Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure AHK 4,2-ga. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3169)
metalboy
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.10 21:17 Tsiteeri
Mure AHK 4,2-ga.



Mure siis selline et mootor ei käi ühtlaselt ja osad silindrid kaovad ``tagant`` ära vahepeal. Samal ajal hakkab vilkuma ja vahepeal ka põlema CAT-i tuli armatuuris. Mure tegelikult algas juba keadel kui oli märjem aeg aga kuna see iseenesest ära kadus ja terve suve mingit probleemi ei olnud siis jätsin vea välja uurimise katki. Nüüd kui niisked ilmad käes ja teed märjad algas sama probleem jälle. Täna sai siis auto ühendatud arvutiga ja see näitas viga temp. anduris ja mõlemas lamda anduris+ see et osade silindrite töö oli puudulik. Sellest ka küsimus, et kas võib olla nii, et tegelik viga on temp. aduris ja se omakorda põhjustab ebaühtlase mootori töö ja lambda vea või peaks kohe vahetama ka lamdad? On äkki kellelgi kogemusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 04.11.10 21:25 Tsiteeri


Jäta lambdad viimaseks asjaks, sest nende viga võib olla põhjustatud just mootori ebaühtlasest käimisest ja muidugi ka tembi andurist.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
metalboy
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.10 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Jäta lambdad viimaseks asjaks, sest nende viga võib olla põhjustatud just mootori ebaühtlasest käimisest ja muidugi ka tembi andurist.



Aga kas siis mootori jokutamise võib põhjustada ka ainult mittetöökorras temp.andur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 04.11.10 21:31 Tsiteeri


Teema
Teema 2
Teema 3

Otsingus on sarnaseid teemasid veel ja veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 05.11.10 07:50 Tsiteeri


Kui sul temp andur segast peksab, siis palju sul kütusekulu on? Üldiselt alusta temp andurist ja lõpeta lambdadega. See mootor on nii lihtne ja odav diagnoosida+remontida gaasijaotuse poolest, et ma nagu küll ei näe probleemi. Süütepoolid saavad tavaliselt otsa kahel põhjusel: vanad väsinud küünlad ja poolide enda vanus. Kommukatest on kah juttu olnud, vaheta poolid omavahel ära ja siis jälgi kas ka töötavad silindrid muutusid. Kui ei, siis on kommukas ise. Temp andur muidugi PEAB olema korras, muidu sa ei jõua sinna kütust valada, sama asi ka lambdade puhul. Odavam on uued osta kui nii sõita.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
metalboy
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.10 18:29 Tsiteeri


Keskmine kütusekulu jääb kuskil 13 liitri kanti. Et siis kõige mõislikum oleks vast vahetada kõigepealt küünlad ehk ja siis alles diagnosti minna või? Janseoses sellega et kas neid piipe vahetatakse koos pooliga kui neid üldse on vaja vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 05.11.10 20:15 Tsiteeri


Oleneb kas piip on OK või ei, tavaliselt ikka aint pool vahetatakse. Küünlatest alusta jah, aga ma pakun, et ikka mõni poolidest ära. Nii, et varu kannatust.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
metalboy
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.10 18:15 Tsiteeri


Selged pildid siis. Selge on nüüd siis see et mitte miski pole selge :D Tuleb vist esmasspäeval sammud seada audihooldusesse ja seal lasta üle vaadata..tuleb vist odavam kui oma peaga hakata aretama seda asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
metalboy
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.10 15:43 Tsiteeri
asi selge



Küünalde vahetamisel selgus, et eelmise omaniku poolt pandud denzo küünlad ei olnud mitte koonusega vaid seibiga. Sealt oli siis tahmanud kõik küünla piibud ära ja kõik otsad on lõhki. Forssis selgus, et 1 piip maksab 440 krooni. Esialgu isoleerisin piibud üle ja auto käib ilma probleemita. Selle jama peale on nüüd aga ühe katalüüsaatori sisu lahi ja koliseb sees. Aga vähemalt sai mootor käima ja võib teema lukku panna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 51.1% - SQL: 48.9%]