Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Plaan osta audit sooviks abi antud isendite kohalt. (Vastuseid: 63 | Vaatamisi: 7404)
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 19.04.11 14:08 Tsiteeri


Tervitused ka minu poolt.

Leidsin üles selle teema seega ei hakka ka uut tegema.
Kuna olen ka ise hetkel uue auto jahil mis peaks olema kindlasti quattro (sest te foorumlased olete mul oma quattro jutuga juba nii .... ajanud siis ma pean endale ka saama selle :D)

Olen mina pikalt jälginud seda autot AGA ma ei saa aru miks ta nii pikalt müügis on olnud, helistasin ka müüjale ja uurisin natuke (tema ei kurda). Kas on keegi ka siit foorumist seda hetkel vaatamas käinud, nagu aru saan on siin mehi kes on seda omanud.
Kas oleks võimalik saada natuke ajalugu selle pilli kohta.
Tahan seekord osta auto mis mis oleks ka auto nime väärt ehk siis vastupidav ja millel veaksid seekord tagumised rattad ka.

on ka oodatud teiepoolsed kommentaarid ja pakkumised.

Terv,
Treivo.

Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Kui praegu turul olevaid neliveolisi vaadata, siis soovitan konkreetselt seda;)
http://www.auto24.ee/used/779867

Oli see auto minu käes lühikest aega eelmine talv. Kui mõningad iluvead välja jätta siis täitsa korralik auto. Näha on, et praeguse omaniku käes mitmeid asju vahetatud.
Sillad sai üle kontrollitud too aeg, ainukese veana leiti, et parempoolse õõtshoova puks on pehme. Sai see õõts vahetatud ja usun, et siiamaani ei tohiks seal selle ajaga veel midagi olla läbi läinud. Kui minu käes oli, siis mootor puterdas natukene tühikäigul ja ei olnud jõudu nii palju, kui peaks sellel mootoril olema, kuid kuulutusest loeb välja, et praegune omanik vahetanud mõlemad lambdad ja küünlad-juhtmed, usun, et nendes see probleem seisneski:P



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 19.04.11 15:06 Tsiteeri


Kuulutus ütleb, et müüdud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 19.04.11 15:40 Tsiteeri


Ei see on vana kuulutus tegelikult on auto alles veel.
Helistasin ka omanikule ja uurisin veel auto kohta, tühikäigul kerge pöörete kõikumine pidi alles olema ja pidi mingi klapi viga olema ta ei ole rohkem jõudnud uurida, siit ka küsimus mis klapi ja mis see maksma võib minna.
Teine asi pidi olema käiguvahetusel kui nelik sees siis vahekast pidi niiöelda mingi nõksu või paugu tegema, mis selle vea lahkamine eurosid nõuab(pidavat olema quattrode tüüpiline viga).

info oodatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 19.04.11 16:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Ei see on vana kuulutus tegelikult on auto alles veel.
Helistasin ka omanikule ja uurisin veel auto kohta, tühikäigul kerge pöörete kõikumine pidi alles olema ja pidi mingi klapi viga olema ta ei ole rohkem jõudnud uurida, siit ka küsimus mis klapi ja mis see maksma võib minna.
Teine asi pidi olema käiguvahetusel kui nelik sees siis vahekast pidi niiöelda mingi nõksu või paugu tegema, mis selle vea lahkamine eurosid nõuab(pidavat olema quattrode tüüpiline viga).

info oodatud.


Kardaani vahepukk ilmselt. Või mootori ja käigukasti padjad. Pigem esimene. Praeguses vääringus peaks mingi 20 eurine bemmi vahepukk sinna sobima, sest uus tuleb koos gardaaniga. Mis seeria oma täpselt mina ei tea, aga ehk keegi, kes teab, see ütleb.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 19.04.11 17:35 Tsiteeri


Selge sellega kuid tühipöörded, ehk oskab keegi selle kohta midagi öelda ja kuidas hinnata seda bensukulu, tean et öko ta ei ole kuid mis ta mnt/linn/keskm. on kõigil ta nii erinev.

Ajaa mis värk nende labadega on sisselaske kollektoris. Kuskil ma kunagi nägin seda teemat aga hetkel ei hakanud enam silma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.04.11 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Selge sellega kuid tühipöörded, ehk oskab keegi selle kohta midagi öelda ja kuidas hinnata seda bensukulu, tean et öko ta ei ole kuid mis ta mnt/linn/keskm. on kõigil ta nii erinev.

Ajaa mis värk nende labadega on sisselaske kollektoris. Kuskil ma kunagi nägin seda teemat aga hetkel ei hakanud enam silma.


2,8-l on sisselaske kolde labadega kõik hästi, (probleeme on 2,6 koldega)
Tühikäigu kõikumist võib põhjustada näiteks tühjaks saanud aku või ka miskit muud. Võimalik, et saab Vag-com abil paari liigutusega korda. Võib olla ka mitte.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 19.04.11 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Selge sellega kuid tühipöörded, ehk oskab keegi selle kohta midagi öelda ja kuidas hinnata seda bensukulu, tean et öko ta ei ole kuid mis ta mnt/linn/keskm. on kõigil ta nii erinev.

Ajaa mis värk nende labadega on sisselaske kollektoris. Kuskil ma kunagi nägin seda teemat aga hetkel ei hakanud enam silma.


2,8-l on sisselaske kolde labadega kõik hästi, (probleeme on 2,6 koldega)
Tühikäigu kõikumist võib põhjustada näiteks tühjaks saanud aku või ka miskit muud. Võimalik, et saab Vag-com abil paari liigutusega korda. Võib olla ka mitte.


Aga see pöörete kõikumine paistab juba sellel autol pikemat aega, lugedes eelmise omaniku juttu ja see viga on endiselt alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 19.04.11 19:34 Tsiteeri


Võib ka nn "tühikäigu mootori" viga olla, see kas vajab pesu või väljavahetamist.

Veidi juttu ka nendest 2,3 vs 2,6 ja 2,8 teemal.
Olen omanud 6 aastat A4-ja mida veab edasi 2,8 (128kW) mul on olnud erinevaid probleeme selle autoga (õnneks mitte palju), kuid mootoriga mitte ühtegi tõrget (kolm korda üle vasaku õla). Minul on jäänud mulje, et pommikindel mootor, tõsi üli veidi sööb, aga mitte palju. Minekut on pere auto kohta mehe moodi, ei ole küll selline järsu iseloomuga, kuid jõulise ja jõulisus tuleb väga madalatest pööretest juba. Tahtsin kunagi 142kW vastu ära vahetada, kuid avastain, et 128kW sobib mulle paremini, sest selle väände kõver tõuseb kiiremini (kes kahtleb vaatab graafikut 128kW saavutab sama väändemomendi 1000rpm pealt, mille 142kW alles 2000rpm juures) ja mulle sobib hästi, kui madalatel on alati jõuvaru võtta. Näiteks sõitmine pööretevahemikus 1500-2000rpm on korraliku väändevaruga. Kes tahab rallitada, siis 3000rpm ja ne. Teisekäiguga asfaldil kets ringi lasta on lapsemäng (mul esivedu).
Ütlen ausalt 2,6 roolis pole ise istunud, kuid sõpradega olen pannud joonele ja alati olen neile magusalt ära teinud (arvestatavalt), kusjuures ekspluatatsiooni kulud samad :)

Kütusekulust: ainult linnas sõites on mul praegu 11,5L/100km, minul sõidustiil selline, et ruttu hoog üles ja siis ühtlaselt edasi.
Kui maanteed sõitan, siis saan talvel 7L/100km kohta hakkama (konkreetne näide käisime sõbraga Tallinnast Tartus jaanuaris, sõber ei tahtnud uskuda, et selline mootor nii vähe võtab, aga tõestasin talle paak täis - sõit - paak täis näitel ära). Auto oli kaks aastat naise käes, te võite uskuda või mitte, aga tema keskmine tuli alla 9L/100km kohta, kuidas see tal õnnestus ma täpselt ei tea :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 19.04.11 19:42 Tsiteeri


Loe ja imesta - gardaan, vahekast, "kui nelik sees".
Tehke omale alustuseks mõisted ja õigekiri selgeks. Ei ole olemas sellist asja nagu Gardaan, on Kardaan, Audidel ei ole vahekasti, on keskmine diferentsiaal, nelivedu ei ole lülitatav, on lukustatavad diferentsiaalid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 19.04.11 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Loe ja imesta - gardaan, vahekast, "kui nelik sees".
Tehke omale alustuseks mõisted ja õigekiri selgeks. Ei ole olemas sellist asja nagu Gardaan, on Kardaan, Audidel ei ole vahekasti, on keskmine diferentsiaal, nelivedu ei ole lülitatav, on lukustatavad diferentsiaalid.


No sry minu poolt, ei ole eriti veel süvenenud nendesse teemadesse, aga kui saab midagi sellist endale soetatud siis kindlasti tunnen rohkem huvi selle vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 25.04.11 19:03 Tsiteeri


Ega ei ole juhuslikult kellegil enam miskit lisada, sooviks hakata vaikselt miskit välja valima.

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 27.04.11 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Ega ei ole juhuslikult kellegil enam miskit lisada, sooviks hakata vaikselt miskit välja valima.

Terv.


Minu poolt on selle teemaga lõpp, auto sai soetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 27.04.11 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Ega ei ole juhuslikult kellegil enam miskit lisada, sooviks hakata vaikselt miskit välja valima.

Terv.


Minu poolt on selle teemaga lõpp, auto sai soetatud.


Mis auto siis juurde tuli ?:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 28.04.11 07:46 Tsiteeri


Hetkel üks pilt teise auto teemas.

Teemat selle kohta ei ole veel jõudnud teha aga sellle massina ostsin. Peaks sulle tuttav masin olema. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.1% - SQL: 64.9%]