalju, et tegemist on suhteliselt ideaalse komplektiga A4 puhul ja sellest ka selline hind. Endal on kogemus
sama kere, mootori, quattro ja 1.8T 140kw versiooniga. Aastaga läbitud ca 20000km jooksul tekkinud vead:
1. Ebaühtlane tühikäik, kehv kiirendus, põlev engine check tuli: põhjuseks sisselaske vaakumklapp(täpset nimetust ei oska öelda), peale vahetust OK.
Ostes tasub mootoripool üle vaadata või lasta üle vaadata, sest õlilekked ja katkised vaakumvoolikud on 1.8T puhul võimalikud veakohad. Vaakumi- ja
õhulekked tekitavad igasuguseid huvitavaid veakoode ja jääb mulje, et õhulugeja, lamda vms on vaja välja vahetada aga alati polegi vajadust. Räägin
omast kogemusest seda.
2. Kolin esisillas: põhjuseks kulunud kuulliigend. Mõned allikad väidavad, et B6 on esisild vastupidavam, kui B5-l, kahjuks ei oska seda väidet
kinnitada. Tootekoodide järgi on sillaosad samad(?)
3. Juhipoolne el. aken töötab siis, kui tahab: põhjuseks katkine juhe ukse ja kere vahelises juhtmepundis. Paaril sama kerega isendil olen seda viga
veel kohanud.
4. Jahutusvedeliku leke: põhjuseks lõdviku kiirliite ebatihedus.
Kui tegemist on korralikult hoitud autoga, siis soovitan soojalt. Müügieelse kontrolli soovitan kindlasti teha, põhjuseks just mootoriga seonduv.
Plussideks on sisu ja kere kvaliteet, soliidne välimus ja sisu, head sõiduomadused, quattro (nimi räägib enda eest) ja selle
mootori-käigukastikasti-kere koosluse puhul tüüpvigade peaaegu, et puudumine. Kütusekulu on talvel 8.6 L 100-le (linn-maante pooleks), mootor on
see-eest hea minekuga.
|