Audi A4 1.9TDi A/T - 1999 - AndreP
Tervitused kõigile!
Olen Mõnda aega juba lugend ja jälgind Audi klubi foorumit ja nüüd kui auto kätte sain otsustasin ka siia ta üles panna.
Varem olen omand audi s6 2.2 turbo 1997a ja kasutand a8 4.2 mõnda aega.
Praeguseks siis pealkirjas mainitud sõiduk 1.9td ja automaatkast tegeleb käikkude vahetusega.
Värvusks hall ja kere avant. Sisuks halli värvi tekstiil.
Lisadest mis kohe meelde tulevad:
Navi
püsikiirusehoidja
ees elektriaknad
xenonid(ise paigaldatud 4300)
kuna tegelikult pole varem a4 omand siis päris täpselt ei oska öeldagi mis lisa ja mis mitte!
Veel olen paigaldand quantum toonkile täisringile ja teind vähe ümber tulede süsteeni , et kui uksed avan siis lähevad udukad põlema ja peale
käivitust kustuvad ja sama kui eemaldan võtma süütelukust siis süttivad udukad , ehk siis follow me home sarnane süsteem.
Samuti on paigaldatud pioneer subwooger ja pioneer makk koos 6digiboxiga. Makk on vüll vanakooli pioneer mis samas ei ole kehvem kui mingisugune odav
uus kräpp.
Subwooferi kast tehtud täpselt õiges suuruses elemendi jaoks ja samuti projekteeritud just selle auto jaoks, niiet sobib.
Veeel unustasin mainda et autol ka originaalis subwoofer ainult , et ma ei tea kas see on lisa või oli standardvarustuses.
Rehvideks praegu mingisugused lamellid 16 tolli a8 originaal velgedel aga olen juba valmis pannud nokia hakkapelita4 naelad mis ühe aasta varem
sõitnud ja need on 16 tolli minu eelmise audi s6 origunaal velgedel , eks proovin libedaga nende lamellida sooritusvõime ära ja kui ei rahulda krutin
naelad alla.
Suve velgede kohta ei oska veel öelda , ennem vaatan kuidas need s6 veljed sobivad kui hästi siis jätangi need , kui ei dobi ehk siis vaatan midagi 17
tolli muud veljed aga üle 17 kinlasti ei tule kuna siiski tegemist igapäeva autoga ja mugavus loeb minu jaoks väga palju.
Tehnilise poole pealt niipalju , et kui auto sain viskas turbo ennast üle 80km/h tagant ära , arvasin et tegu mõne rõhuklapi või asjaga aga juhe taha
pannes ühtegi sellist veateadet ei olnud niisis sai üle vaadatud voolikud ja saigi avastatud ,et kaks voolikut olid oma aja ära eland ja puruks. Need
said vahetatud ja nüüd ei kao turbo kuhugi ja koheselt ärkas auto ellu ka võimsuse poolest. Arvan ise ,et kuskil 30% võimsust oli varem kadund ja nii
sõitis sellega eelmine omanik pool aastat .
Teine viga on kolmanda käigu puudumine!
Minu teades (lootes) on viga vigases solenoidis mis sai uus ostetud ja vedeleb praegu kindalaekas ja järgmine nädal läheb selle vea
likvideerimiseks.
Samuti on üks juhipoolne sarniir läbi ja teeb keerates natuke häält ja ka see saab ehk järgmine nädal likvideeritud.
Kuna ilmnesid käivitusprobleemid said vahetatud eelsüüteküünlad boshi toodangu vastu aga üllatuseks asi ei paranend ja arvan , et viga küünalde
relees, vahetan ka selle kiiremas korras.
Veel on esimesed uksed vajunud aga ma ei ole viitsind vaadata veel kas uksehingedel on ka plastmassist hülsid või tuleb vahetada hinged? Ehk oskab
keegi vastata?
Samuti on vigane armatuuris olev displey ehk puuduvad mõned read. Foorumist olen lugend , et selle saab korda 1800kr eest.
Rohkem vigu pole avastand veel ja muidu auto vaikne ja tundub täitsa korralik.
Läbisõit küll väidetavalt 220 000 juures milles ma tõsiselt kahtlen aga nii vana auto puhul ei loegi niipalju läbisõit vaid pigem kuidas teda
hooldatud on.
Pildid Püüan teha võimalikult kiiresti aga enne tahaks auto ära pesta. Samas võibolla teen ajutised pildi homme ja panen siia üles.
Loodan , et tekst väga grammatiliselt ebakorrektne ei saand ja ka loetav on.
P.S : ise asun Soomes Helsingi kandis ja kui kellegil vaja autokallal tööd teha siis võin soovitada ühte head töökoda mille tööga ma siiani väga rahul
olen olnud ja plussiks veel see , et töökojas saab mehhaanikutega suhelda eesti keeles ja hinnad väga mõistlikud isegi Eesti mõistes.
Kõigile edu soovides
Andre
|