Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A8 d2 ei käivitu peale kaitsmete kontrolli (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1772)
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 28.11.10 18:56 Tsiteeri
A8 d2 ei käivitu peale kaitsmete kontrolli



Tere,

Kirjutan siia oma probleemi, ehk keegi lahke ja targem inimene oskab midagi kasulikku soovitada.

Hommikul käisin autos, panin käima, lasin paar minutit käia ja suretasin välja, paar tundi hiljem otsustasin mitte põleva laevalgustuse tõttu kontrollida kaistmeid ning peale laevalgustuse kaitsme võtsin kontrollimiseks välja veel umbes 10 kaitset, mille korralikult tagasi panin (kontrollisin mitu korda üle)
Peale kaitsmete kontrollimist auto enam käima ei lähe. Proovitud igatepidi nii laetud akuga kui ka teise auto pealt krokodillide abiga kuid ei midagi, starter ketrab mootorit ilusti ringi, aga käima ei lähe.
Originaal immo vea välistaks, kuna immo tuluke kustub ilusti ära, kuid autol peal ka lisaimmo http://alarmyzgierz.pl/files/Alarm_DOG30.pdf

Endal tekkis selline mõte, et kas kaitsmete eemaldamine võis äkki katkestada mingi vajalikku vooluahela ja lisa immo blokeeris selle tõttu kütuse pumba? Mõtlesin, et äkki lisaimmo unustas oma kaardi ära, kuid proovisin ilma kaardi olemasoluta autos ja ei lasknud ta süüdetki sisse panna ehk siis kaarti ikka tunnistab.

Homme tekib ehk võimalus panna autole läpakas külge, ja vaadata, kas räägib midagi huvitavat, seniks aga jään ikkagi ootama targemate arvamusi ja nõuandeid, mida ehk veel kontrollida.

Autoks on siis 2001 aasta a8 3.3 tdi.

Villiam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 28.11.10 19:08 Tsiteeri


Kui kaistmete väljavõtmise ajal süüde sees ei olnud, siis originaalahelates mingeid elutähtsaid katkestusi esineda ei tohiks. Kui on, siis on see anomaalia kaitsmete kakkumisest sõltumatult ilmnenud. Eks "kaabeldamine" teeb targemaks, fantaseerimine võimalike vigade üle on muidugi võimalik, aga suht kaheldava väärtusega tegevus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 28.11.10 19:38 Tsiteeri


Süüdet sees ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 29.11.10 20:29 Tsiteeri


Täna käis siis autol läppar taga, aga ei miskit, mitte ühtegi veakoodi ega märki võimalikust probleemist.
Auto läks siis ööseks sooja garaazi ja aku laadima, hommikul akatakse siis uurima ja puurima, et milles viga olla võiks. Proovitud sai ka käivitamisel natuke eetrit anda, aga ei muutunud sellest midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 30.11.10 17:01 Tsiteeri


Täna siis selgus järgmine, et 99% tõenäosusega on läbi põhjaall olev kütte etteande pump. Kuna kütet ei tule ülesse nii palju kui vaja, ehk siis filter täis pannes auto käivitub kuid ainult nii kaua, kuni filtrist küte otsa saab. Vag-vom-iga pumbale testi tehes ta küll töötab aga ei löö piisavas koguses kütet ülesse.
Selle vea ja kaitsmete kontrolli vahel küll mingit paraleeli tuua ei oska kahjuks ja eks see oli siis lihtsalt kokkusattumus. Imelik on veel see, et enne ei olnud mitte mingit märku selle pumba läbi minemisest ning töötas ta korralikult.

Paar küsimust teadjamatele, et kas kellegil on sarnast probleemi old, oskab keegi äkki midagi veel kontrollida soovitada (äkki on paagis veel mingisugune filter mis võib ummistunud olla), kas antud pumpa ka b osa kusagilt saada on või on seda võimalik remontida ja kas äkki keegi teab, et kusagil romulas oleks 3.3 tdi sees )mis küll on vähe tõenäoline) ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prestigio
huviline



Registreerunud 29.07.07
Asukoht: tallinn- soome
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.10 17:32 Tsiteeri


Tallinnas, Betooni autolammutuses 3,3 tdi sees. Helista ja uuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 17.12.10 07:54 Tsiteeri
Tere jälle



Tänaseks siis asi nii kaugel, et sai tuvastatud, et paagisisene pump oli kuival ja õhtal ja auto ei saanud paagist kütet kätte (mis on muidugi äärmiselt imelik, sest eelmine päev sai autoga sõietud pikem sõit ja selle käigus ka paak suht tühjaks, mingeid anomaaliaid ei esinenud ja käivitus eelmine päev ka praktiliselt tühjapaagiga probleemivabalt).

Nüüd siis järgmine probleem. Auto ei käivitu peale ööläbi seismist. Nimelt kui masin seisab ööläbi, siis hommikul on käivitus väga pikk, tavaliselt eeldab kusagil 15 sekundit starteriga ketramist ja kui külma on juba kusagil 10 kraadi juures öösel olnud, siis on õnne mäng, kas üldse läheb või saab aku peale minutilist starteri ketramist tühjaks. Kui auto käima läheb, siis käivitub uuesti normaalselt ning seda ka kuni 3-4 tunnist seismist. Kui on pikem seismine siis uuesti käivitamine jälle sama jama, nagu eelpool mainitud. Diagnostikas selgus, et 1 pihusti on läbi, käis remondis, pihusti tehti korda (tagasivoolud ühtlased jne) aga hommikuti ikka sama jama.

Tunne on selline, nagu küte vajuks ära, mis aga ei ole eriti tõenäoline, kuna tal on ju olemas elektrooniline etteandepump, mis käivitamisel koheselt küttesurve ülesse peaks tooma? Välistaks ka eeslüüteküünalde probleemi, kuna auto ei käivitu ka peale -3 kraadises külmas peale ööläbi seismist, ja selliste kraadide juures ei tohiks küünlad suurt rolli mängida käivitamisel. Küttetasemest paagis samuti midagi ei olene, kuna probleem sama nii täispaagiga kui ka pooleldi täis paagiga. Aku vea välistaks samuti, sest laetud aku jaksab mootorit käivitada küllaltki jõudsalt päris pikalt ning auto ei käivitu ka krokodillidega teise auto pealt abistades (või noh kui käivitub siis väga pika käivitamise peale)

Äkki kellegil on sarnast probleemi old või oskab soovitada mida veel võiks kontrollida.

Ette tänades,

Villiam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 18.12.10 06:20 Tsiteeri


Kuna õues eilse õhtu seisuga -15 külma, siis auto ei käivitunud enam isegi väga pika käivitamise ja just laadimiselt tulnud akuga, ehk siis probleem on kindlasti sõltuvuses külmaga.

Ootaks ikkagi targemate nõuandeid, mida oleks tark veel kontrollida.

Villiam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.12.10 06:52 Tsiteeri


Eelsüüte küünlad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 18.12.10 07:02 Tsiteeri


Niipalju kui ma olen aru saanud, siis eelsüüteküünlad ei tohiks antud motol sellisel temperatuuril veel mitte käivitumise põhjuseks olla, ning probleem esines ka -3 kraadise külmaga, peale ööläbi seismist (siis küll käivitus, aga peale 10-15 sekundilist käiamist, mis ei ole kindlasti normaalne).

Veel mõtteid kellegil?

Villiam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]