mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 01.12.10 16:09
|
|
|
A4 B5 1,9tdi eelsüüte relee
Viga on siis selles et pinge ei jõua eelsüüte küünaldeni ja eelsüüte tuluke süttib ka ainult korraks.
Kaitsmed AJU juures ja kaitsme plokis kõik terved.
Kas võib olla et asi on relees (nii releega kui releeta toimetab ühtemoodi)
Või kas võib asi milleski muus olla ?
Ja kas võis see midagi muuta et vahetasin eelmine päev jahutusvee temperatuuri anduri ära (eelmine oli sinine nüüd läks roheline).
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.12.10 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mao
Viga on siis selles et pinge ei jõua eelsüüte küünaldeni ja eelsüüte tuluke süttib ka ainult korraks.
Kaitsmed AJU juures ja kaitsme plokis kõik terved.
Kas võib olla et asi on relees (nii releega kui releeta toimetab ühtemoodi)
Või kas võib asi milleski muus olla ?
Ja kas võis see midagi muuta et vahetasin eelmine päev jahutusvee temperatuuri anduri ära (eelmine oli sinine nüüd läks roheline).
|
No kui enne anduri vahetust toimis on loogiline ju, et asi anduris mis valetab ajule, et mootor on soe ja küüünalt ei anna. Tõmma pistik maha siis
peaks andma küll.
|
|
|
mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 01.12.10 19:24
|
|
|
Aga paar käivitust toimis ilusti peale anduri vahetust ?
Eks homme katsetan enne kui releed ostma torman 
|
|
|
mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 01.12.10 20:15
|
|
|
Ja kas mitte relee plõks ei peaks käima ning kui eelsüüdet vaja ei ole, siis ei läheks eelsüüte lambike armatuuris ka korraks põlema (kui mälu ei
peta)
|
|
|
mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 02.12.10 07:26
|
|
|
Krt hommikul oli kõik jälle korras. Armatuuris tuli põles pikalt ja relee plõksis nagu peab. Tundub et ikkagi töötab normaalselt.
Võibolla eelmine temperatuuri andur oli juba ammu vigane ja ei toiminud õieti, siis kui jahutusvedeliku näidik enam temperatuuri tõusu ei näidanud sai
ta ära vahetatud.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.12.10 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mao
Krt hommikul oli kõik jälle korras. Armatuuris tuli põles pikalt ja relee plõksis nagu peab. Tundub et ikkagi töötab normaalselt.
Võibolla eelmine temperatuuri andur oli juba ammu vigane ja ei toiminud õieti, siis kui jahutusvedeliku näidik enam temperatuuri tõusu ei näidanud sai
ta ära vahetatud. |
Kui sa üritasid sooja mootoriga küünlaid järgi saada siis ei pidanudki andma. Vana andur valetas, et mootor on koguaeg külm ja andis igakord küünlaid
ka.
|
|
|
mao
huviline
Registreerunud 23.04.09
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 02.12.10 10:10
|
|
|
Sai nüüd jälle käivitatud auto seisis üle 3h ja eelsüüte küünlaid ei tahtnud (enne umbes sama ajapeale tahtis juba eelsüüdet).
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.12.10 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mao
Sai nüüd jälle käivitatud auto seisis üle 3h ja eelsüüte küünlaid ei tahtnud (enne umbes sama ajapeale tahtis juba eelsüüdet). |
Vajuta kliima peal siseringluse nupp alla ja siis samaeg õhu üless suunamis nuppu. Siis vali sooja muutmise nuppudest 51c ja vajuta siseringluse
nuppu. Kui mootroi temp on üle 0 kraasi ei antagi küünalt kui on alla siis antakse. Tegelt kuskil +5 est hakatakse soojendama kuid se erineb autodel.
|
|
|