Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi V8 4.2- 1992 - ergoh (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 7934)
ergoh
huviline



Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.11 10:11 Tsiteeri


Oi talv ajab vihale. Esimeste uste ja karpide nurkadesse kogub jääd tiba ja nii kui hommikul ukse lahti teed, murrab alumise liistu tüübli puruks. Maru naljakas jälle porilapatsid ka panna :D Ei ole kellelgi sellist probleemi kunagi olnud?

Samuti tuleb vaikselt õlivahetuse aeg peale. Eelduste kohaselt BP või Valvoline-i 5W-40 läheb sisse.

Ahjaa, oskab keegi konkreetselt öelda, palju läheb kastiõli vahetus maksma. Õli+filter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigar101
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport

postitati 07.01.11 11:20 Tsiteeri


Mul ka see liistu probleem, kui pihta jälle käima hakkab
valan aknalaua alt sooja vett tiiva sisse:D


Auto hakkab A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
napst3r
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: 100C4 2.8q

postitati 07.01.11 17:10 Tsiteeri


Mobili Rally Formulat ei taha siis? 550 Eeki kanku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ergoh
huviline



Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.11 18:41 Tsiteeri


Nii siis. Sai täna natukene autoga tegeletud. Küttekulu liialt suur. 40liitri kütusega sain sõita tiba üle 200kilomeetri, enamus sellest maanteel. Mis teeb kuluks kuskil 17ltr sajale. Sai lambda üle kontrollitud, toimetab kenasti. Selle käigus avastasin,et üks detonatsiooni andur oli nagu si~ahäda. Varjestus puru, andur ise lõhki. Mootor käis tiba ebaühtlaselt, vahel natukene hingest kinni. Kuna aga enamasti rahulikult sõitnud olen, siis ei pannudki probleemi tähele. Täna teen tiba maanteesõitu ja üritan jälgida, kas nüüd kulu kontrolli all. Teatavasti deto anduri vea korral süüte reguleerimist ei toimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 15.01.11 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ergoh
Ahjaa, oskab keegi konkreetselt öelda, palju läheb kastiõli vahetus maksma. Õli+filter.


ca 900 eek läks mul. 400 filter ja 500 õli või vastupidi. Lisaks filtrile on ka filtri tihend V8'l, samuti a'la 350-400 eek, mida on soovitatav vahetada, aga minul oli ta väga korralik ja ei hakanud vahetama. Lekkeid samuti tulevikus ei tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ergoh
huviline



Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.11 14:16 Tsiteeri


Kuna tehase alarm kunagi kellegi poolt eemaldatud ja pandud uus plokk, siis ajaviiteks ehitasin uue puldi võtme sisse. Tiba mugavam nii ja peab seda nodi ka vähem kaasas vedama.
Peale detonatsiooni anduri vahetust kütusekulu poole pealt nii palju, et 10ltr sain sõita soojema poolse mootoriga ~80km. Mis teeb kuskil 12ltr sajale. Sellest üle poole maanteed ja tiba jäärada. Et ei ole väga hull.
Üleüldine keskmine hetkel 16ltr kanti jäänud (50:50).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]