Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 26.11.10 17:25
|
|
|
elektrikud andke nõu
Nimelt algas see sellega, et kadus tahhomeeter ja ohutuslambid displeys, kuna aku oli kehva uskusin juttu külmjoodetest ja kontaktidest. Nuudsest 2
sõitu uue akuga, süüte keeramisel ohutuled armatuuris ei sütti ning kogu sõit käis aku pealt.Generaatoris on vahetatud pingeregulaator ja harjad ja
kontaktid, keegi klubiliige rääkis mingist jalast ja keegi ergutusvoolust.Minu arusaamise järgi on süüdi generaator.
Pallun lisage mõtteid.
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 26.11.10 17:26
|
|
|
Vabandust lisan et tegemist on audi 80 2,0 bensiinimootoriga 83 kw.
|
|
|
AndreasS
huviline
Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm
|
postitati 26.11.10 18:27
|
|
|
Kas genekast akusse ei jõua mitte midagi? Võttes arvesse vahetatud juppe, siis mina kontrolliks juhtmed üle. Kui harjad ja pingeregulaator on
vahetatud, siis ergutusvoolu probleeme ei tohiks nagu olla. Kui dioodisillas midagi läbi on, siis mingit värelust peaks genekas ikka välja andma.
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 26.11.10 18:42
|
|
|
Täna hommikul panin syyte sisse. kellad vilguvad- kõik ok...pirnid siravad......sõites veidike kustus tahho ja hiljem olin tee ääres..tundub et siin
on pisike kontaktivärgi viga...
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.01.11 18:28
|
|
|
Elektrikud, palun jagage teadmist.
Küsimus on A6 c4 2.5 TDI näidiku kohta.
Nimelt üsna tihti ei näita armatuuris asuv käikude tabloo andmeid, et milline käik on kasutusel.
Tegu isendiga, mis omab automaatkäigukasti.
Lisaks on veel küsimus see, et kas käigukangi juures olev P-R-N-D-1-2-3 on valgustatud vöi mitte?
Kus vöiks viga näiteks asuda?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 05.01.11 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Lisaks on veel küsimus see, et kas käigukangi juures olev P-R-N-D-1-2-3 on valgustatud vöi mitte?
Kus vöiks viga näiteks asuda? |
On küll valgustatud, armatuuri kellade juures kaks pisikest punast pirni seal ning kangi juures üks punane 1.2w pirn.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.01.11 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi100C2
On küll valgustatud, armatuuri kellade juures kaks pisikest punast pirni seal ning kangi juures üks punane 1.2w pirn. |
Aitähh.
Armatuuris olevate pirnide korrasolekus olen veendunud, sest aeg ajalt sealt ikka valgust tulnud , kuid k.kangi juures pime, mis pime.
Kuna uudistamise vöimalusel on ilmad olnud suht rövedad (külm jne) siis pole väga torkima kiirustanud.
Armatuuris asuva paneeli mitte toimimise, ehk jukerdamise kohta sa infot ei oska jagada?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 05.01.11 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Kuna uudistamise vöimalusel on ilmad olnud suht rövedad (külm jne) siis pole väga torkima kiirustanud.
Armatuuris asuva paneeli mitte toimimise, ehk jukerdamise kohta sa infot ei oska jagada? |
Kangi juures oleva pirni vahetus on imelihtne, nagu laes pirni vahetamine, ei mingit jootmist ega jampsi. Max 10 min töö kui seda plastümbrist pole
ennem kunagi lahti katkunud.
Armatuurinäidik - see on mul endalgi hetkel veel pime, kuna ei jõudnud vahetamiseni, polnud neid pisikesi pirne tookord käepärast. Kui ma ei eksi,
siis valges ikka näeb, mis käik sees, ja seda ka armatuurilt.
Kaks linki ka kiirelt siia otsa:
Armatuuri jupi remont
Kangi valgustus
|
|
|
rix30
huviline
Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S3 1,8T 8L
|
postitati 07.01.11 07:00
|
|
|
Toomas,kas akutuli süttib kui süüte sisse keerad?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.01.11 22:31
|
|
|
Küsin igaksjuhuks üle, et kui armatuuris olev tabloo tegutseb nagu vilkuv jöuluehe, siis kas viga peitub pistikulises ühenduses vöi mingis jootes?
Kuna endal jäänud tegevus nägemata, siis rohkem kirjeldada ei oska.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Toomas15
huviline
Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5
|
postitati 09.01.11 07:28
|
|
|
rix30 kui süüte sisse keeran ei hakka armatuuris ükski anduri tuli vilkuma, kuid mootor käivitus ja tuksus nö aku pealt..kui niiske ilm,
raputamine...hakkasid tuled vilkuma ja asi ok.Peale väikest sõitu põrus kontakt ära, tahokas nulli ja lõppes tee ääres.Akutuli ja muud vilguvad kui
kontakt on olemas.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 09.01.11 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Küsin igaksjuhuks üle, et kui armatuuris olev tabloo tegutseb nagu vilkuv jöuluehe, siis kas viga peitub pistikulises ühenduses vöi mingis jootes?
Kuna endal jäänud tegevus nägemata, siis rohkem kirjeldada ei oska. |
Usun, et mõlemad variandid võimlikud, aga kui enda masina tablool korra kadus pimedas sõidu ajal pilt eest, siis aitas kerge obadus vastu tablood ning
pilt oli jälle ees tagasi. Tundub loogiline pistiku variant, kuna muidu poleks see obadus vast midagi muutnud.
Pead ei anna, sest siiamaani pole võimalik olnud lahti kiskuda.
|
|
|