Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 200 2.2 TQ - 1984 - marauder (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3745)
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.10 15:08 Tsiteeri
Audi 200 2.2 TQ - 1984 - marauder



Sai siis sõbra käest ostetud konksuga auto :P

Tegu siis MC mootoriga 2.2 121kw
Varustuse poole pealt on:
kliimaseade
15" valuveljed
manuaalne katuseluuk
abs pidurid
roolivõim
diferentsiaali lukusti
veluursisu
toonitud klaasid
kesklukk
4 X el. aknad
elektripeeglid
pardaarvuti
veokonks

Kere on enam-vähem viisakas, roostet eriti pole.
Bensupump hetkel läbi, vb ka pritsepea.
Masin on seisnud miski aasta vms.
Esivedrud ka surnd vist
Kapotiamordid läbi
Kesklukk veidi kalab.

Muidu timm, ülevaatuski kehtib.
Homme saab pumba kah.


http://lh4.ggpht.com/_8zn92vcLnEc/TN6XjqwPSEI/AAAAAAAABdg/8bjENqY3B8E/Audi%2B200%2B%2B84.jpg


http://lh5.ggpht.com/_8zn92vcLnEc/TN6Xjj4olXI/AAAAAAAABdk/RW5rCGFyJ40/634242050269506250_full.jpg


http://lh4.ggpht.com/_8zn92vcLnEc/TN6Xj8ju77I/AAAAAAAABdo/qS6JOlthYWA/634242052494506250_full.jpg


http://lh6.ggpht.com/_8zn92vcLnEc/TN6Xj1CAN6I/AAAAAAAABds/KNlXNfSHiOw/634242056065131250_full.jpg


http://lh3.ggpht.com/_8zn92vcLnEc/TN6XkG3YtoI/AAAAAAAABdw/XM3hL_BTWG8/634242056703568750_full.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 13.11.10 16:47 Tsiteeri


Kui ma ei eksi siis see on Käinast pärit auto?Seal ma seda seismas nägin, ilmselt omanikul kasvasid sõrmed keset peopesa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 13.11.10 16:50 Tsiteeri


Ma vaatan, et sul kah audipisik päris kõvasti kallal :cool: Edu ja paksu kukrut siis nede audikeste tegemisel ;)


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.10 17:01 Tsiteeri


Hiiumaalt ta mingiaeg toodud on jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on foorumis

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 13.11.10 17:10 Tsiteeri


Muidu nagu kena aga see pütt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.10 20:54 Tsiteeri


Uus pump paagis ning läks käima isegi. Vahepeal said küünlajuhtmed öigesti pandud. Hetkel tühikäik puudu ja bens sai ka otsa.

Homme jätkub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 16.11.10 22:30 Tsiteeri


Kere isegi paistab päris hea, arvestades, et kaua seisnud
Lõpupütt on huumor jap-style :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 16.11.10 23:37 Tsiteeri


Ei tea mind ei häiri, päris jap ta ka pole olemuselt...remus pidavat olema, pole väga uurinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 17.11.10 00:04 Tsiteeri


Ega tal otseselt viga polegi, lihtsalt see kalle kuidas välja ulatub jne. Hääle peaks ta ka mõnusamaks tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.10 15:35 Tsiteeri


Täna siis selgus et mootor suht höre ja ega hästi käimagi saa enam.. läheb vist juppideks siis:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 18.11.10 15:41 Tsiteeri


millest seda siis järeldad, et mootor hõre? Kas mingi mootor sinna peale osta või see remontida poleks mõtekam? See auto on ju seda väärt talv ju tulemas ka veel. Pigem müüa juba siis tervikuna keelegile kes selle korda teeks;) Siukseid sigareid on ju jube vähe alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.10 15:42 Tsiteeri


pole aega mootorit vahetada, tegelt poel aega jupitada ka....ma ei tea veel, mötlen alles.

Seal on ju mingi miljon andurit jne, pole se vahetus ka nii lihtne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.10 11:23 Tsiteeri


Ära nüüd autot kohe ära haki. Pole neid andureid midagi seal palju, kui pritsepea on korras, siis ülejäänud on ikka üsna kökimöki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 19.11.10 11:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marauder
Täna siis selgus et mootor suht höre ja ega hästi käimagi saa enam.. läheb vist juppideks siis:(

Jah, isiklikult ütleks küll, et viimasel ajal on see jupitamine nii moodi läinud, et halb hakkab. Varsti kui 30 amprine kaitse läbi läheb või mõttetu pisi asi juhtub, teeme kohe seibideks. Ma kohe üldse ei poolda seda. Vanemal R5 võib pikk käivitumine tingitud olla pihustitest vms asjadest, see aga pole ju raketiteadus. Kui läheb 5 aastat mööda, kõik sigarid kaovad, öeldakse ühel hetkel, kahju et neid nii vähe on. Vana auto on hoidmist väärt minu arust ning kuie ndal vähegi huvi ja tahtmist saab igast autost asja (kui muidugi kere kannatab, see on põhiline). Mootori hõredust saad kontrollida kompressiooni testiga. Tee test enne ära:) Anduritest nii palju, et kui elektriskeem olemas, on ka teada mis kuhu läheb ning milleks vaja. Andureid on igal masinal, küll aga mida uuem, seda rohkem. Vead, mis sul kirjas on, teebki asja huvitavaks ning see on ainult "nokitsemis rõõm". Tundub ju igati sile ja reegel on ju, et auto tahab ikka teatud aja tagant hooldust saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.10 14:50 Tsiteeri


Hetkel panin terves tükis müüki, kel huvi on, vötab ära ja ma saan oma S6'le rohkem keskenduda. 2 katkist Audit ikka liiga palju praeguse palgaga:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.11 23:52 Tsiteeri


Keegi selle pritse nime ja koodi oskab öelda? Ning saadavust, a'la, et mis mark ja auto veel kasutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rait008
huviline



Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.11 19:50 Tsiteeri


Tervist,
süsteemi kui tüübi nimi on muidu K-JETRONIC (või oli KE-jetronic), tõenäolisemalt siiki K.
Tegemist siis täis mehhaanilise pritsega, pihustid avatakse ainult tänu kütuserõhule ja kogu süsteemi
A ja O on pritsepea (söötur-dosaator kui täpne olla:P).
Umbes 99,9% on selle auto mootori kõik vead seotud pika seismise tagajärjel ummistunud "pritsepea" ja pihustitega.
Sümtomiteks on üldjuhul väga-väga-VÄGA raske käivitamine, olematu tühikäik, väga rikas segu.
Sõitmine üldjuhul suht võimatu.

Remontida või taastada neid võimatu kahjuks.

Kunagi endal maadlesin täpselt sama probleemiga analoogsel autol. Auto oli pikalt-pikalt seinud ja keeldus ellu ärkamast.
Küll sai kahtlustatud kütusepumpa,
küünlaid/juhtmeid, rihma/rihma märke, erinevaid andureid jne jne, kuid ei midagi.
Tänu halvale kompressioonile ühes silindris sai tehtud isegi kerge mootoriremont aga ei midagi.
Koostöös erinevate diagnostikutega jõudsime pihustite ja "pritsepeani". Tol ajal hirmkalli raha eest ostetud uued pihustid aitasid teatud määral,
aga tööle ei saanud/saadud seda autot kunagi. Proovisin ka paari muud pritsepead aga...
Eks see süsteem on lihtsalt juba nii vana ja aegade jooksul igasugustest jamadest ummistunud, et
töötavad ja sõidavad ainult need autod, millega sõidetakse igapäevaselt.
Mõne romula pritsepea võid ju organiseerida, aga tööle see vaevalt hakkab. Liikuvad osad on kinni.
Mul peaks isegi kusagil mingeid pihusteid/paar pritsepead vedelema, aga ei usu et neist elulooma enam on.

Lahendust... ausalt öeldes ei tea, ei oska pakkuda.
Kõige lihtsam ja kegem variant (minu meelest, arvestades mis raha ise kunagi magama panin)
oleks vast vahetada kogu olemasolev süsteem kaasaegsema vastu,
ehk siis uued pihustid/aju/õhukulumõõtja/süütepoolid jne. Paras tegemine ja suur raha.

Enda auto müüsin kunagi lihtsalt mittetöötavana maha. Isu sai otsa. Lõputu ja tulutu tegevus.
Neid kes seda vana pritsesüsteemi teavad/tunnevad on väga vähe, kui ka leiad siis ega ei taheta eriti tegeleda nendega.
Tallinnas julgeks soovitada Speedster OÜd (Hannes), kes ka minu autoga maadles.

Sama süsteemi olen näinud vanemate fordide V6 mootoritel, rohkem pole nagu tähele pannud.
Pikk jutt, aga ehk aitab sind kuidagi.

Tervitades,
Rait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.11 20:18 Tsiteeri


Nii palju kui Speedsteri Hannese jutust olen aru saanud ja mujalt lugenud, siis pritsepea ei ole üldiselt katki, vaid kogu süsteem vajab paika häälestamist. Kuluosadeks on küll pihustid, mis hakkavad kusema ja tilkuma, need soovitan üle kontrollida.

Igatahes ära hakka kinnisilmi uut pritsepead peale panema ega muid juppe tuimalt vahetama. Algatuseks kontrolli kõik elementaarne ära, küünlad, rihmamärgid jne. Järgmiseks otsi kuskilt internetiavarustest kõiki andurite vajalikud andmed + erinevad rõhud, mis kuskil süsteemis olema peavad. Sellel peaks olema ploki külje pealt surveregulaator, mis seda tööd juhib. Sellest on siin foorumis ka kirjutatud, selle surved tasus samamoodi üle mõõta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marauder
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.11 14:57 Tsiteeri


Teema lukku, masin müüdud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 66.4% - SQL: 33.6%]