Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 Avant 2.5TDI Spidomeeter..[uued küsimused] (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1281)
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 21:09 Tsiteeri
Audi 100 Avant 2.5TDI Spidomeeter..[uued küsimused]



Tervist,

Pöördun siis esimest korda audiklubi ridades oma murega liikmete poole.
Nimelt - '94 aasta Audi 100 spidomeeter hakkas täna imelikult käituma. Möödasõidul sain alles aru, et asi pole õige, nimelt - vajuta palju tahad, kiirus üle 100 ei kipu minema, kui mõni aeg sõita järjest 2500 pöördega ja 5. käiguga, siis kiirus hakkab väga väga vaikselt kasvama. Jala pedaalilt eemaldades langeb kiirus nii nagu peab ning kui hoida nüüd uuesti 2100+ pöörde kanti siis näitab ilusti 100. Kui aga pidurdada näiteks ja sõita 70 alas ning uuesti peale seda kiirendada tahhomeetri järgi 2100 pöördeni, siis näitab spidomeeter 90. See tsirkus hakkas täna pihta, ennem töötas õigesti (2100 pöörde juures on 100km/h kiirus).

Valgusfoori tagant kiirendades ärkab spidomeeter kuidagi hilja ellu ning valetab taaskord 10-12km/h.

Kust võiks viga hakata otsima?

Edit : teema esialgne pealkiri oli "Audi 100 Avant 2.5TDI Spidomeeter teeb trikke"
Ei taha hakata sama probleemi üle mitut teemat tegema, seega panen kõik küsimused siia kokku ja muudan iga kord pealkirja, et tähelepanu pälvida. Loodan, et selline tegutsemine on lubatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 15.11.10 07:00 Tsiteeri


Alustuseks võiks spido seieri alt, kust nõel välja tuleb, kooruva värvi eemaldada. Tõenäoliselt jääb seier lihtsalt värvi taha kinni. Endal tegi kunagi sama pulli, pärast puhastust toimis nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.10 21:51 Tsiteeri


Võtsin spidoplokilt kõik pistikud ära ja panin tagasi. Töötab. Müstika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 21.11.10 22:26 Tsiteeri


Külmjooted võivad põhjuseks olla.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.10 20:22 Tsiteeri


Külmjoodetega on sellel plokil niikuinii probleeme, ei tööta õigesti ei mootori temperatuuri näidik ega ka kütusenäidik, viimane näitab üldse teibaid. Tuleb kolb kätte võtta. Seal vist see ei aita kui lükata koju plaat ahju, et kõik jooted saaks korda. Tean, et arvuti emaplaatidega tehakse nii. Või mis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.11.10 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spool
Külmjoodetega on sellel plokil niikuinii probleeme, ei tööta õigesti ei mootori temperatuuri näidik ega ka kütusenäidik, viimane näitab üldse teibaid. Tuleb kolb kätte võtta. Seal vist see ei aita kui lükata koju plaat ahju, et kõik jooted saaks korda. Tean, et arvuti emaplaatidega tehakse nii. Või mis.

Aitab ikka pärats korjad ahjupõhjast jubinad kokku ja joodad ilusti tagasi. ;) Tee ainult pistiku klemmid üle se läheb ju väga ruttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.10 10:58 Tsiteeri


Omast lollusest sai ära lõhutud see metallist "vedru" mis spidomeetri osutit sujuvalt algasendisse tagasi peaks tõmbama ja nüüd on veidi kehvad lood kuna selle jama pärast peab muretsema ilmselt terve uue kellade ploki. Ainult spidomeetrit vaevalt keegi müüb. Samas tahaks säilitada praegused läbisõidu numbrid...

Oskab keegi öelda mis nipiga saab eemaldada ainult spidomeetri osuti/nõela ilma, et kaasa tuleks see pulk mille otsas ta on. Minul tuli see pulk kaasa ja seetõttu vedrust lahti saingi.

Kuidagiviisi sai see vedru sinna küll tagasi aretatud, et nõela 20 peale ehk algasendisse tagasi tõmbaks, aga nüüd ei näita spidomeeter peale aiateivaste mitte midagi - 90km/h juures näitab 50km/h ja linnas 50km/h juures näitab 30km/h.

Edit : Usun, et saan uue spidoploki ja seekord pikkade kelladega variandi. See on aga bensuka oma. Oskab keegi kommenteerida kas on vaja midagi erilist teha ka ,et see diislile istuks või tõstan ainult tahhomeetri ümber ja kõik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 04.12.10 23:33 Tsiteeri


Tõsta oma kellaplokk pikka korpusesse ümber uue spidomeetriga, lisakelladele mineva juhtme tinutad bensuka plaadilt lahti ja oma kellade külge. Ise panin sinna kella asemele veel voltmeetri kuna kell jäi diisli tahhokasse alles aga see nõudis plaadi modimist kuigipalju(voltmeetril miskid komponendid plaadile joodetud).


Lennukiga
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 22:00 Tsiteeri


Nii nii, täna siis sai ostetud pikk kelladeplokk, väga ilus asi. Lootuses, et kõik tööle hakkab, tõstsin vanast plokist ainult tahhomeetri ümber. Ilmselgelt ei tööta see nii nagu peaks. Tuleb ikkagi nii toimida, nagu soovitasid. Pikast plokisti tõstan ainult spidomeetri ja kasutan pikka korpust. Kuidas ma saan aga veenduda, et spidomeeter õigust näitab? Diisli plokil on max. kiirus 240, bensuka omal aga 280. On sel vahet? Selgus ka see, et ostetud plokil ei tööta odomeeter. Mis selle põhjuseks olla võib? Vana plokki lahates nägin, et odomeetrit ajab ringi mingi pisike mikromootor, millel see plastikust tigu otsaas. Sinna lähevad sisse kaks metallist pulka mis on trükiplaadi külge joodetud ning mõlema pulgaga on kaasas imepeenikesed traadid, mõlema küljes üks - siit ka küsimus - kas need peenikesed traadid peavad ka sinna mikromootori sisse minema, vanal plokil on need otsad seal ripakil, täpselt nagu oleks ära murtud (rumal mina, ei teadnud seda arvestada).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.10 15:03 Tsiteeri


See, kellelt kellade ploki ostsin, ütles et õlirõhu ja õlitemperatuuri näidikute jaoks on pistik olemas aga lahtine, lihtsalt vaja ära ühendada. Mina ei suutnud seda leida ning kardan, et diislitel seda ei ole, võibolla on see bensukatel olemas ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]