Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Autochecki probleem (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1027)
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 02.11.10 21:07 Tsiteeri
Autochecki probleem



Selline jama, et sai siis kompuutriga spidoblokk külge pandud ning annab kaks näitu, millest üks valmistab
peavalu. Nimelt siis õlikann tuleb ekraanile : Alla 1.8bar 2000rpm juures või Alla 0.3bar tühikäigul, kuid ette
ei tule ta käima pannes, vaid kui süüte sisse lihtsalt keerad. Sai järgi uuritud, et probleem võib olla andurites,
kui sai andurid üle vaadatud ning õli välja ei pressi kusagilt ning kummilutid seest kuivad. Et kas on võimalik,
et kompuuter paneb villast. Äkki keegi oskab abi anda, pole nagu mõtet andurit, nimelt seda suuremat ära
vahetada lampi mis pole üldse odav ~800-900eeku ning probleem ära ei kao.
Oleks väga tänulik kui keegi oskab aidata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 02.11.10 21:10 Tsiteeri


Minu arust hakkabki karjuma kui käima ei pane miski aja jooksul.Kui käima pannes seda viga ei teki siis nagu asi korras surved normaalsed.Tasub siiski mehaanilist rõhukella usaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 02.11.10 21:15 Tsiteeri


On see kindel, nagu kaks märki lööb, selle ning hüüumärgi ka aga see sellepärast, et roolivõimu õli pole sisse
kallanud hetkel. Et siis peaks mingi aeg ära kaduma reaalselt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 02.11.10 21:18 Tsiteeri


Kui õlirõhu hoiatus käivitamisel kaob ei näe probleemi siis on korras õlitus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 02.11.10 21:19 Tsiteeri


Aga kui ei, siis ilmselt ma kahtlen ,et andurid pekkid on, vähemalt arupost öeldi mulle, et vähe tõenäoline on see
kui andurid pole õlised ning vahelt midagi läbi ei aja, et siis paneb komp villast ühesõnaga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 03.11.10 21:11 Tsiteeri


Keegi veel oskab midagi öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 04.11.10 08:53 Tsiteeri


Täpsusta veits, kompuutriga spidoplokk külge pandud. Mis autoga täpsemalt tegu, 100, a6, b3, b4 või midagi muud? Kas autocheck süsteem oli ka enne olemas või on see nüüd uutel kompuga näidikutel? 100 ja a6 näidikutel näiteks on ka vahe ikagi sees, et kui 100'le a6 näidikud panna, siis on tarvis mõningaid lisasignaale.
Õlikannu viskabki põlema kui süüde sisse keerata natu aja pärast.
Kui nüüd on selline variant, et enne checki küljes polnud, on checkile lisa õlisurve signaali tarvis, ilma lööb ka õlitule mingitel pööretel põlema. Ja see, et hüüumärgi põlema vistkab, ei pruugi olla roolivõimu õli, vaid check tahab saada ka abs'lt lisa signaali. Need 2 varianti on sellisel juhul kui autocheki enne küljes ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 04.11.10 13:55 Tsiteeri


Autoks b3 2.3 20v cq. Auto ostes polnud checkiga, aga sai pandud siis 2.0 20v pealt kompuuter koos
autocheckiga. Aga lõppudelõpuks siis mis ma teen, jumperitest check välja üldse lülitada? Kui saab... Või mis
see lahendus siis lõpuks on mida teha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 04.11.10 14:29 Tsiteeri


Pm on sul nüüd mõlema variandi skeemi tarvis. Hakkad neid võrdlema. Usun, et b3 on samamoodi nagu c4, pead checki pistikusse lisama õlisurve, selle võtad näidikute enda juhtmestikust. Hüüumärgi eemaldamiseks, tuleb ilmselt absi signaal samamoodi võtta sealt juhtmestikust ja ühendada sinna checki pistikusse vastava pini alla. Kui nüüd absi autol pole, saab selle massiga ära petta. Samamoodi on ka kollaste tulehoiatustega, kui enne tulede kontrollsüsteemi küljes polnud, saab need ka massiga ära petta. Või kui viitsid, areta ka see kontrollsüsteem külge, siis ta ka reaalselt näitab kui mõni pirn läbi on.
Ühesõnaga lahendus oleks see, et paar lisajuhet/lisaühendust tuleb näidikute plokitagant teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 04.11.10 15:37 Tsiteeri


Pagan, kust ma selle skeemi veel leian, ja kuhu taha see checkil läheb, sest spidobloki taha jookseb mul kollane
pistik ja sinine ning sinise küljes on 5 pinine, vist oli, või 4 must pistik aga see ei lähe kusagile ning siis veel see
kollase juhtme ning kompuutri nupu pistik, ka must.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 12.11.10 16:08 Tsiteeri


Keegi on välja mõelnud/teab mis värvi juhe/juhtmed siis massiga vaja ära petta on autocheckil?
Veel parem äkki kellelgi on skeemi selle valge pistiku juhtmetest, mis millist infi annab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.8% - SQL: 65.2%]