Lehekülgi: 1 2 3 |
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 19.04.11 13:08
|
|
|
Tervitused ka minu poolt.
Leidsin üles selle teema seega ei hakka ka uut tegema.
Kuna olen ka ise hetkel uue auto jahil mis peaks olema kindlasti quattro (sest te foorumlased olete mul oma quattro jutuga juba nii .... ajanud siis
ma pean endale ka saama selle )
Olen mina pikalt jälginud seda autot AGA ma ei saa aru miks ta nii pikalt müügis on olnud, helistasin ka müüjale ja uurisin natuke (tema ei kurda).
Kas on keegi ka siit foorumist seda hetkel vaatamas käinud, nagu aru saan on siin mehi kes on seda omanud.
Kas oleks võimalik saada natuke ajalugu selle pilli kohta.
Tahan seekord osta auto mis mis oleks ka auto nime väärt ehk siis vastupidav ja millel veaksid seekord tagumised rattad ka.
on ka oodatud teiepoolsed kommentaarid ja pakkumised.
Terv,
Treivo.
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Kui praegu turul olevaid neliveolisi vaadata, siis soovitan konkreetselt seda
http://www.auto24.ee/used/779867
Oli see auto minu käes lühikest aega eelmine talv. Kui mõningad iluvead välja jätta siis täitsa korralik auto. Näha on, et praeguse omaniku käes
mitmeid asju vahetatud.
Sillad sai üle kontrollitud too aeg, ainukese veana leiti, et parempoolse õõtshoova puks on pehme. Sai see õõts vahetatud ja usun, et siiamaani ei
tohiks seal selle ajaga veel midagi olla läbi läinud. Kui minu käes oli, siis mootor puterdas natukene tühikäigul ja ei olnud jõudu nii palju, kui
peaks sellel mootoril olema, kuid kuulutusest loeb välja, et praegune omanik vahetanud mõlemad lambdad ja küünlad-juhtmed, usun, et nendes see
probleem seisneski |
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 19.04.11 14:06
|
|
|
Kuulutus ütleb, et müüdud.
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 19.04.11 14:40
|
|
|
Ei see on vana kuulutus tegelikult on auto alles veel.
Helistasin ka omanikule ja uurisin veel auto kohta, tühikäigul kerge pöörete kõikumine pidi alles olema ja pidi mingi klapi viga olema ta ei ole
rohkem jõudnud uurida, siit ka küsimus mis klapi ja mis see maksma võib minna.
Teine asi pidi olema käiguvahetusel kui nelik sees siis vahekast pidi niiöelda mingi nõksu või paugu tegema, mis selle vea lahkamine eurosid
nõuab(pidavat olema quattrode tüüpiline viga).
info oodatud.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.04.11 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiTa
Ei see on vana kuulutus tegelikult on auto alles veel.
Helistasin ka omanikule ja uurisin veel auto kohta, tühikäigul kerge pöörete kõikumine pidi alles olema ja pidi mingi klapi viga olema ta ei ole
rohkem jõudnud uurida, siit ka küsimus mis klapi ja mis see maksma võib minna.
Teine asi pidi olema käiguvahetusel kui nelik sees siis vahekast pidi niiöelda mingi nõksu või paugu tegema, mis selle vea lahkamine eurosid
nõuab(pidavat olema quattrode tüüpiline viga).
info oodatud. |
Kardaani vahepukk ilmselt. Või mootori ja käigukasti padjad. Pigem esimene. Praeguses vääringus peaks mingi 20 eurine bemmi vahepukk sinna sobima,
sest uus tuleb koos gardaaniga. Mis seeria oma täpselt mina ei tea, aga ehk keegi, kes teab, see ütleb.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 19.04.11 16:35
|
|
|
Selge sellega kuid tühipöörded, ehk oskab keegi selle kohta midagi öelda ja kuidas hinnata seda bensukulu, tean et öko ta ei ole kuid mis ta
mnt/linn/keskm. on kõigil ta nii erinev.
Ajaa mis värk nende labadega on sisselaske kollektoris. Kuskil ma kunagi nägin seda teemat aga hetkel ei hakanud enam silma.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.04.11 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiTa
Selge sellega kuid tühipöörded, ehk oskab keegi selle kohta midagi öelda ja kuidas hinnata seda bensukulu, tean et öko ta ei ole kuid mis ta
mnt/linn/keskm. on kõigil ta nii erinev.
Ajaa mis värk nende labadega on sisselaske kollektoris. Kuskil ma kunagi nägin seda teemat aga hetkel ei hakanud enam silma. |
2,8-l on sisselaske kolde labadega kõik hästi, (probleeme on 2,6 koldega)
Tühikäigu kõikumist võib põhjustada näiteks tühjaks saanud aku või ka miskit muud. Võimalik, et saab Vag-com abil paari liigutusega korda. Võib olla
ka mitte.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 19.04.11 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: TiTa
Selge sellega kuid tühipöörded, ehk oskab keegi selle kohta midagi öelda ja kuidas hinnata seda bensukulu, tean et öko ta ei ole kuid mis ta
mnt/linn/keskm. on kõigil ta nii erinev.
Ajaa mis värk nende labadega on sisselaske kollektoris. Kuskil ma kunagi nägin seda teemat aga hetkel ei hakanud enam silma. |
2,8-l on sisselaske kolde labadega kõik hästi, (probleeme on 2,6 koldega)
Tühikäigu kõikumist võib põhjustada näiteks tühjaks saanud aku või ka miskit muud. Võimalik, et saab Vag-com abil paari liigutusega korda. Võib olla
ka mitte. |
Aga see pöörete kõikumine paistab juba sellel autol pikemat aega, lugedes eelmise omaniku juttu ja see viga on endiselt alles.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 19.04.11 18:34
|
|
|
Võib ka nn "tühikäigu mootori" viga olla, see kas vajab pesu või väljavahetamist.
Veidi juttu ka nendest 2,3 vs 2,6 ja 2,8 teemal.
Olen omanud 6 aastat A4-ja mida veab edasi 2,8 (128kW) mul on olnud erinevaid probleeme selle autoga (õnneks mitte palju), kuid mootoriga mitte ühtegi
tõrget (kolm korda üle vasaku õla). Minul on jäänud mulje, et pommikindel mootor, tõsi üli veidi sööb, aga mitte palju. Minekut on pere auto kohta
mehe moodi, ei ole küll selline järsu iseloomuga, kuid jõulise ja jõulisus tuleb väga madalatest pööretest juba. Tahtsin kunagi 142kW vastu ära
vahetada, kuid avastain, et 128kW sobib mulle paremini, sest selle väände kõver tõuseb kiiremini (kes kahtleb vaatab graafikut 128kW saavutab sama
väändemomendi 1000rpm pealt, mille 142kW alles 2000rpm juures) ja mulle sobib hästi, kui madalatel on alati jõuvaru võtta. Näiteks sõitmine
pööretevahemikus 1500-2000rpm on korraliku väändevaruga. Kes tahab rallitada, siis 3000rpm ja ne. Teisekäiguga asfaldil kets ringi lasta on lapsemäng
(mul esivedu).
Ütlen ausalt 2,6 roolis pole ise istunud, kuid sõpradega olen pannud joonele ja alati olen neile magusalt ära teinud (arvestatavalt), kusjuures
ekspluatatsiooni kulud samad 
Kütusekulust: ainult linnas sõites on mul praegu 11,5L/100km, minul sõidustiil selline, et ruttu hoog üles ja siis ühtlaselt edasi.
Kui maanteed sõitan, siis saan talvel 7L/100km kohta hakkama (konkreetne näide käisime sõbraga Tallinnast Tartus jaanuaris, sõber ei tahtnud uskuda,
et selline mootor nii vähe võtab, aga tõestasin talle paak täis - sõit - paak täis näitel ära). Auto oli kaks aastat naise käes, te võite uskuda või
mitte, aga tema keskmine tuli alla 9L/100km kohta, kuidas see tal õnnestus ma täpselt ei tea 
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.04.11 18:42
|
|
|
Loe ja imesta - gardaan, vahekast, "kui nelik sees".
Tehke omale alustuseks mõisted ja õigekiri selgeks. Ei ole olemas sellist asja nagu Gardaan, on Kardaan, Audidel ei
ole vahekasti, on keskmine diferentsiaal, nelivedu ei ole lülitatav, on lukustatavad diferentsiaalid.
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 19.04.11 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Loe ja imesta - gardaan, vahekast, "kui nelik sees".
Tehke omale alustuseks mõisted ja õigekiri selgeks. Ei ole olemas sellist asja nagu Gardaan, on Kardaan, Audidel ei
ole vahekasti, on keskmine diferentsiaal, nelivedu ei ole lülitatav, on lukustatavad diferentsiaalid. |
No sry minu poolt, ei ole eriti veel süvenenud nendesse teemadesse, aga kui saab midagi sellist endale soetatud siis kindlasti tunnen rohkem huvi
selle vastu.
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 25.04.11 18:03
|
|
|
Ega ei ole juhuslikult kellegil enam miskit lisada, sooviks hakata vaikselt miskit välja valima.
Terv.
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 27.04.11 07:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiTa
Ega ei ole juhuslikult kellegil enam miskit lisada, sooviks hakata vaikselt miskit välja valima.
Terv. |
Minu poolt on selle teemaga lõpp, auto sai soetatud.
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 27.04.11 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiTa
Tsitaat: | Algselt postitas: TiTa
Ega ei ole juhuslikult kellegil enam miskit lisada, sooviks hakata vaikselt miskit välja valima.
Terv. |
Minu poolt on selle teemaga lõpp, auto sai soetatud. |
Mis auto siis juurde tuli ?
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|