Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: Meeldetuletus A6 c5 omanikele! Aku alune äravool. (Vastuseid: 101 | Vaatamisi: 36575)
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 30.08.16 15:04 Tsiteeri


Tänud. Vaatan üle kuid 1 küsimus on veel.
Nimelt ka pagasnik ujub. Seinad on kuivad kuid pagassipõrand ujub täiesti. On veel kellegil sellt jama olnud? Auto sedaan ja pagassitihend tundub ok.

EDIT: Autoks 97a Audi C5 sedaan !

Kiire kiire ! :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 23.09.16 11:40 Tsiteeri


See teema tasuks ikka ja jälle kõigil C5 omanikel üle vaadata tõesti. Naise C5-l just praegu käsil pikemal ajal kogunenud veest tingitud kahjude likvideerimine. Akualune äravool oli umbes, salongifiltrikopsik tundus esialgu veel ok, aga vahetan sealgi tihendi ära. Minu saaga läks aga niikaugele, et juhukse lukk lõpetas töölepingu ja loomulikult suletud asendisse. Ei avanenud ei seest ega väljast. Selge, ilmselt matt märg. AC Garages sai lastud siis asja lahata ja uks lahti teha. Eemaldati tagauks, et lukuvastusele parem ligipääs oleks ja lõigati lukuvastus läbi. Uus lukk külge ja paariks päevaks toimis. Tööjuures sai autost kuivati abil kätte ca 3-4 L vett. Aga seda on seal VEEL. Ükspäev siis ei avanenud enam kõrvalistujauks ja ka luuki ei lukustanud. Puldist lukustamise või lahtitegemise võis ära unustada. Hiljem lakkasid ka el. aknad ja peeglid töötamast.

Eile, suurema kaevamise peale sain asja tööle, aga see pilt, mis avanes oli pehmelt öeldes kohutav. Ilmselt on konkreetsel autol veel sama probleem esinenud, sest näha oli 3-4 jätkatud, parandatud kohta. Lisaks oli otse ploki tagant üks mass ja vist valge juhe. Need lappisin ära ja igal juhtmel, tuli kohati kuni 15cm kaablit ära lõigata ja uuega asendada. VCDS veakoodi näitas terminal 15 open or short to ground, siis oli AC Garage elektrikul soovitus vaadata üle toiteahel. Teipisin kaablipuu lahti ja oh üllatust. Tehase vooluühendus punktis olid kaablid kõik koos, kuid neid ühendas vaid oksüdeerunud roheline vasepuru. Nagu oleks briljantrohelisega keegi autos hulluks läinud, ainult, et auto puhul tegi see kõik kehvemaks. Ilmselt siis suri lühise tagajärjel ukselukk, kui esmakordselt sai matt servast üles tõstetud. Sest juhtmed pudenesid näpuvahel sealt lups ja lups välja, sitapuru taga. Sinna "grimpisin" korraliku vasest ühenduse ja termorüüga sulatasin kõik kinni. Altpoolt piki kaableid surasin ka tihendisilikoni igaks teiseks petteks täis ja siis omakorda veel riideteibiga kõik tuugalt kinni.

Väike proov - VOILA, keskluku plokk hakkas toimetama ja tore oli ca 10-15 korda seda närvide rahustuseks lihtsalt kinni ja lahti klõpsida. Olgugi, et see osa sai korda, siis oli veel ca 10 ühenduspunkti, mille jooted olid kas kohe purunemas või meeletu oksiidikihi all. Praegu kõik töötab, mis vaja.


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]