Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Veojõukontroll ja abs viga = Avariire˛iim? ( C5 V6tdi) (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2721)
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 11:24 Tsiteeri
Veojõukontroll ja abs viga = Avariire˛iim? ( C5 V6tdi)



Nimelt mure selline, et kui sõidan autoga rahuliku gaasiga siis kõik korras, nii kui pöörded jõuavad 2700 siis lähevad veojõukontrolli ja abs tuli põlema auto hakkab sinist suitsu ajama ja jõud kaob ära, hakkas jama pihta kui suurte vihmadega kui sõitsin 100km 150+km/h ära alguses oli viga hooti ja siis nüüd on viga jääv... Kas võib asi olla vigases absi anduris mis paneb auto aju või käigukasti aju avariire˛iimi kui pöörded kõrgele lähevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 11:40 Tsiteeri


Hiidvanad soovitused, kui sa tahad, et teema prügikasti ei lähe

1. Mis auto?
2. Mis mootor?
3. Mis kast?
jne


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 12:11 Tsiteeri


Autoks Audi a6 avant c5 2000a. Tiptronic 2.5tdi v6 132kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 14.11.10 12:13 Tsiteeri


Juhe taha oleks esimene samm. Sealt edasi juba saaks pakkuma hakkata. Samas see on nn. kodu variant. Kindlasti annab parema tulemuse õppinud diagnostik ja ajust loetud veakoodid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 12:17 Tsiteeri


Jep, täiesti nõus, aga kuna ma diagnostiku juurde saan alles homme minna ja ennast ka huvitab ja hetkel aega on siis mõtlesin, et teeks siia teema ja uuriks mis teie, klubilised, arvate.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 14.11.10 12:58 Tsiteeri


Mina pakun mingi anduri viga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.11.10 13:06 Tsiteeri


Anduri veaga ei hakka tagant sinist ajama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 14.11.10 13:11 Tsiteeri


Mingis reziimis segu väga paigast ära? Samas ja sinine suits vist õliga seotud?

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Anduri veaga ei hakka tagant sinist ajama.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 13:22 Tsiteeri


kütust võtab ka maru palju, maanteel ca. 12-14 ja sinist hakkab alles siis tulema kui põhja vajutada gaas ja siis hakkab kiirus isegi langema ja sinist tuleb välja...ülevaatusel käisin samal päeval kui ta jamas, siis tahm ja kõik näidud olid väga head, kiitis isegi, et pole 2.5tdi'd ammu nii heade näitudega näinud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.11.10 13:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margusja
Mingis reziimis segu väga paigast ära? Samas ja sinine suits vist õliga seotud?

Vahet pole, kui paigast ära segu on, sinine tähendab õli põlemist, mis viitab tunduvalt tõsisemale probleemile.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.10 16:34 Tsiteeri


Lisan juurde siis, et nii kui autol kaob abs ja veojõukontrolli tuli ära töötab kõik jälle nii nagu peab sõidab edasi nii nagu vaja ja kõik on endine. Panin tähele nüüd maanteesõidul ka, et siis kui gaasi maha lasen, langeb tühikäigupööretele mootor, siis natukese ajapärast kustub korraks nii abs kui ka veojõud ära ja siis gaasi andes toimib jälle kõik ( umbes 5 sekundit) ja siis jälle auto ei liigu, et sinine välja tuleks tuleb autol gaasi põhjas hoida, mille peale siis kiirus langeb isegi. Rohkem täpsemini ei oska kirjeldada...

Lisan juurde, et vahepeal on tunda ka mootori pöörete kõikumist ja õrna nõksutamist vb. tundub endale aga nagu oleks nii ka, et kui kõik on alguses korras ja hakkad sõitma, nii nagu normaalne oleks, siis tuleb 1 hääl nagu see 2.5sele diislile ikka kohane, natuke kõrisev selline, ja siis kui tuled lööb põlema ja jõud kaob siis kaob ka see hääl ja jääb selline madal, veider hääl...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uno
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: mul on vw

postitati 14.11.10 18:34 Tsiteeri


ainuke varjant on ikkagi juhe järgi panna diagnostiku juures
Seapõrnalt võid lugeda, et mootorile kapremont vaja teha :)

Igatahes, kui viga käes, kirjuta siia teemasse ka, et mis viga oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 14.11.10 20:36 Tsiteeri


Õhulugeja?
Minu bensukal kadus minek, aju lõi avariisse ning abs ja veojõukontrolli tuled põlema kui õhulugeja andis peale tugevat kiirendamist järele.
Aga diagnostika, nagu juba öeldud, on ainuke moodus vea likvideerimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.10 05:48 Tsiteeri


Ma ise kahtlustaks ka õhulugejat aga see sai vahetatud mõni nädal tagasi ja täna hommikul (ca. 6 kraadi) panin tähele, et töötas kõik nii nagu peab mootor ühtlaselt ja kiirendus oli hea ja tulesid põlema ei läinud ega midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.10 16:53 Tsiteeri


Viga siis suht selge, läheb kõrgsurvepumba mahavõtmiseks.Pump ei muuda nurka... eks kirjutan kui asi 100% korras ja kõik selge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.10 07:40 Tsiteeri


Viga ei leitudki ja seega ei osatud vana pumpa korda teha. Sai ostetud uus katkine pump ja lastud taastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
george99
huviline



Registreerunud 05.03.07
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.10 12:48 Tsiteeri


Vaata,kas rehvid nii ees kui taga on ühte mõõtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 15.12.10 13:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: george99
Vaata,kas rehvid nii ees kui taga on ühte mõõtu.


Kunagi oli juhtum sellise asjaga. Et üks rehv oli 45kõrgusega ja ülejäänud olid 40 kõrgusega. Oi kus oli jebimist enne kui sellist asja märgati ,sümptomid olid samad ,et abs ja veojõu kontroll jamas.


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-_I_-
huviline



Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.10 08:43 Tsiteeri


Jah, see viga oli mul ka kunagi ühel MB'l aga viga oli autol selline, et kui mootor soojaks läks ja ka PUMP siis kiilus nagu pumbas midagi kinni ja see andis siis ka need veateated spidomeetrile, ABS ja veojõukontrolli tüli, mootor oli jõuetu ja järjest jõuetumaks läks. Gaas põhjas sain sõita lõpuks kuni 30km/h. Vahetati pump ära ja kõik oli korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.3% - SQL: 78.7%]