Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootoririhm (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2846)
Satan
huviline



Registreerunud 04.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.03 10:08 Tsiteeri
Mootoririhm



Selline küsimus, et kui vahetada mootorirhm kas peaks vahetama ka pinguti?
Autoks Audi 80, 1.8 S 66KW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 10.03.03 10:21 Tsiteeri


Pingutusrull oleks kindlasti soovitatav vahetada koos rihmaga ikka.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 10.03.03 12:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Satan
Selline küsimus, et kui vahetada mootorirhm kas peaks vahetama ka pinguti?
Autoks Audi 80, 1.8 S 66KW


Mitte ei ole soovitatav vaid on kohustuslik,ja kasulik on vahetada ka simmerid ,kuna need reeglina ei kesta sul seda järgmist 60+tuhandet ja see 150.- eeku mis simmeritele kulub on väike summa võrreldes võimaliku mootoriremondiga,mille võib põhjustada näiteks õline ja ühel heal hetkel purunev rihm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.03 10:30 Tsiteeri
60 tuhat?



mul on ntx mootoririhma kaanel kirjas et 120 tuhat tahab vahetust?
ja samas kui pingutuslaager kooras ja ilma lõtkuta?
kas siis kah vahetada?
offtopic :
mootoripadjad
plaan vahetada aind külgmised...või peab ka esimise?
autox 88a 80 1,8 karpa 55 kW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 11.03.03 11:17 Tsiteeri


Rullikul ja rihmal on oma ettenähtud tööaeg (kilometraas) mis on autotootja poolt paika pandud. Praegu võib ta Sul veel korras olla, aga kas rullik ka järgmised 120tuh ka vastu peab on juba kahtlane. Samas ei kehti rihmale ka garantiid.
Nagu QUATTRO juba ütles tuleb rullik kindlasti vahetada kui ka tundub et asi on korras, see ei ole koht kust kokku hoida (kuigi mõnele autole on see üsna kallis lõbu)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 11.03.03 12:10 Tsiteeri


Üldiselt on mootori rihmavahetus iga 60 tuhande kilomeetri järgi ja pingutusrullik tuleks vahetada kindlasti koor rihmaga siis:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.03.03 12:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
mul on ntx mootoririhma kaanel kirjas et 120 tuhat tahab vahetust?
ja samas kui pingutuslaager kooras ja ilma lõtkuta?
kas siis kah vahetada?
offtopic :
mootoripadjad
plaan vahetada aind külgmised...või peab ka esimise?
autox 88a 80 1,8 karpa 55 kW


120 kilo on imo ainult diislitel ja seda ka alates 95 aastast ja vean kihla et 1-l 10-st jookseb raudselt ennem kotti asi,kuna kilometraas ja mootori töötund on kaks täiesti erinevat asja.
BTW fakt on veel see et kui ei suuda kolme aasta jooksul etteantud normi st 60 + kilo maha sõita siis on rihmavahetus ikkagi vajalik,kuna kumm ja muu väsib ajaga ära lihtsalt.

tonny: mootoripadjad vaheta aint külgmised,kuna esimesel on ainult nö.toestuse mõte ja see töötab ainult järsul rabamisel ja pidurdusel ja ei ole mina näinud et keegi oleks sellest jagu saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 11.03.03 13:20 Tsiteeri


Lisaks veel siia selle, et 2.3E (vist kõigil 5 pytastel käitatakse pump nukatsirihma alt!?) mootoriomanikel soovitatakse peale rihma ja rulliku vahetada ka veepump.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.03.03 14:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Lisaks veel siia selle, et 2.3E (vist kõigil 5 pytastel käitatakse pump nukatsirihma alt!?) mootoriomanikel soovitatakse peale rihma ja rulliku vahetada ka veepump.


Amadeusil tuline õigus,olen ise juba oma tunni kätte saanud,ja võite mulle kasvõi kolm kilo maksta selle rihmavahetruse eest aga kui pumpa ei raatsi vahetada siis minu poolt jääb töö ära ntx:D

ja see pumba jutt käib kõigi autode kohta millel on veepumop hammasrihma pealt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]