Lehekülgi: 1 2 3 |
Peeter82
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Q
|
|
Nõus. Jook ja rool kokku ei peaks käima kuskil ja kui tahad omal rajal kiiret ringi teha siis joogisena see ei õnnestu naguinii nii, et selles suhtes
vastuväiteid ei ole kindlasti
|
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mine....
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Tänud!
Eeldan, et ka kõik siin häält tõstnud tegelased on juba hääle andnud. |
Siin häält ei tõstnud aga seal hääle andsin küll! |
Sama ka siin
|
|
|
sander1990
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
|
No mina olen ja pool meie firmast on siis töötu, kuna pole liigendtraktori lube.
Täis saast on see muudatus!
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nokia7650
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ütleks mõlema postituse vastuseks, et praktiliselt kogu minu tutvusringkond ei ole mingit "põllurallit enne lubade tegemist teinud ja on edukalt
läbinud autokooli ja sõitnud nüüd juba osad ka palju aastaid. See põllurallitamine puudutab ainult väga väikest osa juhte ja arvan, et see on ikka
rohkem põldumööda sõitvate roolijoodikute püüdmiseks, mitte nende nn põllurallide väljasuretamiseks, ilmselt arvab ka politsei niimoodi. Oleks
äärmiselt meeldiv, kui see audifoorumi teema ei läheks Delfi kommentaariumi stiilis kõige kirumiseks, vaid et leiduks ka konstruktiivset kriitikat ja
mõistmist, seda enam, et enamik meist tegeleb hoopis teiste erialadega ja ei saa si..agi aru mis alustel seadusi muudetakse! |
Ideaalis on sul õigus- seadus võib tõesti olla põllu pealt roolijoodiku püüdmiseks aga kahjuks ei ole meie ühiskond ideaalne ja see, kuidas politsei
seda punkti ära kasutab, sõltub tihtipeale härrade mundrikandjate tujust. Vahel lihtsalt on s*tt päev ja kena on ju kellegile 18000 kaela väänata
selle eest, et ta oma põllul julges ilma lubadeta sõita.
Eraterritoorium peaks ikka puutumatuks jääma. Kelle asi see on kui ma oma põllul mossega vagusid sisse ajan omamata juhtimisõigust (kahjuks küll ei
ole mul küll kumbagi aga hea on teada, et mul on see võimalus)
Politseinike tujudest: Sõber võttis isa käest auto laenuks, omal tal juhilube ei olnud- palus mind rooli. Saime sõidud sõidetud, suundusime juba kodu
poole kui politsei otsustas puhuma panna ja dokumente kontrollida.
Puhutud- korras, dokumendid- korras, volitus- olemas. Andis juba dokumendid näpu vahele kui viimasel momendil härra avastas, et oot-oot, volitus on
kehtetu, tõmbas paberid käest ja nõudis, et ma nende autosse istuks. Uurisin siis, et mis volitusel viga. Tähtaja koha peale oli kirjutatud tähtajatu,
politseinik väitis, et ei tohi olla. Olles ennemgi juriidiliste terminitega kokku puutunud väitsin, et nii võib olla. Käratati vastu, et ei tohi.
Uurisin, et miks ei tohi. Vastus: "Sellepärast, et mulle ei meeldi see sõna" Tõin siis hunniku näiteid juriidilistest dokumentidest kus see olla
võib- selle peale tehti mulle teeääres põhjalikum tehniline ülevaatus kui seda ülevaatuspunktis tehtud on.
Ei vedanud, tulekustuti kontroll oli 2 päeva üle läinud. Sain trahvi vist 600.- kui õieti mäletan.
Ühesõnaga nii koolitati kadetti pärnus. Ja kusjuures see tarkpea, kellele "tähtajatu" ei meeldinud oli kadett.
Venis pikaks, aga samamoodi võib halva tuju või kadeti koolitamise pärast trahvi saada ka keegi, kes ennem autokooli üritab natuke oma põllu peal
harjutada. Fakt on see, et paljudele jääb autokoolist väheks, juhiload saadakse hädaga kätte aga vaadates osasid "vahtralehti" linnas sõitmas või
parklas parkimas tuleb küll nutt peale.
Ja Tarmo, ma ausalt rohkem ei vingu siin teemas, ei pea seda lukku panema. (nii igaks juhuks, et teised ka rääkida saaks) |
Seaduse järgi oleks sul olnud aega 2 nädalat volitust esitada tagantjärgi. Juhtus mu tuttavagagi nii, et sai 600 eeku trahvi volituse puudumise eest
ja hiljem viis volituse ja trahv tühistati. |
Volitusega oli kõik korras ja politsei sai ise ka lõpuks aru. Asi oli selles, et kuna ma julgesin volituse koha pealt vastu hakata, mitte ei lasknud
omale selle eest protokolli kirjutada, väänati peale põhjalikku kontrolli tulekustuti eest. Ei saanud ju lihtsalt minema lasta. Politsei jaoks oli asi
põhimõttes.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
Nii, ikka käib jutt "uuest ja paremast" liiklusseadusest siin ja seal pool meediat. Hetkel vaatasin Krimi saadet ja seal paluti inimeste arvamust
uue liiklusseaduse kohta. Paneks sinna meilile korraliku arvamuse liiklusseadusest, äkki aitab see kaasa mitte jõustumisele. imre@kanal2.ee, miks
mitte siis kirjutada. Uudistes oli ka jälle teemaks, ikka susserdatakse selle kallal ning üritatakse seda jõustada.
Mida rohkem erinevaid arvamusi sellest mitte kasu toovast muudatusest, seda mõistetavamaks saab see ehk meie riigki juhtivatele isikutele ning saavad
ka siis võib-olla aru, et nende uus seadus on jabur, millele ei vaadata kuskilt otsast hästi.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika42
Volitusega oli kõik korras ja politsei sai ise ka lõpuks aru. Asi oli selles, et kuna ma julgesin volituse koha pealt vastu hakata, mitte ei lasknud
omale selle eest protokolli kirjutada, väänati peale põhjalikku kontrolli tulekustuti eest. Ei saanud ju lihtsalt minema lasta. Politsei jaoks oli asi
põhimõttes. |
Seepärast ei olegi üldse mitte arukas mistahes teemal miilitsaga kohapeal vaidlema hakata, et siis väänatakse kustuti vmt asja pärast. Volituse
puudumise kohta oleks lasknud rahumeeli väärteoprotokolli koostada, selle oleks hiljem lihtsalt vaidlustanud ja kogu lugu.
Mida vähem õigusi korrakaitsel on seda parem, st ma ei poolda mistahes seadusemuudatusi mis miilitsale rohkem volitusi annavad, kuna selliste
muudatustega kannatavad kõige rohkem just sellised kodanikud, kes suht anarhiliseks muutunud liikluses seadusi üldiselt austavad ja täidavad. Kahjuks
on miilitsaorganisatsiooni töö korraldatud nõnda, et peamine ei ole mitte niivõrd liiklusohutus kui tabatud rikkujate arv, sest see justkui
iseloomustab "tublilt tehtud tööd".
Uus liiklusseadus annab inspektor "Kukekestele" mitmeid lisavõimalusi pedereerimiseks ning vähetõenäoline, et see üldisele liiklusohutusele kaasa
aitab, heade juhtide
kasva(ta)mist pigem pidurdab.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
|
Ei tea kas selle lükatava muruniiduki jaoks peavad ka load ja vest seljas olema ja hands free või tuleb taas vikatiga laskma hakata???
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Minu arust sobib ka SEE video hästi siia teemasse
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
|
Ma ei saa aru mõnest inimesest kes ei näe selle seadusega tulenevaid kitsendusi (nagu nt need põllusõitudega jamamised). Sellisel kujul nagu see
seadus hetkel on, on võimalik seda mitmeti tõlgendada, mida kasutavad ka ära mendid. Enamustel juhtudel sõltub see, et kas ment ronib sinna põllu
peale kontrollima, mitte liiklusohutusest vaid ikka tema soovist oma kuu normi täis saada.
On üks väga hea teaduslik katse. Kui üritada panna konn keeva vette hüppab ta seal kohe välja. Aga kui panna konn külma vette ja seda keema ajada,
siis konn jääb paigale ning küpseb elusalt ära. Sama tehakse ka meil eestis. Vaikselt tõstetakse aina makse ning iga natukese aja tagant tuleb uus
seaduse täiendus. Ei tea kaua läheb kui me oleme täitsa küpsed?
Minu poolt on ei öeldud ning loodan tõsiselt, et seda seadust ei võeta antud kujul vastu.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Tegelikult täidavad miilitsareamehed leitnandi korraldusi, need omakorda saavad instruktaazi kaptenilt või majorilt, see omakorda komissarilt. St
reamees täidab vaid kõrgemalt tulnud korraldust ja on sisuliselt kahe tule vahel- ühelt poolt kari kõrgepalgalisi ülemusi kes töötulemusi nõuavad,
teisalt pedereeritav autojuht, kelle autoapteegi sisu nendesamade tulemuste nimel parasjagu puistatakse.
Seega tuleb tavalisest miilitsast ka aru saada.
Just seepärast ongi parem, kui liiga palju võimu tavamiilitsal ei ole.
Rahvas justkui ei saa aru mille poolt hääl antakse- viimane aeg on protesteerida liiklusseaduse, mitte selle muudatuste vastu, muudatustega lapitakse
vaid vigase põhiteksti suuremaid möödapanekuid. Kui selline vigane ja läbimõtlemata seadus kehtima hakkab, on hunnik ebamõistlikke parandusi ka
paratamatud. Just seetõttu ma oma häält parandusettepaneku vastu ei anna, kuna pmst on sellise vigase seaduse puhul ju hädavajalik selliseid parandusi
teha. Kui keegi organiseeriks kampaania liiklusseaduse vastu siis loomulikult.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
Aga mehed, äkki paneks siia nii:
1. Vigane seaduse lõik
2. Endapoolne "parendatud" variant
Niisama vingumine on minu arust pointless!?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Aga mehed, äkki paneks siia nii:
1. Vigane seaduse lõik
2. Endapoolne "parendatud" variant
Niisama vingumine on minu arust pointless!? |
Seaduse kirjutamine ei ole sihuke asi, et ahh, midagi pole muud teha ja nüüd kirjutan mõne seaduseparanduse valmis.
Kui on normaalselt toimiv, kõigile selge ja üheselt mõistetav seadus olemas, siis ilge pointless on seda välja vahetada mingi totaalse jama vastu.
Ainus reguleerimata valdkond oli see rollerite/mopeedide teema, a sellist asja peaks ka natukenegi läbimõeldult reguleerima. Kujutage nüüd ette, kui
hispaania või prantsusmaa parlament otsustaks sundida kõigi kaherattaliste omanikke äkki aasta jooksul riigile pea 3000.- maksma. Ilmselgelt tõuseksid suured rahvarahutused, keerataks autosid kummuli jnejne.
Meie, aga oleme rahul.
Minupoolne "parandatud" variant on parema puudumiseni liikluseeskiri kehtivaks jätta ja vana liiklusseadusega rahumeeli uude aastasse minna. Tean
veel ühte inimest, kes samamoodi arvab. Juba nõukaajal oli kombeks
vähemalt loosungina hõisata, et tähtis pole mitte kvantiteet, vaid kvaliteet. Mingisugusest kvaliteedist ei saa uue liiklusseaduse juures natukenegi
juttu olla. Kahjuks võib sama ütelda mitmete teiste seaduste(muudatuste)
kohta, vabariigi ülemnõukogul justkui puuduks igasugune reaalsus- ja
vastutustunne, eksperdid, aga millegipärast hoitakse seaduste tegemisest võimalikult eemal.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
|
http://www.postimees.ee/?id=353951
Tsitaat: |
Liiklusseaduse muudatused välja töötanud majandus- ja kommunikatsiooniministeerium loobus punktist, mis keelas ilma juhiloata ka väljaspool teed
mootorsõidukeid juhtida.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Aga mehed, äkki paneks siia nii:
1. Vigane seaduse lõik
2. Endapoolne "parendatud" variant
Niisama vingumine on minu arust pointless!? |
Kogu see uus seaduse muudatud ongi üks suur vigane lõik, mida on kirjutanud vigased inimesed, et vigasid parandada vigasid täis seadusega. See ei vii
kuhugi. Mina usun, et kui see seadus jõustukski, siis aasta pärast võetakse see tagasi, sest vaadatakse, et liiklusstatistika arv suureneb nagu
lumepall. Jäärajal sõit ja omavoliline harjutamine keelatakse, see aga toob kaasa kogenematute juhtide osalemise liikluses ning ohtlikes olukordades
ei osata käituda, sest pole tunnetust ega kogemust. Omavoliline harjutamine ei tähenda ka seda, et ainult lubadeta juhid teevad põllurallit, vaid et
iga inimene saab enda võimeid lihvida mõnel rajal ning minu arust on see igati kasuks. Praegu küll ollakse targad uue seadusega, teeme ikka paremini
ja uuema, kuid olen veendunud, et hiljem hoitakse kahe käega peast kinni ehk saadakse aru, millise õnnetuse on meie juhid kokku pätserdanud.
Ja nii palju veel, et harjutamine seisab kinni ka mõistuse taga. Kõike saab teha nii, et selleks ei pea keelama ja rakendama vastavaid meetmeid.
Ja no tõesti, enamus inimesi kolib üha enam maale. Kas siis tänapäevae tehnika asemel tuleb kasutusele võtta hobused, lambad ja eeslid, et vajalikud
toimetused teoks teha. Tahame olla arenenud aga kokkuvõttes tänu uuele seadusele jõuame ürgaega tagasi.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartT
http://www.postimees.ee/?id=353951
Tsitaat: |
Liiklusseaduse muudatused välja töötanud majandus- ja kommunikatsiooniministeerium loobus punktist, mis keelas ilma juhiloata ka väljaspool teed
mootorsõidukeid juhtida.
| |
Juba saadakse aru (Y)
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|