tonis799
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro
|
postitati 24.11.10 17:29
|
|
|
Mure siis makiga.
Autoks on siis audi100 85kw 1993a.avant.
Probleem siis selles ,et aku läks tühjaks ja andsin täkku ja peale seda makk enam ei tööta. Ei tule voolu pistikutese
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.11.10 18:33
|
|
|
Kuidas kaitsme olukord on?
|
|
|
|
tonis799
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro
|
postitati 24.11.10 18:35
|
|
|
Kaitsmed on terved
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.11.10 19:20
|
|
|
Kui vool ei tule pistikusse, on probleem igatahes mujal kui makis. Hakka testri või kontrolllambiga otsima, kus veel vool olemas on.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.11.10 19:26
|
|
|
Kontrolli kas acc juhe on terve. (süüteluku põhjast kõige peenem punane)
See kipub ülekoormustel maha põlema kuskilt pundist.
|
|
|
|
tonis799
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro
|
postitati 24.11.10 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kontrolli kas acc juhe on terve. (süüteluku põhjast kõige peenem punane)
See kipub ülekoormustel maha põlema kuskilt pundist. |
Kas see on see juhe mis tuleb maki taha ? (punane juhe sinise triibuga)
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.11.10 20:20
|
|
|
No maki taha tuleb kaks otsa, üks on pidev vool ja teine on läbi süüte.
Pideva voolu kaitse peaks olema kapoti aluses kaitsmekarbis tagaotsas, mingi kaitse vist oli ka armatuuri küljel.
Süüteahel on aga ilma kaitsmeta. Sinna peab süüteasendis vool peale tulema ja jääma kuniks võtme eest ära tõmbad. Peast ma seda põhitoite juhtmevärvi
ei tea.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.11.10 20:45
|
|
|
C4 100-l ei tohiks originaalis ACC-d olla. Minu '92 täislisadega ja '93 omajagu plangumal igatahes oli toitepistiku 4. klemm NC. Annab süütelukust
vedada, olen paar tk ümber teinud, kuid tehasest ei ole.
|
|
|
|
tonis799
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro
|
postitati 25.11.10 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
No maki taha tuleb kaks otsa, üks on pidev vool ja teine on läbi süüte.
Pideva voolu kaitse peaks olema kapoti aluses kaitsmekarbis tagaotsas, mingi kaitse vist oli ka armatuuri küljel.
Süüteahel on aga ilma kaitsmeta. Sinna peab süüteasendis vool peale tulema ja jääma kuniks võtme eest ära tõmbad. Peast ma seda põhitoite juhtmevärvi
ei tea. |
Kuidas ma selles aru saan ,et see kapoti all olev kaite läbi on ? Läksin täna seda vaatama ja kõrvetasin näpud ära kuigi süüdet polnud sees .
Nii see peenikese punase juhtme jutt vastas tõele aga püsivoolu ei ole kah.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.11.10 12:15
|
|
|
Mida sa seal kapoti all siis näppisid, et näpud kõrvetasid? Väljalaskekollektorit? Kui mõni asi kaitsmekarbis nii kuum oli, tuleks jooksujalu elektriku juurde tõtata.
|
|
|
|
tonis799
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro
|
postitati 25.11.10 12:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Mida sa seal kapoti all siis näppisid, et näpud kõrvetasid? Väljalaskekollektorit? Kui mõni asi kaitsmekarbis nii kuum oli, tuleks jooksujalu elektriku juurde tõtata. |
See raadio kaitse oli jah kuum
|
|
|
tonis799
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro
|
postitati 26.11.10 08:51
|
|
|
Ega keegi ei tea kust see pideva voolu juhe alguse saab ?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.11.10 09:46
|
|
|
Kui kaitse on kuum (huvitav, et ta läbi ei ole põlenud, soovitaks kontrollida, ega ta alt jämeda traadiga "parandatud" pole), huvitaks mind pigem
see, mis toimub kaitsmekarbist edasi - maki pool. Kui vool makini ei jõua, on juhe ilmselt kuskil lühises. Kuigi sel juhul oleks ta pidanud juba ammu
ära põlema. Või siis vähemalt kaitse. Vii elektriku kätte, kui ise tõesti juhetpidi liikuda ei oska.
Mis makk üldse on? Originaal? Ega mingeid lisavõimendeid ega ekvalaisereid pole lisatud?
|
|
|
|
tonis799
huviline
Registreerunud 26.05.08
Asukoht: Vändra
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5tdi,A8 4.2 quattro
|
postitati 26.11.10 10:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kui kaitse on kuum (huvitav, et ta läbi ei ole põlenud, soovitaks kontrollida, ega ta alt jämeda traadiga "parandatud" pole), huvitaks mind pigem
see, mis toimub kaitsmekarbist edasi - maki pool. Kui vool makini ei jõua, on juhe ilmselt kuskil lühises. Kuigi sel juhul oleks ta pidanud juba ammu
ära põlema. Või siis vähemalt kaitse. Vii elektriku kätte, kui ise tõesti juhetpidi liikuda ei oska.
Mis makk üldse on? Originaal? Ega mingeid lisavõimendeid ega ekvalaisereid pole lisatud? |
Mingi aiwa makk on . Võimendeid ega ekvalaisereid vahel ei ole
Kas elektriskeemi pole kuskil saadaval ?
|
|
|